14.10.12

Πάλι ψεύδονται ἀσύστολα τὰ διαπλεκόμενα κανάλια γιὰ τὸ «θεατρικὸ» ἔργο, ποὺ ὑβρίζει τὸν Χριστό μας! Ὅλο τὸ παρασκήνιο, ποὺ ἀποκρύπτουν!


          Ὅπως πάντα, «ἄψογα» συντονισμένα, τὰ κανάλια, εἴτε ἰδιωτικά, εἴτε κρατικά, μὲ πρώτη τὴν ΝΕΤ δυστυχῶς, συσκοτίζουν καὶ κυρίως παρουσιάζουν ὅσο πιὸ ψαλιδισμένα καὶ ἐπιλεκτικὰ μποροῦν τὴν ὑπόθεσι μὲ τὸ τρισάθλιο δῆθεν «θεατρικὸ» ἔργο,  ποὺ παρουσιάζεται στὸ θέατρο «Χυτήριο» τῆς Ἱερᾶς Ὁδοῦ. Δείχνουν μόνον τὶς διαμαρτυρίες τῶν ἀγανακτισμένων ὀρθοδόξων Χριστιανῶν, ἱερέων, μοναχῶν καὶ μελῶν τῆς «Χ.Α.» ἔξω ἀπὸ τὸ θέατρο, δείχνουν τὰ ΜΑΤ νὰ «ψεκάζουν» τοὺς μοναχούς(!), ἀλλὰ οὔτε κουβέντα ποιοί εἶναι οἱ «πεφωτισμένοι» αὐτοὶ συντελεστὲς τῆς «παραστάσεως», ποιοί εἶναι οἱ χορηγοὶ ἐπικοινωνίας, ποιός εἶναι ὁ «συγγραφεὺς» τοῦ ἀπερίγραπτου αὐτοῦ σκουπιδιοῦ, ποιός ὁ μεταφραστής, ἔτσι γιὰ νὰ πέσουν οἱ μάσκες! (Τὰ στοιχεῖα ὅλα, τὰ παρουσιάζει ὁ θαρραλέος καὶ πάντοτε ἄριστα πληροφορημένος «Στόχος»).
          Ἔχουμε καὶ λέμε! Σκηνοθέτης τοῦ «ἔργου» εἶναι ὁ Ἀλβανὸς Λαέρτης Βασιλείου, ποὺ ἦλθε τὸ 1991 ἀπὸ τὴν χώρα του ὡς δῆθεν «Βορειοηπειρώτης» καὶ ἔσπευσαν τότε κάποιοι παραδοσιακῶς ἀφελεῖς νὰ τὸν διορίσουν στὸ Ἐθνικὸ Θέατρο, ποὺ δὲν ἔμπαινες ἂν δὲν εἶχες «μπάρμπα στὴν Κορώνη»! Σὲ πολλὲς περιπτώσεις στὸ παρελθὸν ἔχει δηλώσει χωρὶς καμμία ἐπιφύλαξι, πὼς νοιώθει Ἀλβανὸς καὶ ὄχι Ἕλλην, ἂν καὶ ἡ μητέρα του ἦταν Ἑλληνίδα κομμουνίστρια, ποὺ κατέφυγε ἀμέσως μετὰ τὸν συμμοριτοπόλεμο στὸν «παράδεισο» τοῦ Ἐμβὲρ Χότζα, ὅπου παντρεύθηκε ἀξιωματικὸ τοῦ ἀλβανικοῦ στρατοῦ(!) καὶ γέννησε μετὰ τὸν Λαέρτη. Σὲ τηλεοπτικὲς σειρὲς τοῦ «ΑΝΤ1», ἔχει συμμετάσχει ἐπανειλημμένως... Ὅπως κατήγγειλε ὁ σεβ. Μητροπολίτης Πειραιῶς, κ. Σεραφείμ, ὁ ἀνωτέρω Ἀλβανὸς μισεῖ θανασίμως τὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, ἂν καὶ ὁ πρώην μητροπολίτης Καλλίνικος εἶχε τοποθετήσει τὸν πατέρα του Ἠλία ὡς νεωκόρο στὸν Ἅγιο Δημήτριο Πειραιῶς!
          Ποιοί εἶναι οἱ «ὑπερήφανοι» χορηγοὶ ἐπικοινωνίας; Γιατί δὲν τὸ λένε γιὰ κανένα λόγο τὰ βοθροκάναλα; Εἶναι δύο δημοσιογράφοι, τόσο «γνωστοί» μας γιὰ τὴν παθολογική τους «ἀγάπη» πρὸς κάθε «καρυδιᾶς καρύδι» λαθρομετανάστη καὶ κάθε τι ἀντίχριστο καὶ προσβλητικὸ γιὰ τὴν Πίστι μας, οἱ ἀναρχοαριστεροὶ Στ. Κούλογλου καὶ Στ. Θεοδωράκης (ποὺ διαθέτουν ὁ καθένας τους τὴν προσωπική του ἱστοσελίδα).
          Συγγραφεὺς εἶναι ὁ δεδηλωμένος κίναιδος, 73ετής Ἀμερικανὸς Terence McNally, ποὺ τὸ 2010 μάλιστα... παντρεύθηκε (ποὺ σημαίνει πῆρε «ἄνδρα»), ἐνῷ ἔχει βραβευθῆ καὶ μὲ «βραβεῖο Ροκφέλλερ», βεβαίως! Τὸ «ἔργο» εἶναι γραμμένο τὸ 1997 καὶ ξεσήκωσε ἀπὸ τότε σάλο καὶ διαμαρτυρίες στὶς Η.Π.Α.
Στὶς 7 Ἰουνίου 2012 εἶχε πρεμιέρα καὶ 5 παραστάσεις, ἀλλὰ ἡ ἀστυνομία τοὺς πῆρε «σηκωτοὺς» ὅλους στὸ αὐτόφωρο! Τώρα τί ἄλλαξε; Μήπως ἐπειδὴ θύμωσαν τάχα, ὁ ΣΥ.ΡΙΖ.Α. ἡ ΔΗΜ.ΑΡ. καὶ τὸ Κ.Κ.Ε.; Μήπως ἐπειδὴ ὁ κουβελικὸς ὑπουργὸς Δικαιοσύνης ζήτησε «ἔρευνα»;
          Ὁ τίτλος, «Κόρπους Κρίστι», προέρχεται ἀπὸ τὴν πόλι τοῦ Τέξας, ἀπ’ ὅπου κατάγεται ὁ  «συγγραφεύς». Τώρα κάντε τὸν σταυρό σας καὶ διαβάστε, μὲ πολλὴ ὑπομονὴ τὴν «ὑπόθεσι» τοῦ «ἔργου» καὶ ἂς μᾶς συγχωρέση ὁ Μεγαλοδύναμος! Ὁ Χριστὸς καὶ οἱ 12 Ἀπόστολοι εἶναι... παθητικοὶ ὁμοφ., «ζοῦν» στὸ Τέξας καὶ ψωνίζονται στὶς πλατεῖες, καθημερινῶς! Ὁ Ἰησοῦς «παντρεύεται» μὲ ὁμοφ. «γάμο» 2 Ἀποστόλους(!!!), εἶναι ἐρωτευμένος μὲ τὸν Ἰούδα, ἀλλὰ ἐκεῖνος τὸν «παρατάει» ἐπειδὴ βρίσκει... ἄλλον!   Δυστυχῶς, ἐκτὸς ἀπὸ τὴν διακωμώδησι τοῦ Θεανθρώπου, ἐξευτελίζεται καὶ ἡ Παναγία, τὴν ὁποία «παίζει» ἄνδρας ἠθοποιός, ἀλλὰ δὲν περιγράφεται, πιστέψτε μας, ὁ ρόλος καθόλου! Οἱ ἠθοποιοὶ εἶναι 2 Ἀλβανοὶ καὶ οἱ ὑπόλοιποι Ἕλληνες, ἐνῷ ἡ μεταφράστρια εἶναι μία γνωστὴ ἠθοποιός.
Τὴν ὁλόθερμη συμπαράστασί τους στὸ «σπουδαῖο» αὐτὸ «ἔργο» ἐξέφρασαν ἐπιτοπίως οἱ «κύριοι» Μπίστης καὶ Τατσόπουλος,  ἐνῷ τὰ κόμματα ἔδειξαν... τάχιστα τὴν ἀλληλεγγύη τους(!) μὲ «θυμωμένες» ἀνακοινώσεις, γιὰ τὴν «ἀπόπειρα φιμώσεως» τέτοιων ὑψηλῶν καλλιτεχνικῶν δημιουργιῶν! Ζεστὸς συμπαραστάτης τοῦ «θεατρικοῦ ἔργου» καὶ ὁ γνωστός μας ἀναπληρωτὴς ὑπουργὸς (Ἀ-)Παιδείας καὶ Πολιτισμοῦ, κύριος Τζαβάρας,  πού, ἐνῷ τὸ ὑπουργεῖο δὲν ἔχει κονδύλια γιὰ τὸν ἀληθινὸ Ἑλληνικὸ καὶ Χριστιανικὸ Πολιτισμὸ καὶ τὰ ἀμέτρητα μνημεῖα τους σὲ ὅλη τὴν χώρα, ποὺ ρημάζουν ἀπὸ τὴν περιφρόνηση, καὶ τὰ σχολεῖα δὲν θὰ ἔχουν ἐφέτος οὔτε καθαριότητα οὔτε πετρέλαιο καὶ θέρμανσι τὸν χειμῶνα, ἐνέκρινε, ὡς πρώτη του ἀπὀφασι, τὴν χορήγησι 1.000.000 εὐρώ, ὑπὲρ τῆς ἐπισκευῆς ἑνὸς τζαμιοῦ στην  Ρόδο! (Μὴν ἀμελήσετε, κύριοι ἀφελεῖς ψηφοφόροι τῆς Νουδούλας νὰ τὸν ξαναπροτιμήσετε!)
          Ἡ ἐκκλησία εἶχε βγάλει μία ἀνακοίνωσι τὸν παρελθόντα Ἰούνιο, καταδικάζοντας τὸ ἀνέβασμα τοῦ «ἔργου» καὶ καλῶντας τοὺς πιστοὺς νὰ μὴ πατήσουν καθόλου στὸ «Χυτήριο»! Ἀπὸ τότε ὅμως δὲν ἐπανῆλθε ἐπισήμως...
          Ὁλοκληρώνοντας, πρὸς τὸ παρόν, τὸ θλιβερώτατο αὐτὸ ζήτημα, εἶναι καιρὸς νὰ προβληματισθοῦμε πάρα πολὺ σοβαρὰ ὅλοι οἱ Ἕλληνες γιὰ τὸ τί «παίζεται» σὲ αὐτὸν τὸν χιλιοπροδομένο τόπο, εἰς βάρος πάντοτε τῆς Πίστεως καὶ τῆς Πατρίδος μας! Ποιοί εἶναι οἱ μόνιμοι «ὑπερασπιστὲς» κάθε προσβολῆς καὶ μειώσεως τῆς ὀρθοδόξου ὁμολογίας μας, ἀλλὰ καὶ τῆς ἱστορικῆς ἀκριβείας στὴν ἑλληνικὴ διαδρομὴ χιλιάδων χρυσῶν σελίδων δόξης καὶ μεγαλείου, ποὺ μάχονται καὶ ἀντιπαθοῦν! Ὅσο «εὐημεροῦν» καὶ μοιράζονται «ἀβέρτα» τὰ παχυλὰ καὶ μυστικὰ κονδύλια τοῦ Ὑπουργείου Ἐξωτερικῶν, ἀπὸ τὴν ἀφελῆ μας καμπούρα, ὑπὲρ ἀμετρήτων ὅσο καὶ κατασκότεινων Μ.Κ.Ο., κυρίως προερχομένων καὶ «φτιαγμένων» στὸ ἐξωτερικό, ὁ πόλεμος αὐτὸς δὲν θὰ σταματήση! Ἀντιθέτως, θὰ ἐνταθῆ μὲ νέα «κτυπήματα», εἴτε αὐτὰ θὰ λέγωνται  «θεατρικὰ ἔργα», εἴτε σχολικὰ «βιβλία»,  εἴτε τηλεοπτικὲς «ἐνημερωτικὲς ἐκπομπές»!
Αὐτὸς ἀσφαλῶς εἶναι καὶ ὁ μοναδικὸς λόγος, ποὺ παρὰ τὶς ἐπανειλημμένες προσπάθειες παλαιότερα, ἐλαχίστων δυστυχῶς βουλευτῶν, νὰ δοθοῦν στὴν δημοσιότητα, ἐπὶ τέλους, τὰ μυστικὰ κονδύλια τοῦ ΥΠ.ΕΞ. καὶ οἱ ἀποδέκτες τους, ἀνορθωνόταν πάντα τοῖχος ἀπαγορεύσεως καὶ ...σιωπῆς!
Ἂς ἀφυπνισθοῦμε συνέλληνες γρήγορα, μὴ ἀρκούμενοι στὴν τόσο «στημένη» δῆθεν «ἐνημέρωσι», ἀλλὰ ψάχνοντας καὶ ἀναζητῶντας τὴν ἀλήθεια. Ὁ Θεὸς μαζί μας!

«Ἰωάννης  Καποδίστριας»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...