1.8.14

Πανηγύρεις Ὁμοφυλόφιλης «Ὑπερηφάνειας» (Ἐρώτησις τῆς ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ)

Ἐν Ἀθήναις, τῇ 27ῃ  Ἰουλίου 2014
Ἀριθμὸς Πρωτοκόλλου: 20/2014

ΕΡΩΤΗΣΙΣ

Πρός:
  1. Κύριον Πρωθυπουργόν (proedros@nd.gr)
  2. Κύριον Ὑπουργὸν Παιδείας καὶ Θρησκευμάτων (minister@minedu.gov.gr)
  3. Κύριον Ὑπουργὸν Ἐσωτερικῶν (ypourgos@ypes.gr)
  4. Κύριον Ὑπουργὸν Δημοσίας Τάξεως (Minister@mopocp.gov.gr)
  5. Κύριον Ὑπουργὸν Πολιτισμοῦ καὶ Ἀθλητισμοῦ (minoff@culture.gr)
  6. Κύριον Ὑπουργὸν Δικαιοσύνης, Διαφανείας καὶ Ἀνθρωπίνων Δικαιωμάτων (Grammateia@justice.gov.gr)
  7. Κυρίαν Ὑπουργὸν Τουρισμοῦ (minister@mintour.gr)
  8. Κύριον Ὑπουργὸν Ὑγείας (minister@yyka.gov.gr)
Κοινοποίησις:
  1. Κυρίους Βουλευτὰς τοῦ Ἑλληνικοῦ Κοινοβουλίου
  2. Σεβασμιωτάτους Μητροπολίτας

            Πρὸ ἡμερῶν, διωργανώθηκαν γιὰ ἄλλη μία φορὰ τὰ περίφημα «φεστιβὰλ ὁμοφυλόφιλης ὑπερηφάνειας», τόσο στὴν Ἀθήνα ὅσο καὶ στὴν Θεσσαλονίκη, μὲ τὴν ἀπόλυτη ἀρωγὴ καὶ «ὑπερήφανη» συμμετοχὴ τῶν αὐτοδιοικητικῶν ἀρχῶν (περιφερειάρχης Ρένα Δούρου, δήμαρχος Ἀθηναίων Γεώργιος Καμίνης, δήμαρχος Θεσσαλονίκης Ἰωάννης Μπουτάρης), ἀρκετῶν Μ.Κ.Ο., ποὺ «τσεπώνουν» ἑκατομμύρια εἰς βάρος τοῦ Ἑλληνικοῦ Λαοῦ, κάποιων «καλλιτεχνῶν» τῆς ψευδοκουλτούρας καὶ τῆς παρακμῆς καὶ κάποιων κομμάτων τῆς «προόδου» (Τομεὺς Ἀνθρωπίνων Δικαιωμάτων τοῦ ΠΑ.ΣΟ.Κ., Νεολαία τοῦ ΣΥ.ΡΙΖ.Α. κ.λπ.).
            Ἀξιοσημείωτο εἶναι, ὅτι δεκατέσσερεις (14) πρεσβεῖες ξένων χωρῶν στὴν Ἑλλάδα (Αὐστρίας, Βελγίου, Δανίας, Φινλανδίας, Γαλλίας, Γερμανίας, Ἰρλανδίας, Λιθουανίας, Ὀλλανδίας, Νορβηγίας, Σερβίας, Νότιας Ἀφρικῆς, Ἡνωμένου Βασιλείου καὶ Η.Π.Α.) στήριξαν ἐπίσης μὲ περισσὴ «ὑπερηφάνεια» τὰ φετεινὰ ὁμοφυλόφιλα πανηγύρια. Στὴν κοινὴ δήλωσι, ποὺ ὑπογράφεται ἀπὸ τοὺς 14 ἐπὶ κεφαλῆς τῶν πρεσβειῶν αὐτῶν, ἀναφέρεται ὅτι «κανεὶς δὲν πρέπει νὰ ὑφίσταται διακρίσεις βάσει τοῦ σεξουαλικοῦ του προσανατολισμοῦ ἢ τῆς ταυτότητός του» καὶ  «…θέλουμε νὰ ἐνθαρρύνουμε τὰ δημόσια καὶ τὰ κρατικὰ ἱδρύματα γιὰ τὴν προστασία αὐτῶν τῶν ἀξιῶν».

            Ἰδιαίτερη «μαχητικότητα» ἐπέδειξε ὁ πρέσβυς τῆς Βρετανίας Τζὼν Κίτμερ, τοῦ Καναδᾶ Ρομπὲρ Πὲκ καὶ τῆς Ὁλλανδίας Γιὰν Βερστέεγκ.
            Μεταξὺ τῶν δεκάδων χορηγῶν καὶ ὑποστηρικτῶν ξεχώρισε τὸ Κέντρο Ἐλέγχου καὶ Προλήψεως Νοσημάτων (ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ.), ποὺ ἐποπτεύεται καὶ χρηματοδοτεῖται ἀπὸ τὸ Ὑπουργεῖο Ὑγείας, καθὼς καὶ ἡ ἀμερικανικὴ πρεσβεία τῶν Ἀθηνῶν!
            Κεντρικὴ ἀπαίτησις τῶν ἐκδηλώσεων αὐτῶν μὲ τίτλο «Οἰκογενειακὴ Ὑπόθεση», ἦταν ἡ δυνατότης τῶν Λεσβιῶν, Ὁμοφυλοφίλων, Ἀμφιφυλοφίλων καὶ Τρανσέξουαλ (κοινότης τῶν Λ.Ο.Α.Τ.), νὰ ἀποκτοῦν ἢ καὶ νὰ υἱοθετοῦν παιδιά.
            Τί νὰ σχολιάση κανείς! Ὅταν τὸ ἐπίσημο κράτος καὶ ξένες πρεσβεῖες ὑποστηρίζουν ἀνοικτὰ τὶς ἐκδηλώσεις αὐτές, τὰ πράγματα εἶναι ἐξαιρετικῶς κρίσιμα γιὰ τὸν τόπο μας. Κάτι δὲν πάει καλὰ καὶ στὶς δυτικὲς δημοκρατίες. Ἔχουν πλέον περάσει σὲ μία φᾶσι πρωτόγνωρης κοινωνικῆς παρακμῆς, σὲ σημεῖο ποὺ ὄχι ἁπλῶς νὰ ὑποστηρίζουν, ἀλλὰ νὰ προπαγανδίζουν τὴν ὁμοφυλοφιλία καὶ τὴν τρανσεξουαλικότητα!
            Μόνο περιφρόνησι, ἀηδία, σιχαμάρα καὶ παρόμοια ἀρνητικὰ συναισθήματα προκαλοῦν αὐτὲς οἱ ἐκδηλώσεις στὴν ἑλληνικὴ κοινωνία. Ὄχι τόσο γιὰ τὶς ἐπιλογές (ἀναφαίρετο δικαίωμα τοῦ καθενὸς τὸ πῶς θὰ χρησιμοποιῆ τὸ σῶμα του), ἀλλὰ γιὰ τὴν ὠμὴ προπαγάνδισι καὶ προώθησι τέτοιων συμπεριφορῶν ἀκόμη καὶ σὲ παιδιά. Κατανοητὴ μέχρις ἐνὸς σημείου ἡ διαφορετικότης, ἀρκεῖ νὰ μὴν εἶναι ἐπιδεικτικὴ καὶ νὰ φθάνη τὰ ὅρια τῆς ὑπερβολῆς καὶ τῆς προκλήσεως. Δυστυχῶς ὅμως φθάσαμε στὸ ἔσχατο σημεῖο νὰ γίνεται παρέλασις «καὶ μὲ τὸν νόμο» τῶν ἁπανταχοῦ διεστραμμένων.

Ἐρωτᾶσθε:
  1. Γιατί οἱ ἐκπρόσωποι τῆς Νέας Τάξεως διατυμπανίζουν μὲ μεγάλη ἔπαρσι καὶ ἑορτάζουν γιὰ τὰ λάθη τῆς φύσεως;
  2. Γιατί προσπαθοῦν νὰ ἐπιβάλλουν στὴν νεολαία μας αὐτὰ τὰ σάπια πρότυπα;
  3. Γιατί προσπαθοῦν νὰ διαφθείρουν τὴν κοινωνία καὶ νὰ ἐπιβάλουν ὡς μοναδικὲς ἀξίες τὴν ἡδονή, τὴν ὕλη καὶ τὸ χρῆμα;
  4. Γιατί στὴν χώρα μας
·       εἶναι σχεδὸν ἀδύνατη ἂν ὄχι ἀπηγορευμένη ἡ πραγματοποίησις μιᾶς ἀνοικτῆς ἐκδηλώσεως μὲ ἐθνικὸ ἢ θρησκευτικὸ περιεχόμενο,
·       θεωρεῖται ὕποπτος καὶ διώκεται ὅποιος τολμάει καὶ διαδηλώνει ἀκόμη γιὰ Ἑλλάδα, οἰκογένεια, θρησκεία, παράδοσι καὶ ἐθνικὴ ὑπερηφάνεια,
·       ἀπαγορεύεται νὰ διαδηλώσης γιὰ τὴν ἑλληνικὴ ἱστορία, τὸν Μέγα Ἀλέξανδρο καὶ γιὰ τὴν ἑλληνικότητα τῆς Μακεδονίας,
            ἐνῷ ἀντιθέτως
·       ἐπιτρέπεται νὰ παρελαύνουν δημοσίως οἱ κίναιδοι, νὰ ξεφτιλίζουν τὴν ἀνθρώπινη ὕπαρξι καὶ τὰ ἐθνικὰ σύμβολα καὶ νὰ προβάλλουν τὶς ἀνώμαλες συνήθειές τους,
·       ἐπιτρέπεται, ἀλλὰ καὶ ὑποστηρίζεται μὲ κάθε τρόπο ἡ «παρέλαση ὑπερηφάνειας» τῶν κιναίδων στὰ κεντρικώτερα σημεῖα τῶν μεγαλυτέρων πόλεων,
·       ἐπιτρέπεται νὰ παρελαύνουν αὐτοὶ γυμνοί, ὑποχρεώνοντας ἀκόμη καὶ ἀνηλίκους νὰ βλέπουν τὶς ἀνώμαλες πράξεις τους,
·       ἐπιτρέπεται νὰ βεβηλώνουν τὰ ἐθνικά μας σύμβολα, καθὼς στὴν Ἀθήνα ἐτόλμησαν νὰ γράψουν τὰ αἰσχρὰ συνθήματά τους πάνω στὸ ἄγαλμα τοῦ Κολοκοτρώνη, χωρὶς φυσικὰ αὐτὸ νὰ προβληθῆ ἀπὸ τὰ Μ.Μ.Ε., διότι κάτι τέτοιο ἐνδεχομένως νὰ θεωρηθῆ «ὁμοφοβικό», καὶ
·       ἐπιτρέπεται νὰ προβάλλεται ἐλεύθερα ἡ ἀνωμαλία, ἡ κατάργησις τῆς παραδόσεως καὶ τῶν ἱερῶν θεσμῶν, ὅπως αὐτὸς τῆς οἰκογενείας, ὁ ἐξοβελισμὸς κάθε ἤθους καὶ ὁ ἐξευτελισμὸς κάθε ἀνθρωπίνης ἀξίας, ὅπως αὐτὲς διαμορφώθηκαν στὸ διάβα τῶν αἰώνων;
  1. Πῶς ἀντιλαμβάνεσθε τὸ γεγονὸς ὅτι βγῆκαν ὁλόκληροι πρεσβευτὲς δυτικῶν χωρῶν, ποὺ δὲν ἔχουν πῆ μία κουβέντα μέχρι στιγμῆς γιὰ τὴν φτώχεια καὶ τὴν ἐξαθλίωσι, ποὺ βιώνει ὁ ἑλληνικὸς λαὸς ἐδῶ καὶ τέσσερα χρόνια, καὶ προπαγανδίζουν ἢ θέτουν ὑπὸ τὴν προστασία τους τὶς συμπεριφορὲς τῶν Λ.Ο.Α.Τ.;
  2. Πῶς ἀντιλαμβάνεσθε τὸ ἀπίστευτο γεγονός, ὅτι δεκατέσσερεις δυτικὲς χῶρες μάχονται στὴν Ἑλλάδα, ὄχι κατὰ τῆς φτώχειας, ἀλλὰ γιὰ νὰ υἱοθετοῦν παιδιὰ οἱ ἀνώμαλοι;
  3. Πῶς ἀντιλαμβάνεσθε αὐτὴν τὴν ὠμὴ ἐκ μέρους τους ἐπιλεκτικότητα ὅσον ἀφορᾷ τὸν ἀνθρωπισμὸ καὶ τὰ ἀνθρώπινα δικαιώματα;
  4. Ἔχετε ἀντιληφθῆ, ὅτι ὅλη ἡ Εὐρώπη καὶ ὁ δυτικὸς κόσμος ἔχουν πάρει τὴν κατιοῦσα καὶ εἶναι βουτηγμένοι στὴν ἁμαρτία, στὰ ὄργια καὶ στὴν ἀκολασία καὶ μὲ τὰ δῆθεν ἴσα δικαιώματα προσπαθοῦν νὰ βιάσουν τὴν φύσι τοῦ ἀνθρώπου καὶ νὰ παρουσιάσουν κάθε τι ἀρρωστημένο ὡς φυσιολογικό;
  5. Ἀγνοεῖτε, ὅτι ἡ «Νέα Τάξις» ἐπιθυμεῖ τὸν σύγχρονο «πολιτισμένο ἄνθρωπο» ὅμηρο καὶ ὑπηρέτη τῆς σάρκας, τῶν ἡδονῶν καὶ τοῦ χρήματος;
  6. Ποιά εἶναι ἡ ἐπίσημη θέσις τῆς Ἑλληνικῆς Κυβερνήσεως ἐπὶ ὅλων αὐτῶν τῶν θεμάτων;

Διεύθυνσις Κοινωνικῶν Θεμάτων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...