1.2.15

ΑΥΣΤΗΡΩΣ ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΚΑΛΟΨΑΓΜΕΝΟΥΣ ..."ΣΥΝΟΜΟΣΙΟΛΟΓΟΥΣ"! ( Ή πώς ..."πέφτουν", όταν "αποφασισθεί", ορισμένα αεροπλάνα...)


(ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΕΝΑΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ ΠΡΟΛΟΓΟΣ. Η ανάρτηση αυτή, που μόλις αρχίζετε να διαβάζετε, αγαπητοί αναγνώστες της 'Εθνικής Εταιρείας', πιθανώς να είναι μία απο τις σημαντικότερες και ουσιωδέστερες, που έχουμε γράψει, στα χρόνια που λειτουργούμε αυτό το πατριωτικό 'μετερίζι'.
Το συγκεκριμένο όμως θέμα, που τουλάχιστον σε εμάς, προκάλεσε αληθινή ανατριχίλα,
παρά τίς όποιες - ίσως 'θολές' - υποψίες μας, το εντοπίσαμε, χάρις στην  Α  Ν  Ε  Κ  Τ  Ι  Μ  Η  Τ  Η  και  μ ο ν α δ ι κ ή  σταχυολόγηση ειδήσεων, που επιτελεί καθημερινώς και με πολύ κόπο, η εξαιρετική μας συνεργάτιδα 'Λασκαρίνα Μπουμπουλίνα', που δύσκολα πιστεύουμε, θα βρεθεί παρόμοιο συστηματικό ειδησιογραφικό και πάντα ουσιαστικού περιεχομένου, "σκούπισμα", αδιακόπως σημειώστε, 365 ημέρες, όλον τον χρόνο!

Όσα παρατίθενται κατωτέρω, ανήκουν στον κ. Γεώργιο Ανεστόπουλο και στην ιστοσελίδα του. Τα μεταφέρουμε τονίζοντας, ότι όλοι μας ως ενήλικες, έχουμε την κρίση και την ωριμότητα να σταθμίσουμε, όλες τις παραμέτρους. Ή έστω, να αναζητήσουμε πληροφορίες, για να "διασταυρώσουμε" άν τα όσα διαβάσαμε, βασίζονται, ή όχι.
 Ήτοι, το ΠΩΣ, το ΤΙ, το ΠΟΤΕ, το ΓΙΑΤΙ, αλλά και το 'ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ'...


Ζητούμε την κατανόησή σας, επειδή κρίναμε, πώς η όποια μετάφραση του αγγλικού αρχικού κειμένου της ειδήσεως, θα της αλλοίωνε πιθανόν, την γνησιότητα, άλλως τε, το πλείστον σήμερα των συνελλήνων, κατέχουν την γλώσσα αυτή. Σε ενάντια περίπτωση, όσοι δεν ευκολύνονται, άς χρησιμοποιήσουν τον αυτόματο 'μεταφραστή', που παρέχει το διαδίκτυο, αλλά όπως όλοι ξέρουν, "χάνει" σημαντικά σε ακρίβεια. 
Καλή και ...ψύχραιμη ανάγνωση. 

Ευχαριστούμε για τον "δανεισμό" τον κ.Γ.Ανεστόπουλο. Για την αντιγραφή "Ιωάννης Καποδίστριας")

Hacker ανάλυε στο 'CNN' το 2013, πως με δική του εφαρμογή μπορούσε να "πάρει τον έλεγχο ενός αεροσκάφους" εξ' αποστάσεως! (φαντάσου κάτι προηγμένες "Υπηρεσίες", ΤΙ "δυνατότητες" που έχουν!)
Hacker says phone app could hijack plane
By Doug Gross, CNN
April 12, 2013

Hugo Teso, a security analyst and licensed pilot, says he's developed software that could steal control of an airplane.

Hugo Teso, a security analyst and licensed pilot, says he's developed software that could steal control of an airplane.


Story highlights
A German security researcher says he has developed an app that could hack planes
Hugo Teso is a security consultant and a licensed commercial pilot
His software, SIMON, is designed to work only on simulations
He's contacted makers of air-traffic systems and authorities in U.S. and Europe
Could this be the deadliest smartphone app ever?

A German security consultant, who's also a commercial pilot, has demonstrated tools he says could be used to hijack an airplane remotely, using just an Android phone.

Speaking at the Hack in the Box security summit in Amsterdam, Netherlands, Hugo Teso said Wednesday that he spent three years developing SIMON, a framework of malicious code that could be used to attack and exploit airline security software, and an Android app to run it that he calls PlaneSploit.
Using a flight simulator, Teso showed off the ability to change the speed, altitude and direction of a virtual airplane by sending radio signals to its flight-management system. Current security systems don't have strong enough authentication methods to make sure the commands are coming from a legitimate source, he said.
"You can use this system to modify approximately everything related to the navigation of the plane," Teso told Forbes after his presentation. "That includes a lot of nasty things."
He told the crowd that the tools also could be used to do things like change what's on a pilot's display screen or turn off the lights in the cockpit. With the Android app he created, he said, he could remotely control a plane by simply tapping preloaded commands like "Please Go Here" and the ominous "Visit Ground."
Hugo Teso told a crowd at an Amsterdam conference that he spent three years coding the tools he used.

Hugo Teso told a crowd at an Amsterdam conference that he spent three years coding the tools he used.

The Federal Aviation Administration said it is aware of Teso's claims, but said the hacking technique does not pose a threat on real flights because it does not work on certified flight hardware.
"The described technique cannot engage or control the aircraft's autopilot system using the (Flight Management System) or prevent a pilot from overriding the autopilot," the FAA said. "Therefore, a hacker cannot obtain 'full control of an aircraft' as the technology consultant has claimed."
Teso says he developed SIMON in a way that makes it work only in virtual environments, not on actual aircraft.
But the risk is there, some experts say.
"His testing laboratory consists of a series of software and hardware products, but the connection and communication methods, as well as ways of exploitation, are absolutely the same as they would be in an actual real-world scenario," analysts at Help Net Security wrote in a blog post.
Teso told the crowd that he used flight-management hardware that he bought on eBay and publicly available flight-simulator software that contains at least some of the same computer coding as real flight software.
Analyst Graham Cluley of Sophos Security said it's unclear how devastating Teso's find would be if unleashed on an airplane in flight.
"No one else has had an opportunity to test this researcher's claims as he has, thankfully, kept secret details of the vulnerabilities he was able to exploit," Cluley said. "We are also told that he has informed the relevant bodies, so steps can be taken to patch any security holes before someone with more malicious intent has an opportunity to exploit them."
Teso said at the summit that he's reached out to the companies that make the systems he exploited and that they were receptive to addressing his concerns. He also said he's contacted aviation safety officials in the United States and Europe.
"From the sound of things, this researcher has got himself a lot of media attention, but still believes in responsible disclosure, rather than potentially putting aircraft and passengers at risk," Cluley said.
Teso isn't the first so-called "white hat" hacker to expose what appear to be holes in air-traffic security.
Last year, at the Black Hat security conference in Las Vegas, computer scientist Andrei Costin discussed weaknesses he said he found in a new U.S. air-traffic security system set to roll out next year. The flaws he found weren't instantly catastrophic, he said, but could be used to track private airplanes, intercept messages and jam communications between planes and air-traffic control.


Γεώργιος Ανεστόπουλος


ΟΙ ΔΥΟ ΗΡΩΪΚΟΙ, ΑΛΛΑ ΑΤΥΧΟΙ ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΜΑΧΗΤΙΚΟΥ. ΑΙΩΝΙΑ ΤΟΥΣ Η ΜΝΗΜΗ...
ΑΝΩΤΕΡΩ ΟΙ 9 ΓΑΛΛΟΙ ΠΙΛΟΤΟΙ, ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΘΗΚΑΝ ΕΠΙΣΗΣ, ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΜΒΑΝ.
ΝΑ "ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ" ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ, ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ, ΕΙΧΑΜΕ   Β Α Ρ Υ Τ Α Τ Ο  ΚΟΣΤΟΣ!

(ΜΗΠΩΣ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ, "ΒΛΕΠΟΥΜΕ"
ΜΕ ΑΛΛΟ ΜΑΤΙ, ΤΙΣ ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ
ΜΟΣΧΑΣ; ΜΗΠΩΣ; ΚΑΙ "ΚΑΠΟΙΟΙ" ΜΑΣ
"ΕΣΤΕΙΛΛΑΝ",  ΕΝΑ ΛΙΑΝ ΕΠΩΔΥΝΟ "ΜΗΝΥΜΑ";)
-----------------------------------------------------------------------------
[Κάτω ακριβώς απο την ανάρτηση αυτή, στην προαναφερομένη ιστοσελίδα, υπήρχε ένα ανώνυμο σχόλιο, λίγων γραμμών, ΕΞΟΧΩΣ "ΣΚΛΗΡΟ", ΙΣΟΠΕΔΩΤΙΚΟ, μά πιστεύουμε αληθινό. Σας το μεταφέρουμε και αυτό. Όσοι θυμούνται τα περιστατικά αυτά "καλά" και "ξέρουν", δεν πρέπει να το βρούν καθόλου "υπερβολικό", ή "τραβηγμένο". Και πάλι όμως, είναι θέμα κρίσεως ενός εκάστου...("Ι.Κ.")]

Το αεροπλάνο μας, στην Ισπανία, μήπως λέω εγώ, μήπως, ερώτηση κάνω, ΜΗΠΩΣ

΄Επαθε, οτι έπαθε, το ελικόπτερο (μας) της Εθνικής Φρουράς(*1) στην Κύπρο και "αποκεφαλιστηκε" η άμυνα, 
σε ενα βράδυ;
'Επαθε, οτι έπαθε, το ελικόπτερο(*2) (μας) του Πατριάρχου Αλεξανδρείας; 
'Επαθε, οτι έπαθε, το ελικόπτερο (μας) στα ΙΜΙΑ;
'Επαθε, οτι έπαθε, το αεροπλάνο (μας) του ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗ(*3) , που για μερικά λεπτά, ήταν σαν τηλεκατευθυνόμενο;
Τί γράφω και εγώ. 
Δεν γίνονται αυτά... 
ΣΥΜΠΤΩΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ.
ΕΛΗΦΘΗ. 
OVER.

[*1. Πρόκειται για μία "πτώση" καινουργούς(!) ελικοπτέρου  μας, κατακαλόκαιρο, 11η Ιουλίου 2002, πολύ κοντά στην Πάφο, όπου σκοτώθηκε ο αρχηγός της Εθνικής Φρουράς, ένας εξαίρετος αξιωματικός, ο στρατηγός Ε.Φλωράκης, μαζί με 4 αξιωματικούς, απο το επιτελείο του!
Κύπρος: 12 χρόνια από τη συντριβή του ελικοπτέρου όπου σκοτώθηκε ο στρατηγός Φλωράκης
Η ΕΠΙΤΑΦΙΑ ΠΛΑΚΑ ΤΩΝ ΠΕΣΟΝΤΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ...
ΑΝΑΠΑΥΣΗ ΝΑ ΕΧΕΙ !

*2. Πρόκειται για το μεγάλο ελικόπτερο 'Σινούκ', που διεθνώς ΔΕΝ καταγράφονται ούτε πτώσεις του, ούτε σοβαρές μηχανικές βλάβες... Σημειώστε πώς, με αυτό ήταν να πετάξει ο Ρώσος ηγέτης Πούτιν, την ακριβώς επόμενη ημέρα, για το Άγιον Όρος...

"Κρατείστε" ακόμα, ότι άλλα πτώματα εκ των επιβαινόντων βρέθηκαν, ενώ "άλλα", δεν...βρέθηκαν ποτέ! Πάντως ...'πιράνχας' σε εκείνο το σημείο, δεν έχει!

*3. Πρόκειται για το περίφημο, ή μάλλον διαβόητο κρατικό 'Φάλκον', που αφού του "συνέβη", ότι ακατανόητο του "συνέβη", είχε ως αποτέλεσμα τον θάνατο, του υφ.Εξωτερικών μας, Κυπρίου την καταγωγή, αλλά και του υιού του! 


Υπογραμμίζουμε ότι, όπως εγράφη τότε (1999) στα 'ψιλά', μόλις κατάφερε και προσγειώθηκε, στην πίστα του αεροδρομίου του Βουκουρεστίου, αντί να το πλησιάσουν ΠΡΩΤΑ, αυτοκίνητα λ.χ. των ρουμανικών αρχών, ή της ελληνικής πρεσβείας, έφθασε πρώτο ένα αυτοκίνητο με... Αμερικανούς!!!! ("Ι.Κ.")

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...