(ΓΡΗΓΟΡΑ! ΕΝΑΝ ...ΨΥΧΙΑΤΡΟ!) ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ, ΑΠΕΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ...ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΕΙ, ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ !!!!!!!!!
ΚΑΤΑΝΤΑΕΙ ΠΛΕΟΝ, ΚΑΘΑΡΩΣ 'ΨΥΧΟΠΑΘΟΛΟΓΙΚΟ' ΤΟ ...ΚΟΥΣΟΥΡΙ, ΤΗΣ ΛΑΘΡΟ-ΜΕΤΑΝΑΣΤΟ-ΛΑΓΝΕΙΑΣ ΣΤΙΣ ΔΥΤΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ! (ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΓΗΓΕΝΩΝ, ΟΥΤΕ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΟΜΩΣ...)
To πιο μεγάλο Μουσείο της Ολλανδίας το 'Rijksmuseum' του Amsterdam, αποφάσισε να μετονομάσει τους ...τίτλους και ν΄αλλάξει την περιγραφή, σε κάποιους πίνακες! (Πώς λένε, "η τρέλλα δεν πάει στα βουνά"...)
Όροι & αναφορές, όπως «νέγρος», «μωαμεθανός», «μαυριτανός», «νάνος» ή ακόμη και «άγριος» ...εξαφανίστηκαν, από τις καρτέλες και τις πινακίδες, που συνοδεύουν αρκετά έργα τέχνης! Συνολικά 23 όροι, κρίθηκαν
«επιθετικοί» ρατσιστικοί, σεξιστικοί, ή εμπεριέχονται διακρίσεις και αποσύρθηκαν από το μουσείο...
Σύμφωνα με τους υπεύθυνους του 'Arrêt sur image' στο όλο project, που επιγράφεται «προσαρμογές στο θέμα της αποικιοκρατικής ορολογίας», έχουν ήδη επαναδιατυπωθεί 8.000 τίτλοι(!!!), ενώ σκοπός είναι να επιθεωρηθούν 220.000 πινακίδες!
Το 'Rijksmuseum' του Amsterdam, είναι το ολλανδικό αντίστοιχο Μουσέιο του Λούβρου, με μια τεράστια συλλογή και το 50 % των επισκεπτών του, να είναι ξένοι!
«Είχαμε λέξεις επιθετικές, για όλον τον κόσμο, οι αφρικανοί, οι γιαπωνέζοι, οι γερμανοί…….είμαστε στο 2015, δεν απευθευνόμαστε πια στους άλλους, σε αυτόν τον τόνο», αναφέρει η κ.Martine Gosselink, διευθύντρια του τμήματος ιστορίας του Μουσείου και υπεύθυνη του 'project'.
Το μέτρο ΟΜΩΣ, δεν ελήφθη ομόφωνα. Οι ειδήμονες κι επαγγελματίες διαφωνούν!
Ο τίτλος ενός πίνακος, μπορεί να θεωρηθεί ότι είναι αποκαλυπτικός μιας εποχής. Το ν΄αλλάξεις τους τίτλους επομένως, είναι σαν να αμφισβητείς ένα μέρος της πολιτικής ιστορίας και ειδικότερα, αυτή της Ολλανδίας.
«Δεν αναζητούμε ν΄αλλάξουμε την ιστορία», δαιτείνεται (ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΟΤΑΤΑ!) η Martine Gosselink. Οι τίτλοι θα διαφυλαχθούν στην βάση δεδομένων του μουσείου….(σημείωσε η γαλλική εφημερίδα 'le monde' στις 22/12/15).
Οι νεοσυντηρητικοί ευρωπαϊστές πρωτεργάτες του κινήματος της 'neutralité tolérance' (oυδετερότητα & ανοχή) διαμορφώνουν μια νέα ιδεολογική "καθαρότητα", ένα πουριτανίστικο νεοσυντηριτισμό αποθεώσεως της έννοιας του καθαρού, του άμεμπτου και κατά έναν τρόπο, επιβάλουν ένα αντίστοιχο της «εκφυλισμένης τέχνης» όρο, με των οποίο οι ναζιστικές αρχές, χαρακτήρισαν πολλά έργα μοντέρνας τέχνης, που ήταν παρόντα στα γερμανικά μουσεία και θέλησαν να τα ρευστοποιήσουν.
Τον Ιούνιο του 1939, οργάνωσαν σημαντική δημοπρασία στη Λουκέρνη, αυτών των έργων, για να τα ξεφορτωθούν.Μεταξύ αυτών ήταν έργα των : Gauguin, Chagall, Matisse, Kokoschka ή και Picasso…
Σήμερα η Ευρώπη, δια της Ολλανδίας, περνάει σε μια ...καύση όρων, που θυμίζει την «καύση των βιβλίων » που πραγμτοποίησαν οι ναζί, το 1933, όταν στην πλατεία της Όπερας στο Βερολίνο, έκαψαν μαζικά τα έργα, που έκριναν ως τάχα "ασύμβατα" με το ναζιστικό καθεστώς.
Βιβλία των Thomas και Heinrich Mann, Sigmund Freud και Albert Einstein, συμεπεριλαμβάνονταν στα τότε ανεπιθύμητα βιβλία.
(H EYΡΩΠΑΪΚΗ ΕΠΙΠΟΛΑΙΟΤΗΣ ΚΑΙ Η ΑΝΟΗΣΙΑ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΟΤΕΙΝΕΣ "ΟΔΗΓΙΕΣ", ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΘΕΙ ΟΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΝΕΤΑΙ, ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ 'ΚΑΛΛΕΡΓΗ', ΘΑ ΦΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΔΥΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΥΝΤΟΜΟΤΑΤΑ ΣΤΟΝ ΓΚΡΕΜΟ! ΚΑΙ ΤΟΤΕ, ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ...)
"ΙΩ.ΚΑΠ."
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου