ΠΑΝΕ ΝΑ ΤΟ "ΠΕΡΑΣΟΥΝ" ΑΠΑΡΑΤΗΡΗΤΟ! ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΕΡΓΟ...
ΑΦΥΣΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ! ΕΝΤΕΛΩΣ! Ή ΜΗΠΩΣ ΟΧΙ; Επιχείρηση 140 ναυτικά μίλλια νοτίως της Κρήτης, έκανε η τουρκική ακτοφυλακή, για τον εντοπισμό πλοίου, που μετέφερε ινδική κάναβη.
Την ίδια ώρα ΟΜΩΣ, που αρνείται ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΟΤΑΤΑ, να κάνει την δουλειά της, στα τουρκικά παράλια, κάνει -επιτυχημένες; - επιχειρήσεις, παριστάνωντας τον χωροφύλακα, τόσο μακρυά από τις βάσεις της!
Αυτό είναι το ένα θέμα. Το δεύτερο είναι, που ΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ, ήταν η ελληνική Ακροφυλακή-Λιμενικό Σώμα; Δεν θα μπορούσε να αναλάβει αυτή, την αποστολή;
Σύμφωνα με τα τουρκικά ΜΜΕ, προ ολίγων 24ώρων, στο πλαίσιο επιχειρήσεως με την επωνυμία «ΑLBATROS», βρέθηκαν 13 τόννοι ινδικής καννάβεως, στο φορτηγό πλοίο 'JOUDI', με σημαία Βολιβίας.(ορισμένα στοιχεία από το ιστολόγιο 'onalert').
Η επιχείρηση, σύμφωνα με τα τουρκικά ΜΜΕ, πραγματοποιήθηκε στα διεθνή ύδατα, 55 ναυτικά μίλλια από το TOBRUK (!) της ΛΙΒΥΗΣ, και σε απόσταση 140 ναυτικά μίλλια, νοτίως της Κρήτης!
Στην επιχείρηση συμμετείχαν τα 2 νέα πλοία Ε-Δ της τουρκικής Ακτοφυλακής «YASAM» και «UMUT» (συνολικά η τουρκική ακτοφυλακή διαθέτει 4), 1 Α/Φ CN-235 και 1 ομάδα ειδικών επιχειρήσεων, με 2 ειδικά εκπαιδευμένα σκυλιά, η οποία επιβιβάστηκε στο πλοίο και εκτέλεσε την έρευνα.
Το πλοίο κατασχέθηκε και κατευθύνεται προς τουρκικό λιμάνι (πιθανώς την Ναυτική Βάση του Ακσάζ απέναντι από την ΚΩ).
Το Υπουργείο Εσωτερικών της Τουρκίας ανακοίνωσε ότι βάσει πληροφοριών, από τις διεθνείς(;;;) αρχές, έθεσε υπό επιτήρηση το ύποπτο πλοίο, από την 3η Ιανουαρίου, όταν αναχώρησε από λιμάνι της Συρίας και εκτέλεσε την επιχείρηση, αφού προηγουμένως έλαβε(;) σχετική άδεια, από τις αρχές της Βολιβίας.
Στα σχετικά δημοσιεύματα τονίζεται, το γεγονός ότι με την κατασκευή των νέων 4 πλοίων Ε-Δ, τα οποία κατασκευάστηκαν από τουρκικό ναυπηγείο και εντάχθηκαν επιχειρησιακά τα έτη 2013-14, δόθηκαν τεράστιες δυνατότητες στην τουρκική Ακτοφυλακή, αυξάνοντας δραματικά την επιχειρησιακή ακτίνα δράσεώς της...
Είναι τουλάχιστον οξύμωρο να ακούμε τις θριαμβολογίες των Τούρκων, για τις δυνατότητες της Ακτοφυλακής τους, να ελέγχει τον θαλάσσιο χώρο, διεξάγοντας και επιχειρήσεις στα διεθνή ύδατα, ΠΟΛΥ-ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΑ, αφύσικα μακριά θα λέγαμε, από τα τουρκικά παράλια, προβάλλοντας με αυτό τον τρόπο την χώρα τους, ως την μόνη (ΔΗΘΕΝ!) "ικανή" και για θέματα Ερεύνης-Διασώσεως, αμφισβητώντας παράλληλα τα ελληνικά δικαιώματα και από την άλλη, να ανεχόμαστε την ανικανότητά τους (;) να ελέγξουν τα κύματα προσφύγων – μεταναστών...
(1η ερώτηση! Ποιά "υπηρεσία", από ποιά χώρα, "σφύριξε" την πληροφορία στους Τούρκους; Και γιατί "προτιμήθηκαν" οι Τούρκοι να εκτελέσουν τον ρόλο του χωροφύλακος, τόσο μακριά απο τα ύδατά τους; Δεν ήσαν τάχα πιό κοντά, οι Έλληνες, ή άλλοι;
2α ερώτηση! Πώς γίνεται, σκάφη μίας (οποιασδήποτε χώρας) ακτοφυλακής, να πραγματοποιούν "μακρυνά" ταξίδια, σε ύδατα άλλων χωρών;
Μας θυμίζει η ιστορία αυτή, την ΑΤΕΛΕΙΩΤΑ & βαθύτατα ΠΕΡΙΕΡΓΗ περίπτωση, ΠΟΥ ΕΘΑΨΑΝ επιμελώς τότε, ΟΛΑ τα ελληνικά μέσα ενημερώσεως, ΟΠΩΣ ΠΑΓΙΩΣ ΠΡΑΤΤΟΥΝ, όταν ένα μεγάλο σκάφος της ... αμερικανικής ακτοφυλακής(!!!), "έκοβε βόλτες" στο Αιγαίο το 2009, άν δεν μας απατά η μνήμη μας!... Και υπάρχουν και οι σχετικές φωτογραφίες... Τώρα, άν στο Αιγαίο, η αμερικανική ακτοφυλακή, ταξιδεύοντας κάτι χιλιάδες μίλλια μακρυά, απο τα χωρικά της ύδατα, κυνηγούσε τίποτε ...Μεξικανούς, Πορτορικανούς, ή Κουβανούς λαθρεμπόρους τσιγάρων, ή ναρκωτικών, θα είχε ΜΟΝΑΔΙΚΟ ενδιαφέρον, άν το μαθαίναμε... Εκτός και άν είχε "άλλου είδους υποχρεώσεις και αποστολή". Έ; Εσείς τί λέτε;)
"Ι.Κ."
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου