25.2.13

Θὰ μᾶς παρακολουθοῦν μέσα στὸ σπίτι μας! Εὐχαριστοῦμε, δὲν θὰ πάρουμε!

Μάρθα ξύπνα! Ἡ τηλεόρασή μας μᾶς ...παρακολουθεῖ!!!
 Όταν κανείς αναζητή πληροφορίες και στοιχεία για το αύριο στην τεχνολογία, είναι βέβαιο ότι θα έχη αμέτρητες επιλογές. Επιλέγοντας μία, θα λέγαμε ουσιαστική, απο αυτές, την παραθέτουμε για τους φίλους της ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ όχι μόνον για γνώση, αλλά κυρίως για έντονο προβληματισμό. Η ιδιωτική ζωή γενικώτερα, αλλά ιδίως εντός των σπιτιών μας, και το έχουμε "καταλάβει" πλέον, "πάει περίπατο"...

 Η νέα γενιά των τηλεοράσεων υψηλής ευκρίνειας ('HDTV'), που πωλούνται στο κοινό, περιέχει δυνατότητες που δεν έχουν γίνει γνωστές από τις εταιρείες τεχνολογίας: κάμερες, μικρόφωνα(!) και αισθητήρες(!), που έχουν την ικανότητα  να καταγράφουν (το παλιό όνειρο του "μεγάλου Αδελφού"!)  κάθε τι, που συμβαίνει στο σαλόνι (ή στην κρεββατοκάμαρα), όχι πολύ διαφορετικά από τις τηλε-οθόνες στο μυθιστόρημα του George Orwell «1984»!
 Η τηλεόραση θα είναι σύντομα σε θέση να παρακολουθή ακόμα και να αναλύη διεξοδικώς... όλα τα άτομα, που θα βρίσκωνται ως τηλεθεατές απέναντι απο τις τηλεοπτικές συσκευές.
 Η εταιρία τηλεπικοινωνιών 'Verizon' κατέθεσε πρόταση για κατοχύρωση μιας νέας εφαρμογής, που θα έχη ως στόχο την στοχευμένη διαφήμιση, βασισμένη σε πληροφορίες, που θα συλλέγωνται από την παρατήρηση της συμπεριφοράς του κοινού. Ειδικώς διαμορφωμένα συστήματα κάμερας και μικροφώνων, ενσωματωμένα στις τηλεοράσεις των καταναλωτών(!), θα εντοπίζουν συμπεριφορές, συζητήσεις, ανθρώπους, αντικείμενα ή ακόμα και κατοικίδια, που βρίσκονται κοντά στον χώρο της συσκευής.
 Αν το σύστημα, για παράδειγμα, καταλήξη στο συμπέρασμα, ότι ένα ζευγάρι... τσακώνεται, τότε θα στείλη αυτήν την πληροφορία στον κεντρικό εξυπηρετητή και αυτός με τη σειρά του θα εμφανίση στην τηλεόραση του σαλονιού ή σε οποιαδήποτε κινητή συσκευή, μία διαφήμιση για έναν σύμβουλο γάμου! Αν οι πληροφορίες, που θα συλλέξη ο «Μεγάλος Αδελφός» της 'Verizon' δείχνουν ότι το ζευγάρι περνάει ένα ρομαντικό απόγευμα, τότε θα εμφανισθή διαφήμιση για ταξείδια δύο ατόμων ή για προσφορές λουλουδιών ή ακόμα και διαφημίσεις-προτάσεις ρομαντικών ταινιών!
 Για πολλά χρόνια, οι υπεύθυνοι τεχνολογίας ήθελαν να χρησιμοποιήσουν συσκευές όπως το 'Kinect' της 'Microsoft', για να εξελίξουν την στοχευμένη διαφήμιση, όμως η 'Verizon' πηγαίνει την συγκεκριμένη τεχνολογία ένα βήμα παραπάνω, με την νέα της πατέντα, που περιγράφεται από την εταιρεία, ως "Μέθοδοι και Συστήματα για Παρουσίαση Διαφημίσεων, που σχετίζονται με την συμπεριφορά των χρήστων (σ.σ.: και όχι χρηστών)".
 Το διάσημο διεθνώς λοιπόν "χαζοκούτι", μπορεί να το ειρωνευώμεθα, αλλά η πικρή και θλιβερή αλήθεια είναι, πώς τελικώς δεν το αποχωρίζεται κανείς, αφού άλλως τε και οι στατιστικές δείχνουν ότι μεγάλος αριθμός τηλεθεατών, ανεξαρτήτως γεωγραφικής προελεύσεως, ανεξαρτήτως ηλικίας (και αυτό και άν είναι πολύ επικίνδυνο για τα παιδιά μας), "περνά" πάρα πολλές ώρες ημερησίως εμπρός απο την οθόνη του!
 Ναί, για αυτό έγινε η "εφεύρεση" αυτή· για να αποξενωθή ο άνθρωπος μέσα στο ίδιο του το σπίτι από τους οικείους του, τα παιδιά του, "μαγνητιζόμενος" από τα όποια καλοστημμένα προγράμματα, που στόχο είχαν, έχουν και θα έχουν την .... αποκοίμησή μας και τον έλεγχό μας, ώστε να παραμένουμε "φρόνιμοι", "πειθήνιοι", "ευκολοχείριστοι", αναμασώντας σε κάθε ευκαιρία και αναπαράγοντας, ότι ακούσαμε στο 'γυαλί'!
 Βλέπετε, η τηλεόραση, σκοπίμως, "αφαιρεί" και "ακυρώνει" την κριτική μας σκέψη, ώστε να αποδέχεται παθητικώς ο τηλεθεατής, ΟΤΙ σερβίρεται, σε όποια "σφαίρα" ενδιαφέροντος και άν ανήκει!
 Τέλος, θα θυμίσουμε για τους νεωτέρους στην ηλικία, ότι το πρώτο "πετυχημένο" πείραμα τελείας παθητικής "απορροφήσεως", σε βαθμό όχι απλώς ανησυχητικό, αλλά επικίνδυνο, έγινε στις ΗΠΑ προπολεμικώς (περί τα τέλη της δεκαετίας του '30) από τον ευφάνταστο και "ταλαντούχο" νεαρό τότε ηθοποιό Όρσον Ουέλες, που ραδιοφωνικώς -δεν ήταν έτοιμη ακόμα η τηλεόραση- κατατρόμαξε και ξεσήκωσε πολλά εκατομμύρια Αμερικανών, με μία εκπομπή, που έλεγε ότι επίκειται... άμεση εισβολή εξωγηΐνων!!!
 Οπότε, καλοί φίλοι της ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, άς κρατούμε όλοι μας ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ "ΚΑΛΑΘΙ" για ό,τι μας προβάλλουν στην τηλεόραση.
 Στις 'πονηρές' ημέρες που διανύουμε, η δυσπιστία μπορεί να αποβή σωτήρια.
Πόσο μάλλον, όταν η "φρέσκια" τεχνολογία στις ψηφιακές μας συσκευές θα κάνη και ... "μάτι" επάνω μας!

ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...