ΓΙΑ ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ, ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ, ΕΚΕΙ ΤΗΣ 'ΝΑSA', ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΕΚΕΙ "ΠΑΝΩ", ΕΔΩ ΚΑΙ...500 ΗΜΕΡΕΣ; |
Δεν πρόκειται για μία απλώς 'εντυπωσιακή' είδηση. Όπως γράφεται σε αρκετές ξένες ιστοσελίδες, πρόκειται για κάτι ΠΟΛΥ παραπάνω απο μία (επιστημονική;) είδηση σχετική με την γήϊνη ατμόσφαιρα. Δημιουργεί, όπως μόνοι σας θα διαπιστώσετε, ΠΛΕΙΣΤΑ ΟΣΑ ερωτηματικά και "περιέργεια" πέραν του συνήθους!
ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΥΣΙΜΑ, ΑΦΟΥ ΤΡΟΦΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕ ΗΛΙΑΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ... |
Τα στοιχεία και οι περιγραφές ανήκουν σε αμυντικού περιεχομένου κυρίως ιστοσελίδες. Σε τροχιά γύρω από τη Γη, για περισσότερο από 500 ημέρες, βρίσκεται ένα σκάφος της αμερικάνικης Αεροπορίας, στα πλαίσια απόρρητης αποστολής. Το πέπλο μυστηρίου, γύρω από το τι ακριβώς(;;;) κάνει στο διάστημα, έχει πυροδοτήσει διάφορες υποθέσεις αλλά και λίαν "ασυνήθιστα" σενάρια... (Για την αντιγραφή "Ιω.Καπ.")
Ένα διαστημικό αεροπλάνο της Αεροπορίας των ΗΠΑ, με όνομα X-37B, ξεκίνησε για την τρίτη αποστολή του, στις 11 Δεκεμβρίου 2012. Μέχρι σήμερα, έχει συμπληρώσει περισσότερες από 500 ημέρες στον αέρα, βρισκόμενο σε τροχιά γύρω από τη Γη! Πιο πολλές και από όσες είχαν δηλωθεί επισήμως, ως η μέγιστη διάρκεια που μπορούσε να παραμείνει σε πτήση (270 ημέρες) όπως αναφέρει το ιστολόγιο pathfinder.gr.
Οι ειδικοί δεν μπορούν να εκτιμήσουν, πότε θα τερματισθεί η αποστολή του, αφού κινείται με ηλιακή ενέργεια και ως εκ τούτου, δεν υπάρχει χρονοδιάγραμμα εξαντλήσεως των καυσίμων του. Φυσικά, το σκάφος έχει καύσιμα, αλλά αυτά χρησιμοποιούνται μόνο για την προώθηση ελιγμών, και έχουν χρησιμοποιηθεί μόλις 1 με 2 φορές, κατά την διάρκεια του ταξιδιού του.
ΜΕΓΕΘΟΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΦΟΡΤΗΓΟΥ; |
Το 'Χ-37Β' μοιάζει με το γνωστό διαστημικό λεωφορείο 'Endeavour' της 'NASA', μόνο που είναι πολύ μικρότερο. Έχει μήκος 8,8 μέτρα, ύψος 2,9 μέτρα και άνοιγμα φτερών που ξεπερνά τα 4,5 μέτρα. Διαθέτει ειδικά διαμορφωμένο χώρο, στον οποίο μπορεί να μεταφέρει ωφέλιμο φορτίο, περίπου, ίσο με εκείνο που μεταφέρει ένα μέσο φορτηγό.
Όπως και το 'Endeavour', το 'Χ-37Β' εκτοξεύεται κατακόρυφα, με τη βοήθεια ενός πυραύλου, και επιστρέφει στη Γη οριζόντια, για την προσγείωσή του σε αεροδιάδρομο. Κάπου εδώ, όμως, τελειώνουν οι ομοιότητες, μεταξύ των δύο διαστημικών οχημάτων. Και αρχίζουν οι διαφορές, οι οποίες μπορεί να είναι περισσότερες από όσες γνωρίζουμε.
Μία από τις κυριότερες είναι το γεγονός, ότι το 'Χ-37Β' είναι απολύτως αυτόνομο, αφού μπορεί ακόμη και να επιστρέφει στην Γή, χωρίς καμία καθοδήγηση από ανθρώπινα χέρια! Το 'Endeavour', όσο προσέφερε τις υπηρεσίες του στην 'NASA', απαιτούσε πιλότο, για να πραγματοποιεί τους ελιγμούς του, είτε στον αέρα, είτε στο έδαφος.
Η ιστορία του 'Χ-37Β' ξεκι νά το 1999, όταν η 'NASA' ζήτησε από το τμήμα 'Phantom Works' (προσέξτε όνομα τμήματος! Μεταφραζόμενο ελεύθερα, σημαίνει εργαστήριο ή υπηρεσία...φαντασμάτων!!!) της 'Boeing', την κατασκευή του. Είχε αρχικά περιγραφεί σαν ανοικτό 'πρότζεκτ', για τη δημιουργία ενός μη επανδρωμένου, ρομποτικού διαστημικού σκάφους, υπεύθυνου για τον ανεφοδιασμό, την επισκευή και την απενεργοποίηση (;;;) δορυφόρων. (Μή προσβάσιμα δηλαδή, για το ευρύ κοινό ζητήματα...)
Ωστόσο, το 2004 τέθηκε υπό την αιγίδα του υπουργείου Αμύνης των ΗΠΑ (η "γνωστή" υπηρεσία 'DARPA'), και από τότε, οι περισσότερες λεπτομέρειες για αυτό, είναι άκρως απόρρητες, αν και η 'Boeing' έχει δώσει στη δημοσιότητα αρκετά στοιχεία, γύρω από τα λειτουργικά του μέρη και τον τρόπο κατασκευής του.
Γνωρίζουμε, ακόμη, ότι η Πολεμική Αεροπορία των ΗΠΑ, έχει δύο 'Χ-37Β' στη διάθεσή της, τα οποία έχουν πετάξει, συνολικά, σε τρεις αποστολές. Το πρώτο στην αποστολή 'OTV-1' και 'OTV-3' (την τρέχουσα), και το δεύτερο στην 'OTV-2'. Το 'OTV' είναι το ακρωνύμιο για το όνομα 'Orbital Test Vehicle' (Τροχιακό Όχημα Δοκιμών). Πολλά περισσότερα, όμως, δεν μπορεί να μάθει κανείς...
Και όπου υπάρχει μυστικοπάθεια, οι θεωρίες συνωμοσίας βρίσκουν πρόσφορο έδαφος. Όπως τώρα. Και μπορεί ο αριθμός των ημερών που η αποστολή βρίσκεται σε εξέλιξη να φαίνεται μεγάλος, ιδιαίτερα λόγω του ονόματος του οχήματος (διαστημικό αεροπλάνο), αλλά εκείνο που έχει προκαλέσει περισσότερο το ενδιαφέρον του κοινού, είναι το μυστήριο που καλύπτει τους στόχους της!
Η Πολεμική Αεροπορία των ΗΠΑ δεν αποκαλύπτει λεπτομέρειες γύρω από τις δραστηριότητες του 'X-37B', όσο βρίσκεται σε τροχιά, λέγοντας, ότι το ωφέλιμο φορτίο του οχήματος είναι απόρρητο...
Αυτή η μυστικοπάθεια έχει γεννήσει και συντηρεί μία ψιθυρολογία, στην προσπάθεια να απαντηθούν κάποια εύλογα ερωτήματα. Όπως πρώτον,
τι επιτέλους μεταφέρει;
Δεύτερον, ποιός μπορεί να είναι ο τελικός του στόχος;
Τρίτον, γιατί πρέπει να ευρίσκεται στο διάστημα, για όσα(;)έχει αποστολή να εκτελέσει;
Τέταρτον, γιατί απαιτείται ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ; 500 ΗΜΕΡΕΣ ΜΟΙΑΖΕΙ...ΡΕΚΟΡ!
“Το'Χ-37Β' θα διενεργήσει έρευνες στις επαναχρησιμοποιήσιμες νέες τεχνολογίες(;;;) για το μέλλον της Αμερικής στο διάστημα, και πειράματα(;;;), τα οποία θα εξετασθούν, όταν επιστρέψει στη Γη”, σύμφωνα με το σχετικό δελτίο της Πολεμικής Αεροπορίας. Τα ερωτήματα όμως που προκύπτουν, δεν σταματούν, με ένα απλό και γενικό επίσημο έγγραφο, αν και οι στρατιωτικοί τις διαψεύδουν συνεχώς.
Η πιο διαδεδομένη από αυτές γύρω από το 'Χ-37Β', λέει ότι το διαστημικό αεροπλάνο, είναι κάποιου είδους διαστημικό όπλο, επιφορτισμένο με την αποστολή να εξουδετερώνει τους δορυφόρους άλλων κρατών! Η θεωρία θέλει τις δύο προηγούμενες πτήσεις να ήταν οι δοκιμαστικές, και αυτήν να είναι η αποστολή, για την οποία ετοιμάζονταν το διαστημικό σκάφος.
Αλλά και σύμφωνα με τις γνώμες διάφορων ειδικών, η αποστολή μπορεί να έχει άρωμα... κατασκοπίας, αν και όχι τόσο έντονο. Το πιθανότερο, λένε, είναι το 'Χ-37Β', να πραγματοποιεί δοκιμές πάνω σε πειραματικό 'hardware' δορυφόρων, για το Εθνικό Γραφείο Αναγνωρίσεων, που κατασκευάζει και χειρίζεται τους κατασκοπευτικούς δορυφόρους των ΗΠΑ.
Οι συνωμοσιολόγοι, πάντως, επιμένουν, ρίχνοντας στο παιχνίδι και αριθμούς, υποστηρίζοντας ότι η απίστευτη ταχύτητα των 28 χιλιάδων χιλιομέτρων την ώρα, με την οποία κινείται το 'Χ-37Β', και η απόσταση των 350 χιλιομέτρων, που βρίσκεται πάνω από τη Γη, είναι ιδανικές για κατασκοπεία, και σίγουρα όχι, για τις δορυφορικές "συναντήσεις" που αναφέρουν οι ειδικοί.
Να ξεκαθαρίσουμε ότι, για όσους ισχυριστούν ότι μπορεί το Χ-37Β να μεταφέρει πυρηνικά ή άλλα όπλα, τα οποία και θα πυροδοτήσει, όταν το αποφασίσουν οι Αμερικάνοι, η απάντηση είναι η υπογραφή των ΗΠΑ στη Συνθήκη για το (Εξώτερο) Διάστημα, η οποία απαγορεύει ρητά τα διαστημικά όπλα μαζικής καταστροφής. Και για το καλό όλων, ελπίζουμε ότι δεν υπάρχει χώρα που τα σκέφτεται...
Σε κάθε περίπτωση, όσο ένα αεροπλάνο της Πολεμικής Αεροπορίας των ΗΠΑ, βρίσκεται εκεί έξω, χωρίς να γίνεται απολύτως ξεκάθαρο το γιατί, οι θεωρίες για την αποστολή του - βάσιμες ή μη - θα δίνουν και θα παίρνουν. Και εν τω μεταξύ, στην 'Boeing' έχει, ήδη, ανατεθεί η κατασκευή του 'X-37C', που θα μπορεί να μεταφέρει μέχρι 6 αστροναύτες, ενώ πετά και λειτουργεί αυτόνομα...
Ορισμένες "κακές γλώσσες" διαδίδουν, πώς η στόχευση αυτής της αποστολής, είναι κάποια σοβαρά "τεχνικά" προβλήματα με τους Κινέζους, αλλά ποτέ δεν ξέρει κανείς σε αυτά τα ζητήματα, τί να πιστέψει...
(Παρά την πληθώρα πληροφοριών, πουθενά δεν αναγράφεται, τί ακριβώς κονδύλια δισεκατομμυρίων δολλαρίων, πληρώνουν οι αφελείς και ΠΑΝΤΟΤΕ μή ενημερωμένοι Αμερικανοί φορολογούμενοι! Διότι όπως και κάπου αλλού, έτσι και στις ΗΠΑ, οι εκλεγμένοι "αντιπρόσωποι" των ψηφοφόρων, είναι 'καλοί' μόνο για συνεστιάσεις, φωτογραφίσεις και...τσάγια!)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου