ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΓΙΑΤΙ;
ΟΛΟΙ, ΜΑ ΟΛΟΙ, ΘΑΥΜΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΟΥΝ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΤΟΠΟ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ...ΕΜΑΣ! ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΡΟΦΟΔΟΤΟΥΝ ΠΑΓΙΩΣ, ΤΑ "ΓΝΩΣΤΑ" ΕΤΕΡΟΦΩΤΑ ΑΝΔΡΕΙΚΕΛΑ, ΜΕ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΞΕΝΑ ΝΟΣΗΡΑ ΠΡΟΤΥΠΑ...
ΟΧΙ! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΑΓΑΛΜΑ, ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΙΑΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ, ΤΗΝ ΒΙΕΝΝΗ! ΚΑΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΜΟΝΟ... |
ΟΠΟΙΑ ΠΕΤΡΑ ΚΑΙ ΑΝ ΣΗΚΩΣΕΙΣ, ΘΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΙ ΑΛΛΟ, ΠΑΡΑ Ε Λ Λ Α Δ Α ! Σε ολόκληρο τον σύγχρονο κόσμο, στήνονται ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟΤΑΤΑ αγάλματα και προτομές αρχαίων Ελλήνων, είτε αυτά είναι Ιστορικά, είτε είναι Μυθολογικά πρόσωπα. Τα περισσότερα μεγάλα Μουσεία, όπου και να πάμε, είναι ΓΕΜΑΤΑ από αυθεντικά! Γιατί; Ποιό κρυμμένο μυστικό υπάρχει;
O TΡΟΜΕΡΗΣ ΔΥΝΑΜΕΩΣ ΗΡΑΚΛΗΣ, ΣΤΗΝ ...ΙΣΠΑΝΙΑ! |
Είναι γνωστό πως οι ξένοι, κυρίως, ευρωπαϊκά κράτη μα και πολλά άλλα, συμπληρώνουν τα Μουσεία τους, με εκθέματα που κάποιοι δικοί τους, κατά το παρελθόν έχουν ...κλέψει, «δανειστεί»(...) ή «αγοράσει»(!) σε δύσκολες εποχές του ελληνισμού. (Εδώ προφανώς εννοούνται κατά την οθωμανική εποχή, οι αργυρώνητοι τοπικοί πασάδες, που έναντι μερικών καλοφουσκωμένων 'πουγγιών' με λίρες, απο λίαν αφιλότιμους δυτικούς "περιηγητές", επέτρεπαν να ξηλωθούν, απο τα μνημεία μας, απο αγάλματα και μετώπες, μέχρι ότι βάλλει η φαντασία σας!)
ΤΟ ΣΥΜΠΛΕΓΜΑ ΑΥΤΟ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΛΙΣΑΒΩΝΑ, ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ. |
Αν και δεν είναι σωστός ο τρόπος που αποκτήθηκαν, γράφει μεταξύ άλλων, το ιστολόγιο 'διαδραστικά', κάπου μέσα τους κάποιοι Έλληνες, αισθάνονται υπερήφανοι, που όλοι αυτοί «προτίμησαν» εμάς, περισσότερο από κάποιους άλλους...
Το βλέπουν σαν 'ΤΙΜΗ', να υπάρχουν στο εξωτερικό, καλαίσθητα αγάλματα των προγόνων μας, δείχνοντας σε όλο τον κόσμο, την αιώνια και προϋπάρχουσα ιστορία μας. Ωστόσο Π Ρ Ε Π Ε Ι να επιστραφούν!
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ ΣΤΙΣ ΗΠΑ. |
Γιατί, όμως, συμβαίνει αυτό; Γιατί παίρνουν τα αυθεντικά και γιατί στήνουν καινούργια, σύγχρονα; Είναι θαυμασμός;
ΕΠΙΒΛΗΤΙΚΟ ΑΓΑΛΜΑ ΤΟΥ ΠΟΣΕΙΔΩΝΟΣ, ΣΤΟ ΒΕΡΟΛΙΝΟ... |
Μήπως γιατί είναι τα καλύτερα και τα πιο καλαίσθητα καλλιτεχνικά αριστουργήματα, από όσα έτυχε να συναντήσουν; Μήπως γιατί οι πρόγονοί μας, ήταν άριστοι γνώστες των κατάλληλων συνδυασμών υλικών, ώστε να βγει ένα τέλειο αποτέλεσμα;
Ο ΜΥΘΙΚΟΣ ΑΤΛΑΣ, ΠΟΥ ΚΡΑΤΑ ΤΗΝ ΓΗ, ΣΤΟΥ ΩΜΟΥΣ ΤΟΥ, ΣΤΟ ΑΜΣΤΕΡΝΤΑΜ ΤΗΣ ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ. |
Μήπως γιατί οι αναπαραστάσεις θεών και ηρώων που κοσμούσαν κάθε αρχαίο Ελληνικό κτίριο, στην κυριολεξία «μιλούσαν»;…
ΕΛΛΗΝ ΠΥΓΜΑΧΟΣ, ΣΕ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ. |
Όμως, δεν είναι μόνο οι σύγχρονοι, που «δανείστηκαν» στοιχεία από εμάς. Η «αντιγραφή», αλλά χωρίς «δανεισμό», συναντάται και στα αρχαία χρόνια από αρκετούς πολιτισμούς. Ακόμα και σε απομακρυσμένες γεωγραφικά χώρες, που υποτίθεται ότι δεν μπορούσαν να βρίσκονται σε επαφή.
