(Ναί, αλλά θα τους ..."α φ ή σ ο υ ν" ;;;)
ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΣΟΝΟΥΠΩ ΓΕΓΟΝΟΣ! ΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΤΟΣΩΝ ΕΤΩΝ, ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΣΑΡΚΑ & ΟΣΤΑ! Στην Κατερίνη, θα κατασκευαστούν τα πρώτα δύο καινοτόμα αυτοκίνητα, παντός εδάφους, που δημιούργησε ο μηχανολόγος - μηχανικός Δημήτρης Κορρές. Στα 230.000 ευρώ, η (εξόχως αλμυρή...) τιμή αγοράς του εντυπωσιακού 'P4'.
της Αθανασίας Μπίδιου
(abidiou@voria.gr)
Σε διαδικασία κατασκευής εισέρχεται το πρώτο ελληνικό 'super-car' παντός εδάφους, που δημιούργησε ο μηχανολόγος μηχανικός Δημήτρης Κορρές.
Το καινοτόμο αυτοκίνητο γνωστό ως Korres 'Project 4', είναι 6.300 κυβικά εκατοστά, έχει την εμφάνιση ενός εξωτικού σπορ αυτοκινήτου, σκαρφαλώνει απίστευτα εμπόδια, έχει τελική ταχύτητα γύρω στα ...300 χιλιόμετρα την ώρα(!!!) και απευθύνεται σε ...πλούσια πορτοφόλια, καθώς κοστίζει περί τα 230.000 ευρώ!
Στη γραμμή της παραγωγής, μπαίνουν πιλοτικά τέσσερα αυτοκίνητα, για τα οποία έχουν ήδη βρεθεί(!) οι πρώτοι πελάτες.
Όπως τόνισε στη Voria.gr ο κ.Κορρές, στο πλαίσιο του 'Tedx Thessaloniki 2014', όπου ήταν ομιλητής, τα δύο αυτοκίνητα θα κατασκευαστούν στην Κατερίνη, από τη 'Replicar Hellas' και τα άλλα δύο στην Αμερική από την εταιρεία 'Kirkham Motorsports', που επίσης εξειδικεύεται στην κατασκευή replica οχημάτων. Σύμφωνα με τον κ.Κορρέ ο χρόνος κατασκευής υπολογίζεται σε 6-7 μήνες.
«Οι πρώτοι που αγοράζουν τέτοια αυτοκίνητα, είναι συνήθως συλλέκτες, οι οποίοι μπορεί και να μην τα κυκλοφορήσουν ποτέ. Σίγουρα, πάντως, είναι πολύ πλούσιοι», αναφέρει ο κ.Κορρές.
Η κατασκευή του Korres 'Project 4', αποτέλεσε ένα στοίχημα για τον πολυπράγμονα Έλληνα μηχανικό. Όπως λέει ο ίδιος, «όταν αναλαμβάνω κάτι, πρέπει να το φτιάξω και να δουλεύει».
Πώς γεννήθηκε το P4
Ο εφευρέτης, μηχανολόγος-μηχανικός και ορειβάτης-αναρριχητής Δημήτρης Κορρές, έχει πάθος με την επίλυση τεχνικών προβλημάτων. Ως μηχανολόγος- μηχανικός, έχει αναλάβει έως και 40 μετακινήσεις κτιρίων στην Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς και την επίβλεψη του ηλεκτρομηχανολογικού και υδραυλικού εξοπλισμού σε μεγάλα έργα.
«Κάποια στιγμή, τη δεκαετία του ’90 άρχισα να μελετάω το πρόβλημα του τροχού, εναντίον του εμποδίου της ...λακούβας. Άρχισα να παρατηρώ τις αναρτήσεις των οχημάτων, έκανα ένα σχέδιο και ξεκίνησα να σχεδιάζω τα εξαρτήματα για την κατασκευή ενός οχήματος 1.000 κυβικών», εξήγησε μιλώντας στο Tedx Thessaloniki.
To όχημα τράβηξε την προσοχή της ελληνικής εισηγμένης εταιρείας 'Mevako', που πρότεινε να βγει το αμάξι στην παραγωγή και με τη δική της συνδρομή ολοκληρώθηκε ένα δεύτερο βελτιωμένο μοντέλο 1.300 κυβικά εκατοστά το 2004, το οποίο όμως δεν μπορούσε να βγει στην παραγωγή, διότι ήταν ...πολύ ακριβό για τα κυβικά του. «Σκεφτήκαμε τότε να κάνουμε ένα 'super car', που θα ανταποκρινόταν στο κόστος. Τότε, όμως, κατέρρευσε το Χρηματιστήριο και μείναμε χωρίς χρηματοδότηση», τόνισε ο κ.Κορρές...
Ο εφευρέτης, όμως, είναι επίμονος. Χρεώνεται και ξεκινάει ένα τρίτο μοντέλο, 3.500 κυβικών εκατοστών, για το οποίο μάλιστα δέχθηκε πρόταση από στρατιωτική βιομηχανία του Άμπου Ντάμπι(!) για να γίνει η παραγωγή εκεί, σε στρατιωτικού τύπου, μη επανδρωμένο όχημα.
«Η πρόταση δεν μας ενδιέφερε, το όχημα ολοκληρώθηκε, οι επιδόσεις ήταν καταπληκτικές, ενώ βρήκαμε και χρηματοδότηση. Ωστόσο, έπρεπε να πάμε σε όχημα παραγωγής και το 2009 με μία ομάδα μηχανικών και σχεδιαστών, ξεκινήσαμε τη δημιουργία του P4», σημείωσε ο κ.Κορρές.
Στο 'P4' ο κ.Κορρές και η ομάδα του, σχεδίαζαν δύο ολόκληρα χρόνια. «Όταν απευθύνθηκα σε εταιρείες στο εξωτερικό, για να μου φτιάξουν 'σασμάν' για το αυτοκίνητο, μού απάντησαν, ότι αναλαμβάνουν παραγγελίες, πάνω από ...10.000 κομμάτια!
Σκέφτηκα τότε: τι μηχανικός είμαι, αν δεν μπορώ να φτιάξω μόνος μου το σασμάν; Πήγα, λοιπόν, στα συνεργεία της γειτονιάς, πήρα σασμάν και προσπάθησα να καταλάβω πώς κατασκευάζεται», σημειώνει χαρακτηριστικά.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ 'ΦΙΛΜΑΚΙ' ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ...
Η βασική καινοτομία του αυτοκινήτου είναι η ανάρτηση, που δεν επιτρέπει στους τροχούς να σηκωθούν από το έδαφος! Έτσι το αυτοκίνητο, σκαρφαλώνει απίστευτα εμπόδια, χωρίς να το καταλαβαίνουν οι επιβάτες. Επίσης, το ειδικό 'σασμάν' του αυτοκινήτου, δίνει τη δυνατότητα για διαφορετικούς τρόπους οδηγήσεως: γρήγορη οδήγηση, σκαρφάλωμα σε ...σκαλιά, ή ακόμα και κερκίδες!
«Όλα τα μέρη είναι μηχανικά, δεν υπάρχουν πουθενά ηλεκτρονικά», τόνισε στη Voria.gr ο κ.Κορρές, ο οποίος λίγο νωρίτερα στη σκηνή του Tedx, αποκάλυψε ότι το μυστικό 'P4' στηρίζεται σε δύο αρχές: την υπομονή και τη συνεργασία.
«Ο τροχός όταν συναντάει ένα εμπόδιο, ανεβαίνει προς τα επάνω. Στο 'P4' οπισθοχωρεί λίγο, προς τα πίσω, για να δώσει χρόνο στο αυτοκίνητο, να ξεπεράσει το εμπόδιο.
Άρα εδώ υπάρχει η υπομονή. Επίσης, κάθε φορά που συναντάει ένας τροχός εμπόδιο, το χτύπημα μοιράζεται στους υπόλοιπους τρεις τροχούς, δηλαδή υπάρχει συνεργασία», υπογράμμισε.
Τα τέσσερα μοντέλα του Δημήτρη Κορρέ των 1.000 κ.ε., των 1.300 κ.ε., των 3.500 κ.ε. και το τελευταίο των 6.300 κ.ε., θα παρουσιαστούν στο τέλος Μαΐου, στο Μουσείο Αυτοκινήτου στην Αθήνα.
Πάντως, ο δημιουργός του 'P4' των 230.000 ευρώ εξομολογείται, ότι ο ίδιος οδηγεί μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. «Προτιμώ τα μεταχειρισμένα Micra και τα παλιά 'Ντεσεβώ'», τόνισε ο κ.Κορρές.
ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΑΙΔΙΑ!
ΟΛΟΘΕΡΜΕΣ ΕΥΧΕΣ, ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΑΡΧΗ!
ΒΑΛΤΕ ΤΑ ΔΥΝΑΤΑ ΣΑΣ!
ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΜΕ ΩΣ ΕΛΛΑΣ ΚΑΙ ΩΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΟΤΙ ΔΕΝ ..."ΜΑΣΑΜΕ" ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΛΛΙΣΤΑ ΝΑ ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΥΨΗΛΟΤΑΤΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΩΣΕΙΣ!
ΜΗΝ ΑΦΗΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΘΕ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ, ΝΑ ΣΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ!!!
"Ιωάννης Καποδίστριας"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου