Τί γίνεται στὰ τζαμιὰ τῶν μουσουλμάνων τῆς Θράκης;
Τί γίνεται στὰ παράνομα «σχολεῖα ἐκπαιδεύσεως» τοῦ Φετουλὰχ Γκιουλέν;
Γιατί ὑπάρχει ἕνας τεράστιος τοῖχος, ποὺ κρύβει τὶς πραγματικὲς δραστηριότητες τῶν κατὰ τὰ ἄλλα «εὐαγῶν» θρησκευτικῶν συναντήσεων;
Ἡ συντριπτικὴ πλειονότης τῶν Ἑλλήνων ἀγνοεῖ πλήρως καὶ δὲν θὰ μποροῦσε νὰ πιστέψη πῶς εἶναι δυνατὸν νὰ ἔχη ἀναπτυχθῆ δρᾶσις τοῦ Φετουλὰχ Γκιουλὲν στὴν Ἑλλάδα, ποιός εἶναι, ποιά εἶναι ἡ ἱστορία του καὶ κυρίως, πῶς, ποῦ καὶ μὲ τί τρόπο δραστηριοποιεῖται.
Θὰ ἤθελαν νὰ ἔχουν λ.χ. περισσότερες πληροφορίες γιὰ τὰ μαθήματα θρησκευτικοῦ περιεχομένου (τὰ γνωστὰ καὶ ὡς «Κουρὰν Κουρσού», ποὺ γίνονται σὲ νεαρὲς καὶ νεαροὺς μουσουλμάνους ἡλικίας 9 χρόνων καὶ πάνω, ἀπὸ διαφόρους ἰμάμηδες ἢ καὶ ψευτο-μουλάδες, ποὺ περιφέρονται στὴν Ἑλληνικὴ ἐπικράτεια καὶ «διδάσκουν».
Πρὸ ἐτῶν διεπιστώθη ἀπὸ παρατηρητικὸ κάτοικο ἀθηναϊκοῦ προαστίου, κοντὰ στὸ κέντρο, πὼς τέτοια «θρησκευτικοῦ περιεχομένου» μαθήματα ἐγίνοντο σὲ μονοκατοικία τῆς περιοχῆς, ὅπου προσήρχοντο μέρα παρὰ μέρα, περίπου 20 ἄγνωστοι μουσουλμάνοι καὶ ἕνας «μουλᾶς». Ἀμέσως μετὰ ἔκλειναν ἑρμητικῶς ὅλα τὰ παράθυρα καὶ ὅλοι τους παρέμεναν ἐπὶ ὧρες στὴν «σφραγισμένη» μονοκατοικία. Ἦσαν «συγκεντρώσεις θρησκευτικῶν», αἰτιολογήθηκε ἕνας ἀπὸ τοὺς προσερχομένους μουσουλμάνους ὅταν ρωτήθηκε τί συνέβαινε στὴν συγκεκριμένη μονοκατοικία. Ἦταν ὅμως πραγματικὰ κάτι τέτοιο ἢ μήπως αὐτὲς οἱ συγκεντρώσεις ἔκρυβαν κάτι περισσότερο; Καὶ γιατί δὲν δίδασκε «θρησκευτικὰ» κάποιος ἰμάμης, ἀλλὰ «προτιμήθηκε» ἕνας «μουλᾶς»;
Στὰ ἐρωτήματα αὐτὰ ὑπῆρξε ἀπάντησις μετὰ ἀπὸ χρόνια, ὅταν ἡ ἀγωνιστικὴ θρακικὴ ἐφημερίδα «Ζαγάλισα», δημοσίευσε μαρτυρίες ἑνὸς παριστάμενου μουσουλμάνου, σὲ αὐτοῦ του εἴδους τὶς «θρησκευτικὲς συνάξεις». Καὶ αὐτὸ τὸ δημοσίευμα, τὸ ἐπαναφέρουμε, γιὰ νὰ ἀπαντήσουμε σὲ ὅλους ἐκείνους, ποὺ θέλουν μὲ καλὴ θέλησι (ὦ τῆς ἀφελείας καὶ ὦ τῆς βαθυτάτης ἀγνοίας) νὰ ἀντιμετωπίζουν τὶς θρησκευτικὲς ἀνάγκες τοῦ ἀνθρώπου. Μόνο ποὺ οἱ θρησκευτικὲς ἀνάγκες τῶν μουσουλμάνων τῆς Ἑλλάδος καλύπτονται σὲ τζαμιά, μὲ ἐλεύθερη πρόσβασι ὅλων τῶν μουσουλμάνων καὶ μὲ κοινὴ προσευχή. Οἱ θρησκευτικὲς ἀνάγκες δὲν καλύπτονται, οὔτε σὲ μικρὰ δωμάτια, οὔτε σὲ χώρους ποὺ ἀποκλείουν τὴν ἔστω καὶ ὀπτικὴ πρόσβασι σὲ αὐτούς! Ἂν καί, σύμφωνα μὲ τὸ δημοσίευμα τῆς «Ζαγάλισα» ἡ θρησκεία ἀποτελεῖ πρόσχημα γιὰ ἀρκετοὺς ἰμάμηδες, ποὺ θέλουν νὰ δικαιολογήσουν τὸν διπλὸ καὶ τριπλὸ μισθό τους ἀπὸ τὶς μυστικὲς ὑπηρεσίες τῆς Τουρκίας καὶ τὸν Φετουλὰχ Γκιουλέν!
Πληροφορηθήκαμε ἀπὸ νεαρὸ Πομᾶκο, ὁ ὁποῖος φοίτησε σὲ κουράν– κουρσοὺ (μαθήματα Κορανίου), τί τοῦ δίδασκε ὁ ἰμάμης ἐπὶ χρόνια:
«Δὲν πρέπει νὰ ὑπάρχουν μεταξὺ μας ρατσιστικὲς διαφορές. Δηλαδή, δὲν πρέπει νὰ ὑπάρχουν διαχωρισμοί. Τί θὰ πῆ Πομάκοι καὶ Τοῦρκοι; Εἴμαστε ὅλοι Τοῦρκοι. Εἶναι ἁμαρτία νὰ λὲς ὅτι εἶσαι Πομάκος, καὶ ἐπὶ πλέον παίζεις τὸ παιχνίδι τῶν Ἑλλήνων καὶ κάνεις ζημιὰ στὴν Τουρκία».
«Τὰ πομακικὰ νὰ τὰ μιλᾶς ὅλο καὶ λιγώτερο. Κάποια στιγμὴ νὰ μὴ τὰ μιλᾶς καθόλου! Αὐτὴ ἡ γλῶσσα σέ... μπερδεύει. Τὰ τουρκικὰ εἶναι καλύτερη γλώσσα ἀπὸ αὐτά! Τὰ τουρκικὰ εἶναι... ἀνώτερα. Θὰ σὲ βοηθήσουν στὸ σχολεῖο καὶ στὸ πανεπιστήμιο. Ὅταν μεγαλώσης μπορῶ νὰ σὲ στείλω νὰ σπουδάσης δωρεάν(!!!) στὴν Τουρκία, σὲ κάποιο θρησκευτικὸ σχολεῖο (ἰμὰμ-χατίπ)».
«Ἡ Τουρκία εἶναι ἡ πατρίδα μας. Ὅλοι ἀπὸ αὐτὴν ἐρχόμαστε. Ἐσεῖς ζῆτε σήμερα ἐδῶ χάρις στὸν Ἀτατούρκ! Ἂν δὲν ὑπῆρχε αὐτός, ἐσεῖς σήμερα δὲν θὰ ζούσατε ἐδῶ. Αὐτὸς σκότωσε τοὺς Ἕλληνες καὶ μπορεῖτε σήμερα νὰ ζῆτε ἐδῶ. Ἡ Ἑλλάδα φοβᾶται τὴν Τουρκία καὶ γιὰ αὐτὸ κανένας δὲν θὰ σᾶς πειράξη. Ἡ Τουρκία σᾶς προστατεύει!».
Αὐτὸ εἶναι μόνο ἕνα μικρὸ κομμάτι ἀπὸ ὅσα λέγονται στὰ …μαθήματα, μέσα στὰ ἑκατοντάδες θρησκευτικὰ παρασχολεῖα (κουρὰν-κουρσοὺ) ποὺ ἔχει φτιάξει ἡ Τουρκία, ἐντός της ἑλληνικῆς Θράκης. Μὲ ἔμφασι στὰ χωριά, ὅπου ζοῦν Πομάκοι καὶ τὶς γειτονιὲς τῶν Ρομά, ἑκατοντάδες θρησκευτικοὶ λειτουργοί, ποὺ πληρώνονται ἀπ’ εὐθείας ἀπὸ τὸ τουρκικὸ κράτος, διδάσκουν στὰ μικρὰ παιδιά, Πομακόπουλα καὶ Ρομά, μίσος γιὰ τὴν Ἑλλάδα καὶ τοὺς Ἕλληνες. Ἐκμεταλλεύονται τὸ θρησκευτικὸ συναίσθημα τῶν ἀνθρώπων καὶ τοὺς μετατρέπουν σὲ Ταλιμπάν!
Ἡ ἀποκάλυψις αὐτὴ εἶναι γιὰ ἐκείνους τοὺς «ὑπευθύνους» χριστιανοὺς τῆς ὀκᾶς (πολιτικούς, διπλωμάτες, ἀναλυτές, καθηγητές, δημοσιογράφους κ.ἄ.), οἱ ὁποῖοι ἔχουν ἀκόμα παραισθήσεις, γιὰ ὅ,τι συμβαίνει στὴν ἑλληνικὴ Θράκη καὶ μιλᾶνε γιὰ καθεστὼς ἁρμονικῶν σχέσεων, γέφυρες φιλίας καὶ παρόμοιες πολιτικάντικες ἀνόητες ρητορεῖες. Στὰ κουρὰν – κουρσοὺ ἑτοιμάζονται οἱ νέοι Ταλιμπὰν τῆς περιοχῆς, μὲ τὴν εὐλογία ψευτομουφτήδων καὶ μουσουλμάνων πολιτικῶν. Ὅταν θὰ τοὺς δῆτε στὸ μέλλον νὰ μὴ τρίβετε τὰ μάτια σας!
Νὰ δεχθοῦμε τὴν θρησκευτικὴ ἀνάγκη τῶν Ἑλλήνων μουσουλμάνων.
Θὰ εἴμαστε ὅμως καθέτως ἀπέναντι σὲ ὅλους ἐκείνους, ποὺ δροῦν κατὰ τῆς Ἑλλάδος, ὑποσκάπτουν τὴν εἰρηνικὴ συμβίωσι τῶν μουσουλμάνων καὶ τῶν χριστιανῶν κατοίκων τῆς χώρας καὶ προσπαθοῦν νὰ ἐγείρουν μίση καὶ πάθη ἔναντι τῶν χρημάτων ποὺ λαμβάνουν.
Οἱ θρησκευτικοὶ λειτουργοί, ποὺ δὲν γνωρίζουν τί ἀκριβῶς σημαίνει θρησκεία –καὶ ἰδιαίτερα ἡ θρησκεία ποὺ ἐκπροσωποῦν- ἴσως θὰ πρέπη νὰ ἀντιληφθοῦν, πὼς οἱ ἀπειλὲς (π.χ. ὅταν πεθάνης δὲν θὰ σὲ θάψω!) κατὰ «κακῶν» μουσουλμάνων, ποὺ δὲν πείθονται ἀπὸ τὰ λεγόμενά τους, ἴσως κάποια στιγμὴ γίνουν ἀφορμὴ νὰ γνωρίσουν τὴν ὀργὴ ὅλων ἐκείνων ποὺ σήμερα καταπιέζουν καὶ τοὺς ὠθοῦν σὲ ἐνέργειες, ποὺ θὰ βλάψουν τὴν Ἑλλάδα, ἀλλὰ καὶ τοὺς ἴδιους (ἀλήθεια, εἴδατε ποτὲ κάποιον ἰμάμη, μουφτῆ ἢ μουλᾶ νὰ φορτώνεται μὲ ἐκρηκτικὰ καὶ νὰ γίνεται «μάρτυς»; Μᾶλλον ὄχι, ἀφοῦ προτιμάει νὰ ἀπολαμβάνη τὸ ρύζι, τὶς μερσεντές, τὶς ρωσσίδες καὶ τὶς βουλγάρες κατὰ τὴν διάρκεια τῆς ζωῆς του, ἀφοῦ γνωρίζει πὼς τὸν παράδεισο δὲν πρόκειται νὰ τὸν δῆ οὔτε μὲ τὰ κυάλια, ἐνῷ ὅποιες ἔκνομες καὶ ἔκρυθμες ἐνέργειες αὐτοκτονίας γίνονται στὸν χῶρο τοῦ Ἰσλάμ, εἶναι ἀπὸ ἀφελεῖς ἀναλωσίμους ἐθελοντές, ποὺ πέρασαν πολύμηνη πλύσι ἐγκεφάλου…)
Ἀπίστευτο καὶ ὅμως ἀληθινό! Καὶ ὅπως ὅλα τὰ ἀπίθανα, συμβαίνει στὴν Ἑλλάδα καὶ ἀφορᾷ τὸν τρόπο προσεγγίσεως τοῦ Ἰσλάμ, ποὺ τείνει νὰ παγιωθῆ ὡς τρόπος «θερμάνσεως» τῶν θρησκευτικῶν αἰσθημάτων ἐκείνων τῶν μουσουλμάνων, ποὺ συγκεντρώνουν πολλὰ «στοιχεῖα» ἀπομακρύνσεώς τους ἀπὸ τὸ τζαμί, τὸν ἰμάμη καὶ τὸν «κοινωνικό, ἐθνικὸ καὶ θρησκευτικὸ περίγυρο» ποὺ καλλιεργεῖται ταυτοχρόνως μὲ τὶς προσευχὲς στὸν Ἀλλάχ…!
Βέβαια, εἶναι πάγια τακτικὴ τὸ Ἰσλὰμ στὴν Ἑλλάδα νὰ πληρώνει γιὰ τὴν καλὴ εἰκόνα τοῦ (βλ. γιὰ παράδειγμα ἐπίδομα μαντίλας 200€ μηνιαίως), ὅπως πληρώνει καὶ γιὰ νὰ «θερμάνει» τοὺς μουσουλμάνους ἐκείνους ποὺ δὲν μπορεῖ νὰ τοὺς πιέσει μέσω τῆς οἰκογένειας, τῶν κλειστῶν μουσουλμανικῶν κοινωνιῶν ἢ καὶ οἰκονομικὰ μέσω τῆς ἐργασίας (ἐπειδὴ ἐργάζονται ἢ σπουδάζουν μακριὰ ἀπὸ τὰ «κέντρα ἐπιρροῆς», ὅπως εἶναι οἱ νομοὶ Ροδόπης καὶ Ξάνθης).
Σὲ αὐτὲς τὶς περιπτώσεις, λοιπόν, ὑπάρχουν ἄλλες «μέθοδοι» γιὰ νὰ πειστεῖ ὁ «χαλαρὸς μουσουλμάνος» νὰ ἐπιστρέψει τὶς Παρασκευὲς στὸ τζαμί. Κι ἐπειδὴ ὅπου δὲν πείθει λόγος πίπτει «χρῆμα», τὸ σημερινὸ Ἰσλάμ, καὶ συγκεκριμένα τὸ Ἰσλὰμ τοῦ Φετουλὰχ Γκιουλέν, ἀναλαμβάνει νὰ πλησιάση καὶ νὰ ἐξαγοράση τὴν πίστι ἐκείνου τοῦ μουσουλμάνου, ποὺ κινδυνεύει νὰ ἀπομακρυνθῆ ἀπὸ τὸ Ἰσλάμ.
Εἶναι γνωστὸς ὁ «στρατός»-δίκτυο τοῦ πάμπλουτου ἰμάμη Γκιουλέν, ὁ ὁποῖος στὴν Τουρκία ἔχει στὴν διάθεσί του δικαστικοὺς καὶ μέλη τῶν ἀρχῶν ἀσφαλείας, ποὺ λειτουργοῦν ὑπὸ τὴν καθοδήγησι τοῦ φαινομενικὰ μετριοπαθοῦς ἱερωμένου, ὁ ὁποῖος ὁδηγεῖ τὴν Τουρκία μὲ κάθε τρόπο καὶ μέσο στὴν ἀγκαλιὰ τοῦ Ἰσλάμ. Ὅμως, ἐσχάτως, τὸ δίκτυο τοῦ Γκιουλὲν ἔχει μεταφερθῆ καὶ στὴν Ἑλλάδα, ὅπου ἐργάζεται πυρετωδῶς γιὰ τὴν ἐπαναφορὰ στὸ Ἰσλὰμ ὅλων ἐκείνων ποὺ ζοῦν μακρυὰ ἀπὸ τὶς μουσουλμανικὲς κλειστὲς κοινωνίες τῆς Θράκης. Καὶ τὰ λεφτὰ εἶναι πραγματικὰ πολλά, ἀφοῦ σὲ ἕνα μεγάλο ποσοστὸ γίνεται κατορθωτὴ ἡ ἐπιστροφὴ στὸ τζαμὶ καὶ ἡ διατήρησις τῶν θρησκευτικῶν ἐθίμων ἀπὸ τοὺς «ἀπομεμακρυσμένους»…
Μέσα σὲ αὐτὰ τὰ πλαίσια ἄνθρωποι τοῦ Φετουλὰχ Γκιουλὲν κινοῦνται στὶς πανεπιστημιουπόλεις τῆς Ἑλλάδος καὶ ἂν καὶ δὲν γνωρίζουν, οὔτε νὰ διαβάζουν τὸ Κοράνι (ὅπως μᾶς κατεμαρτύρησε μουσουλμάνος μαθητὴς ποὺ τὸν πλησίασαν), δὲν διστάζουν νὰ προσφέρουν 100 € ὡς μηνιαῖο ἐπίδομα τῶν μουσουλμάνων φοιτητῶν, ποὺ ζοῦν μακριὰ ἀπὸ τὶς οἰκογένειές τους. Δὲν διστάζουν μάλιστα νὰ ἀναφέρουν πὼς χρηματοδότης τῆς «εὐεργεσίας» εἶναι τὸ κίνημα τοῦ Φετουλὰχ Γκιουλέν, ἀδιαφορῶντας γιὰ τὸ τί μπορεῖ νὰ συμβῆ, ἐὰν ὑπάρξουν διαρροὲς τῶν δραστηριοτήτων τους.
Ἐὰν ὅμως τὰ 100 € ὡς μηνιαῖο ἐπίδομα φαίνονται πολὺ λίγα, τὸ κίνημα τοῦ Φετουλὰχ Γκιουλὲν προσφέρει πολὺ περισσότερα ἐὰν κάποιος νεαρὸς μουσουλμάνος ἀποφασίση νὰ σπουδάση στὴν Τουρκία. Ἐκεῖ τοῦ δίνονται 100 εὐρὼ γιὰ τὰ ἔξοδα ἐνοικίου καὶ ἄλλα 400 εὐρὼ γιὰ ἔξοδα διαμονῆς. Γιὰ νὰ ἀντιληφθοῦμε τὸ πραγματικὸ οἰκονομικὸ μέγεθος τῆς "βοήθειας", ἀρκεῖ νὰ ποῦμε, ὅτι μὲ 400 εὐρὼ ζῆ ἀνέτως μία οἰκογένεια ἑνὸς δημοσίου ὑπαλλήλου στὴν Τουρκία. Στὴν πραγματικότητα, δηλαδή, τὸ κίνημα τοῦ Φετουλὰχ Γκιουλέν, δίνει περισσότερα ἀπὸ ἕναν μισθὸ Τούρκου δημοσίου ὑπαλλήλου, σὲ ὅλους ἐκείνους τοὺς μουσουλμάνους, ποὺ θὰ ἀποφασίσουν νὰ μὴ σπουδάσουν στὴν Ἑλλάδα καὶ θὰ προτιμήσουν ὡς χώρα σπουδῶν τὴν Τουρκία. Σὲ κάθε περίπτωσι, ἡ ἀπαίτησις εἶναι ἴδια: αὐστηρὴ τήρησις τῶν θρησκευτικῶν καθηκόντων κάθε Παρασκευὴ στὸ τζαμί!
Μπορεῖ τὸ Ἰσλὰμ νὰ ἐξαπλώνεται, ἀλλὰ προφανῶς ἄρχισε νὰ βρίσκη σθεναρὲς ἀντιστάσεις σὲ ἐλεύθερες κοινωνίες, ὅπου ζοῦν καὶ μεγαλώνουν μουσουλμάνοι, ποὺ δὲν μποροῦν νὰ διανοηθοῦν καὶ νὰ ἀποδεχθοῦν τὶς αὐστηρὲς νηστεῖες καὶ τὴν γενικώτερη ψυχολογική, συναισθηματικὴ ἢ ἄλλη πίεσι, ποὺ ἀσκεῖ ἐπάνω τους ὁ κάθε ἰμάμης. Εἶναι γνωστὸ πὼς τὸ Ἰσλάμ, δὲν χαρακτηρίζεται ὡς «χαλαρὴ» θρησκεία. Μάλιστα, σὲ κάποιες περιπτώσεις φονταμενταλιστῶν ἰμάμηδων δημιουργοῦνται ἀκραῖες καταστάσεις καὶ ὑπάρχουν ἀνθρώπινα θύματα, στὴν προσπάθεια τῶν «πιστῶν» νὰ ἀποδείξουν τὴν πίστι τους στὸν Ἀλλὰχ καὶ τὴν ἀγάπη τους στὸν Μωάμεθ.
Ὁ Γκιουλὲν ζῆ αὐτοεξόριστος σὲ μία φάρμα, στὰ βουνὰ τῆς Ἀνατολικῆς Πενσυλβάνια, ἀπὸ τὸ 1999, ὅταν ἔφυγε ἀπὸ τὴν Τουρκία, ἐν μέσω κατηγοριῶν, ὅτι συνωμοτοῦσε νὰ ἀνατρέψη τὴν λαϊκὴ κυβέρνησι. Ἐκείνη τὴν περίοδο, οἱ τουρκικὲς Ἀρχὲς ἔδωσαν στὴν δημοσιότητα μία βιντεοσκοπημένη λειτουργία του, στὴν ὁποία ἀκουγόταν νὰ συμβουλεύη τοὺς ὀπαδούς του «νὰ κινηθοῦν μέσα στὶς ἀρτηρίες τοῦ συστήματος, χωρὶς νὰ παρατηρήσουν οἱ ἄλλοι τὴν ὕπαρξί τους, ἕως ὅτου ἀναρριχηθοῦν στὰ κέντρα ἐξουσίας»!!! Εἶναι ὁ «πλέον ἐπικίνδυνος ἰσλαμιστὴς στὸν κόσμο», μὲ τὰ 1.000 (προπαγανδιστικὰ) ἐκπαιδευτικὰ ἱδρύματα σὲ 115 χῶρες.
Ποιοί εἶναι ὅμως στὴν σημερινὴ Τουρκία οἱ «Νουρτσουλάρ», δηλαδὴ οἱ «πεφωτισμένοι»; Πρὶν διερωτηθῆ κανεὶς γιατί αὐτὰ εἶναι παντελῶς ἄγνωστα στὴν προδομένη (καὶ) εἰδησιογραφικῶς Ἑλλάδα, ἂς δοῦμε ὡρισμένα οὐσιαστικὰ στοιχεῖα, ποὺ δὲν δημοσιεύονται στὶς γνωστὲς φυλλάδες! Πρόκειται γιὰ τὴν τρίτη μεγαλύτερη ἀδελφότητα τῆς γείτονος, μὲ ἱδρυτὴ στὶς ἀρχὲς τοῦ 20ου αἰῶνος, τὸν σεΐχη Νουρσί, τὸ βιβλίο τοῦ ὁποίου μὲ τίτλο “Risale-i-Nur”, δηλαδὴ «ἐπιστολὲς φωτιᾶς», γίνεται πάντα ἀνάρπαστο στὴν Τουρκία, ἐνῶ μέρος αὐτοῦ τοῦ «τάγματος» εἶναι καὶ τὸ τάγμα τοῦ Φ. Γκιουλέν. Αὐτὸς ὁ «κύριος» ἐλέγχει μία τεράστια ἁλυσίδα ἐκπαιδευτικῶν ἱδρυμάτων, ὄχι μόνον στὴν Τουρκία, ἀλλὰ καὶ στὸ ἐξωτερικό, μὲ διάφορες οἰκονομικὲς ἐπιχειρήσεις «ἀνακατεμένες», ὥστε μὲ αὐτὸν τὸν τρόπο νὰ μοιάζη μὲ ἕναν ἀνεξάρτητο κρατικὸ μηχανισμό, ἄλλου εἴδους! Ὁ πρῶτος ποὺ τὸν θεώρησε κίνδυνο στὴν Τουρκία ἦταν ὁ τότε πρωθυπουργὸς Μεσοὺτ Γιλμάζ, ὁ ὁποῖος κατάλαβε ὅτι ὁ Γκιουλὲν ζητοῦσε νὰ ἐγκαθιδρύση ἰσλαμικὸ κράτος καὶ νὰ ἐφαρμόση τὴν «Σαρία», κάτι ποὺ τότε οἱ στρατιωτικοὶ δὲν ἤθελαν μὲ κανένα τρόπο.
Ὑπενθυμίζουμε, ἀφοῦ κανεὶς δὲν ρίχνει φῶς ἐδῶ σὲ αὐτὰ τὰ ζητήματα, ὅτι στὸ τάγμα αὐτὸ τοῦ Γκιουλὲν πρωτοστάτησαν τὰ ἀδέλφια τοῦ πρώην προέδρου τῆς Τουρκίας Τουργκοὺτ Ὀζάλ, Γιουσοὺφ καὶ Κορκούτ. Στὶς Η.Π.Α. ἀποκαλεῖται «ἀπόστολος τοῦ Ἰσλάμ», ἐνῷ συμφώνως μὲ ἕνα παλαιὸ δημοσίευμα τῆς «Μιλλιέτ», ὁ Γκιουλὲν εἶχε τὸ καλοκαίρι τοῦ 1998, στὸν ἔλεγχό του, 80 περιοχὲς τῆς Τουρκίας, 45 βακούφια, ἤτοι οἰκονομικῶς ἐκμεταλλεύσιμα ἱδρύματα, 18 οἴκους προσευχῆς, 89 εἰδικὰ κατηχητικὰ σχολεῖα, 207 ἐμπορικὲς ἑταιρεῖες, 373 διδασκαλεῖα καὶ ... 500 μαθητικὲς ἑστίες!!!
Κρατηθῆτε τώρα! Στὸ ἐξωτερικὸ ἔχει 6 θρησκευτικὰ πανεπιστήμια, 236 Λύκεια, δημοτικὰ σχολεῖα, κέντρα διδασκαλίας τουρκικῆς γλώσσης, προπαρασκευαστικὰ φροντιστήρια καὶ δεκάδες μαθητικὲς ἑστίες! Ἐξέδιδε 14(!) περιοδικά, ἤλεγχε τὴν γνωστὴ ἐφημερίδα «Ζαμάν», 2 ἐθνικοὺς ραδιοφωνικοὺς σταθμούς, ἀλλὰ καὶ τὸν δορυφορικὸ τηλεοπτικὸ σταθμὸ «Σαμάνγιολου» ἢ “STV”. Πέραν τῶν χωρῶν τῆς ἀνατολικῆς Εὐρώπης, ἔχει δραστηριοποιηθῆ στὶς δημοκρατίες τῆς πρώην Σοβιετικῆς Ἑνώσεως, στὴν Βουλγαρία, Ἀλβανία, Ρουμανία, Σκόπια, Κριμαία, Γεωργία καὶ Βοσνία-Ἐρζεγοβίνη.
Γενναῖες ἐπιχορηγήσεις γιὰ ὅλη αὐτὴν τὴν κολοσσιαία προσπάθεια δίνουν ὡρισμένοι Τοῦρκοι μεγαλοεπιχειρηματίες. Φαντασθῆτε ὅτι ἀκόμη καὶ ἀπὸ τὸν Πάπα εἶχε γίνει δεκτὸς τὸ φθινόπωρο τοῦ 1998, καὶ μάλιστα ἀντήλλαξαν καὶ ... δῶρα! Ἄριστες σχέσεις ὅμως φαίνεται ὅτι διατηρεῖ καὶ μὲ τὸ Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο, ἔχοντας μάλιστα προβῆ σὲ μία «διπλωματικὴ» δήλωσι ὑπὲρ τῆς ἐπαναλειτουργίας τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς τῆς Χάλκης, ἕνα ζήτημα ποὺ ἔχει γίνει μία ἀφελὴς «καραμέλλα», πολλὰ χρόνια τώρα, (ἀκόμα καὶ οἱ Ἀμερικανοὶ «παίζουν» σὲ αὐτὸ) ἀφοῦ τίποτε σχεδὸν οὐσιαστικό, ὅπως λένε κάποιες φωνές, δὲν θὰ ἔχη νὰ προσφέρη, παρὰ ἀκόμη μία σειρὰ θλιβερῶν οἰκουμενιστικῶν «ἀντιγράφων», ὅπως τοῦ σημερινοῦ προκαθημένου...
Μπορεῖ, ἄραγε, ἡ Ἑλληνικὴ πολιτεία νὰ σταματήση αὐτὴν τὴν ἐξαγορὰ καὶ τὴν «μίσθωσι» μουσουλμάνων στὴν Ἑλλάδα; Ἐμεῖς διαπιστώνουμε, ὅτι κάτι τέτοιο δὲν μπορεῖ νὰ συμβῆ. Ὄχι μόνον λόγῳ τῆς ἐξοργιστικῆς ἀδιαφορίας τῶν Ἑλληνικῶν κυβερνήσεων ἀπέναντι στὴν δημιουργία φανατικῶν ἰσλαμιστῶν μέσα στὴν Ἑλλάδα, ἀλλὰ ἐπειδὴ ὁ κάθε ἄνθρωπος εἶναι ἐλεύθερος νὰ πιστεύη ὅπου νομίζει. Ἡ ἀνεξιθρησκεία προστατεύεται ἀπὸ τὸ Ἑλληνικὸ Σύνταγμα καὶ ὁ καθένας μπορεῖ νὰ διαθέτη τὸν ἑαυτό του ὅπως ὁ ἴδιος νομίζει. Ἀκόμη καὶ μὲ μηνιαῖο ἀντίτιμο, ἐὰν κάποιοι ἰμάμηδες θεωροῦν ὡς θρησκευτικὸ λειτούργημα καὶ καθῆκον τους νὰ ἐξαγοράζουν ἢ νὰ νοικιάζουν πιστούς.
Βλέπετε, ἔχουμε καὶ τὴν ἀδιάκοπη καὶ πάντα καλοσχεδιασμένη ἔξωθεν λαθρομετανάστευσι, ἡ ὁποία προσθέτει συνεχῶς πιστοὺς μουσουλμάνους στὸν κάθε ἐπικίνδυνο φονταμενταλιστή, Φετουλὰχ Γκιουλέν…
Δυστυχῶς, πρὸς τὸ παρόν, ἴσως καὶ στὸ μέλλον(;), δὲν φαίνεται νὰ ἔχουν εἰλικρινῆ διάθεσι οἱ ἐγχώριοι «φύλακές μας» νὰ ἀποκτήσουν... γνῶσι!
Τί τοὺς ἐμποδίζει ἄραγε;
(Ὅλα τὰ στοιχεῖα ποὺ παρατίθενται, περιγράφονται στὸ ἐξαιρετικὸ βιβλίο τοῦ Ἕλληνος τουρκολόγου Νικολάου Χειλαδάκη, «Ποιοί Τοῦρκοι», ἐκδόσεις «Πελασγός». Ὁ Νικόλαος Χειλαδάκης εἶναι μία αὐθεντία στὰ ζητήματα τῆς γείτονος, ἐνῷ κάλλιστα μπορεῖ κανεὶς νὰ πῆ, ὅτι μετὰ τὸν θάνατο τοῦ περιφήμου Νεοκλέους Σαρρῆ, καθηγητοῦ τῆς Παντείου, ποὺ ἀπέφευγαν πεισματικῶς τὰ γνωστὰ κανάλια νὰ ἀναδείξουν, εἶναι ὁ ἀξιολογότερος στὸν τομέα αὐτόν. Εὖγε!)
«'Ιωάννης Καποδίστριας»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου