22.7.12

Αὐτοὶ θὰ κατεδαφίζουν καὶ ἐμεῖς θὰ τοὺς ἀποκαλύπτουμε!

 Οἱ ἐντολὲς ἔξωθεν γιὰ τὴν ὁλοκλήρωσι τῆς διαλύσεως στὴν ἐκπαίδευσι τῶν ἑλληνοπαίδων συνεχίζονται ἀκάθεκτες, ἐνῷ οἱ θλιβερὲς καὶ πολλὲς ἐγχώριες «θεραπαινίδες» (διάβαζε δουλάκια!) κάνουν ὅτι «καλύτερο» μποροῦν γιὰ νὰ ἐκτελοῦν «σωστὰ» τὶς ἐντολὲς αὐτές, μὴ τυχὸν χάσουν τὴν εὔνοια τῶν ἐντολοδόχων τους!
 Συγκεκριμένα, στὰ βιβλία τῆς ἱστορίας ἔχουν ἀφαιρεθῆ οἱ χάρτες τῶν Ἑλληνικῶν ἀποικισμῶν τῆς κλασσικῆς ἐποχῆς στὶς περιοχὲς τῆς Μεσογείου, τοῦ Εὐξείνου Πόντου καὶ τῶν Βαλκανίων, μὲ ἀποτέλεσμα ὁ Ἑλληνικὸς κόσμος ἐκείνης τῆς ἐποχῆς, ἀντὶ νὰ φαίνεται ὡς μία κραταιὰ αὐτοκρατορία, φαντάζει πλέον ὡς μία κουκίδα στὰ μάτια τῶν μαθητῶν!!!
 Γιὰ ποιόν λόγο καὶ ἀπὸ ποιούς ἐπιτελεῖται αὐτὴ ἡ σταδιακὴ ἀλλοίωσις τῆς ἱστορίας μας;
 Ἀπὸ τοὺς ἀθλίους ὑπηρέτες ξένων συμφερόντων, ποὺ μᾶς ἔχουν κάτσει στὸν σβέρκο καὶ θέλουν νὰ τεμαχίσουν σὲ καντόνια τὴν χώρα, ἀφοῦ πρῶτα σπάσουν τὴν ἐθνικὴ συνείδησι.
 Ἐννοεῖται γραικύλοι, ὅτι δὲν θὰ σᾶς ἐπιτρέψουμε!
 Κάποιοι κύκλοι λοιπόν, προσπαθοῦν νὰ σταματήσουν νὰ καλλιεργοῦν στὸ ὑποσυνείδητο τῶν μαθητῶν τὴν μεγαλειώδη κληρονομιὰ τοῦ Ἑλληνισμοῦ καὶ νὰ τὴν ἀντικαταστήσουν μὲ μιζέρια καὶ ἡττοπάθεια.
 Προσπαθοῦν δηλαδἠ νὰ «βιάσουν» τὴν Ἑλληνικὴ ἱστορία.
 Στὰ σχολεῖα, δὲν δίνουν πλέον στὰ παιδιά μας ἀξίες, ἀρετές, εὐγενικὰ ἰδανικὰ καὶ δὲν τοὺς μαθαίνουν τὰ πραγματικὰ γεγονότα.
 Κάποιοι κυβερνῶντες θέλουν τὸν σταδιακὸ ἐκφυλισμὸ τῆς κοινωνίας μας καὶ ὄχι τὴν πραγματικὴ πρόοδο.
 Ἐνδιαφέρον παρουσιάζει τὸ παρακάτω ἀπόσπασμα ἀπὸ τὸ περιοδικὸ «Ἡ Δρᾶσις» (τεῦχος Ἰουνίου-'Ιουλίου 2012):
Ἀρχίζοντας μὲ τήν Γλῶσσα τῆς Ε΄ τάξεως (σελ. 23), βλέπουμε τὸν ἅγιο Ἰωσὴφ χωρὶς φωτοστέφανο νὰ ἀγκαλιάζει τὴν ἐπίσης χωρὶς φωτοστέφανο καὶ Παναγία! Ἐπίσης βλέπουμε τὸν Χριστὸ σὰν ἕνα ἁπλὸ μωρό, χωρὶς φωτοστέφανο. Ὅλο τὸ βιβλίο ἔχει δύο φωτογραφίες γιὰ τὰ Χριστούγεννα. Συνεχίζοντας, βλέπουμε ὅτι ὅλο τὸ κεφάλαιο γιὰ τὰ Χριστούγεννα ἀναφέρεται στὴν μάγισσα Φρικαντέλα (σελ. 26)!!! Βάζουν ἕνα παιδὶ μετανάστη (σελ. 24) νὰ θέτη σὲ ἀμφιβολία, γιὰ τὸ ἂν ὑπάρχουν ἄγγελοι, καὶ αὐτοὶ μόνο γιὰ τοὺς χορτάτους... Ἀκόμη (σελ. 29) βλέπουμε τὰ Θεοφάνεια νὰ εἶναι ἕνας ἁπλὸς ἀγὼν κολυμβήσεως! Βάζουν τὰ παιδιὰ νὰ φαντάζωνται, ὅτι εἶναι δέντρα (σελ. 31), ὄχι πάντως νοήμονα ὄντα!
 Πλύσις ἐγκεφάλου γίνεται (σελ. 11 καὶ 12) εἰδικῶς γιὰ τοὺς ἐξωγηΐνους! (Ἄλλη βρωμερή, κατασκότεινη καὶ τρισάθλια «ἱστορία», ποὺ τὴν «παίζουν» ἄριστα ὡρισμένες μεγάλες ξένες «ὑπηρεσίες», μαζὶ μὲ τὸ Χόλλυγουντ, γιὰ νὰ ὑπνωτίζουν καὶ νὰ ἐντυπωσιάζουν ἰδιαιτέρως τοὺς ἀμυήτους καὶ τοὺς ἀφελεῖς! Θὰ ἀναφερθοῦμε συντόμως καὶ σὲ αὐτό!)
 Στὸ Ἀνθολόγιο τῆς Γλώσσης τῆς Ε΄ τάξεως (σελ. 154), ὁ Τὰ Κὶ Κὸ ὁ Κινέζος ἀναρωτιέται:
«Τὰ μάτια τοῦ γιατροῦ ἦταν γλυκὰ καὶ τὰ μάτια τοϋ Χριστοῦ ἦταν γλυκά». Τί ὡραία βλασφημία!
 Παρουσιάζουν ἐπίσης τὸ βάψιμο τῶν αὐγῶν σὰν παλιὸ εἰδωλολατρικὸ ἔθιμο ποὺ πήραμε καὶ ὅτι ὁ Χριστὸς ἁπλῶς σήκωσε τὴν πλάκα καὶ βγῆκε (σελ. 174, 175, 177).
 Ὃ Ἅγιος Βασίλης κάνει μπουγάδα μὲ τὰ σώβρακά του (Δ' τάξις, Γλῶσσα, σελ. 52).
 Τὰ παιδιὰ μαθαίνουν νὰ γράφουν Χαϊκοϋ (Γ' τάξις, Γλῶσσα, σελ. 68), ποὺ εἶναι ἐπηρεασμένα ἀπὸ τὸν Βουδισμὸ Ζέν, ἄλλα ὄχι Ὅμηρο καὶ ἄλλα Ἑλληνικά.
 Διαβάζουμε (Γλῶσσα Β' δημοτικοῦ, σελ. 79) γιὰ τὸ ἡμερολόγιο τῆς ἑβραιοπούλας Ροζίνας (τὸ 1940), ἀλλὰ ὄχι κάποιου Ἕλληνα ἥρωα, π.χ. τοῦ τόσο θρυλικοῦ ἀξιωματικοῦ Κώστα Περρίκου.
 Ἀπὸ τήν Γλωῶσσα Α΄ Δημοτικοῦ μαθαίνουν τὰ παιδιὰ πῶς νὰ μπαίνουν σὲ ξένα σπίτια, νὰ κρυφακούουν, νὰ κρυφοκοιτάζουν τὴν νύκτα (σελ. 32, 34, 36, 38), ὅλα εἰκονογραφημένα!
 Στήν Μελετη Περιβάλλοντος Δ' τάξεως (σελ. 17, 18) νοιώθουμε ὑπερήφανοι ποὺ μιλᾶμε τὰ Τουρκικά!!! Τὸ Τουρκάκι Ἔκρεμ δοξάζει τὸν Ἀλλάχ, μὲ ἀνύπαρκτο Χριστό!
 Στὰ Μαθηματικὰ τῆς Γ' τάξεως (σελ. 85) ὑπάρχουν... μάγισσες, σεΐχηδες καὶ γενικῶς ὅλα τὰ ξενόγλωσσα ὀνόματα καὶ κυρίως ἀγοριῶν.
 Κάνουν συνεχῶς διαφήμισι (Μαθηματικὰ Γ΄, σελ. 102) στὸ Ταγκράμ, ἄλλα ὄχι στὸ ἀρχαιότερο Γεωμετρικὸ παιχνίδι «Λούκουλος» τοῦ Ἀρχιμήδη.
 Στὰ Θρησκευτικὰ τῆς Δ' τάξεως (σελ. 98) μᾶς κάνουν πλύσι ἐγκεφάλου μὲ τοὺς μετανάστες, παρουσιάζοντας τοὺς Ἕλληνες ὡς ... ρατσιστές.
 Στὰ Θρησκευτικὰ τῆς Ε΄ τάξεως (σελ. 92) ἀναφέρουν ὡς αἱρετικὸ τὸν Ρωμανὸ τὸν Μελωδό, ὅτι ἀντλοῦσε τὰ θέματά του, δῆθεν, ἀπὸ τὰ ἀπόκρυφα Εὐαγγέλια! (Ἄκουσον-ἄκουσον ἀηδίες!).
 Πηγαίνοντας στὴν Ἱστορία (Δ΄ τάξις, σελ. 79), ἀφαιροῦν τὶς ἀποικίες τῆς ἀρχαίας Ἑλλάδος ἀπὸ ὅλο τὸν μεσογειακὸ χῶρο καὶ τὴν δείχνουν σάν... ψείρα.
 Καλλιεργοῦν αἰσθήματα ἡττοπαθείας τῶν Ἑλλήνων (Ε΄ τάξις, σελ. 11), εἰδικῶς ἀπέναντι στοὺς Ρωμαίους, χωρὶς νὰ μᾶς ποῦν, ὅτι πολυπληθέστεροι Ρωμαῖοι μαζὶ μὲ Ἕλληνες προδότες πολέμησαν ἐναντίον λίγων Ἑλλήνων.
 Τὸ διάταγμα τῆς ἀνεξιθρησκείας τοῦ Μ. Κωνσταντίνου, τὸ δουλεύουν ὅπως θέλουν, σὰν τάχα νὰ μὴν ἰσχύη στὴν Ἑλλάδα. Βάζουν πονηρὰ τὰ παιδιὰ νὰ ἀναρωτηθοῦν γιατί ὁ Μ. Κωνσταντῖνος ἄφησε τοὺς παλαιοὺς ναοὺς δίπλα στὶς Χριστιανικὲς ἐκκλησίες (Ἱστορία Ε΄ τάξεως, σελ. 27). Γιατί ἄραγε;
 Στὴν ἅλωσι τῆς Κωνσταντινουπόλεως (Βιβλίο Ἐργασιῶν Ἱστορίας Ε΄ τάξεως, σελ. 46), ρωτοῦν καὶ ζητοῦν ἀπὸ τὰ παιδιὰ νὰ γράψουν τί τὰ ἐντυπωσίασε στὸν ... Μωάμεθ τὸν Πορθητή (Βάζοντας δεύτερο στὴ λίστα τὸν Κωνσταντῖνο τὸν Παλαιολόγο). Δίνουν ψευδῆ στοιχεῖα γιὰ μικρὸ τουρκικὸ στρατὸ στὴν ἅλωσι (Ἱστορία Ε΄ τάξεως, σελ. 107) γράφοντας ἀλλοῦ πάνω ἀπὸ 60.000 καὶ ἀλλοῦ 100.000. Ὅλοι γνωρίζουμε, ὅτι ὁ ἀριθμὸς ἦταν πολὺ μεγαλύτερος. Γράφουν ἐπίσης, ὅτι τὴν ἄμυνα τῆς Κωνσταντινουπόλεως τὴν ἀνέθεσε ὁ Παλαιολόγος στὸν Ἰουστινιάνη (λὲς καὶ αὐτὸς ἦταν ἁπλὸς παρατηρητής),  τονίζοντας τὸ μεγαλεῖο τοῦ Ἰουστινιάνη καί τοῦ... Μωάμεθ (Μούγκα ἀσφαλῶς γιὰ τὴν ἐξακριβωμένα ἑλληνικὴ καταγωγὴ καὶ ἀνατροφὴ τοῦ Μωάμεθ, ἂν καὶ δὲν τοῦ «ἄφησε» ὅσα θὰ ἔπρεπε...).
 Αὐτὰ τὰ βιβλία εἶναι ὅλα, ἐπιτρέψτε μας τὴν ἔκφρασι, σαβοῦρες!
 Μετὰ μεγάλης λύπης, πρέπει νὰ ὁμολογήσουμε, ὅτι ὅλα τὰ προαναφερόμενα εἶναι ἕνα μικρὸ δεῖγμα γραφῆς ἀπὸ τὴν ἀρτίως ὀργανωμένη ὑπονόμευσι.

«Ἰωάννης Καποδίστριας»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...