Η ΤΟΞΟΒΟΛΟΣ ΑΡΤΕΜΙΣ, ΣΤΟ 'ΧΑΫΝΤ ΠΑΡΚ' ΤΟΥ ΛΟΝΔΙΝΟΥ. |
Τα κτίρια που οικοδομήθηκαν στο ονομαστό 'Machu Picchu' στο Περού, βασίστηκαν στην ελληνική αρχιτεκτονική! Το Saksaywaman, επίσης, στο Περού, έχει εκπληκτικές ομοιότητες με τις ...Μυκήνες. Μαίανδροι και Σβάστικες (τετράγαμα, ή τετρακτίδες), το κατ' εξοχήν ελληνικό σύμβολο, βρίσκεται παντού!!! Πώς γίνεται αυτό;
Όμως, για αυτές τις εποχές έχουμε μία πιθανή απάντηση. Υπήρχε ένας Παγκόσμιος Ελληνικός Πολιτισμός, ο Ελληνικός, που κυριαρχούσε στον πλανήτη - ασχέτως με αυτά που λένε, ή αποσιωπούν (ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΟΥΣ...) οι αρχαιολόγοι. Τα ίδια τα ευρήματα, το αποδεικνύουν.
OXI, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ, ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ... (ΟΙ ΚΙΟΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΙΚΟΥ ΡΥΘΜΟΥ). |
Η Ελληνική αρχιτεκτονική «ταξίδεψε» σε όλα τα μήκη και πλάτη της Γης και υιοθετήθηκε από πολλούς λαούς...
Τι γίνεται, όμως, με τους σύγχρονους; Γιατί εξακολουθούν να δανείζονται την ιστορία και την μυθολογία μας;
Μήπως είναι η απολλώνιος αισθητική των Ελλήνων που τα διέπει;
Μήπως γιατί ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ιστορία; Μήπως γιατί η ιστορία που έχουν - όσοι διαθέτουν -, ΔΕΝ τους αρέσει;;;
Χωρίς να αποκλείουμε τα προηγούμενα, θεωρούμε πως το κύριο θέμα, εντοπίζεται αλλού. Όλοι αυτοί, που ελέγχουν μία χώρα και νιώθουν, ή είναι ισχυροί, πάσχουν από ένα πολύ σοβαρό ελάττωμα...
ΣΤΗΝ ΕΦΕΣΣΟ, ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ... |
Στην συντριπτικοί τους πλειονότητα, όσοι διαθέτουν εξουσία (μεγάλη ή μικρή), δεν μπορούν να παραδεχτούν, ότι πριν από αυτούς, υπήρξαν προγενέστεροι πολιτισμοί και, μάλιστα, τόσο Α Ν Ω Τ Ε Ρ Ο Ι από αυτούς.
Τι κάνουν, λοιπόν;
Είτε καταστρέφουν τις μαρτυρίες και τα ίχνη ενός παμπάλαιου πολιτισμού, ή… τα οικειοποιούνται! Και στις δύο περιπτώσεις, το κέρδος είναι όλο δικό τους, διότι η προβολή είναι μεγάλη, απέναντι στα γειτονικά κράτη, αλλά και απέναντι στους λαούς που διοικούν, ή τους λαούς των άλλων κρατών.
ΧΑΡΜΑ ΟΦΘΑΛΜΩΝ! ΣΤΙΣ ΗΠΑ... |
Δεν είναι, λοιπόν, μόνο ο θαυμασμός, ως προς τον πολιτισμό μας. Είναι ένας τρόπος ευημερίας και αναπτύξεως περισσότερου κύρους. Επιπλέον, κάθε τι όμορφο και καλαίσθητο, προσελκύει «φιλικές δυνάμεις» του Σύμπαντος όπως και αν τις εννοεί ο καθένας μας...
Εκείνο, όμως, που δεν μπορούν να διανοηθούν - γιατί ενδεχομένως δεν τους ενδιαφέρει - είναι πως τεμαχίζοντας έναν πολιτισμό - και ειδικότερα την Ελλάδα - έρχεται περισσότερο σκοτάδι στην ανθρωπότητα…
Και κάπου, ίσως, να κρύβεται ένας «ανώτερος» πόλεμος, με πολλές και υποχθόνιες σκοπιμότητες…
"Ι.Κ."
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου