Ἄλλη μία πολὺ οὐσιαστικὴ γιὰ τὴν Ἑλλάδα εἴδησις, ποὺ τὴν ... ἔφαγε τὸ σκοτάδι! (Πότε ἄραγε θὰ πάψουμε οἱ Ἕλληνες νὰ νομίζουμε, ὅτι μᾶς «ἐνημερώνουν» τὰ κανάλια μὲ τὶς «μεγκάλες» «ἀντέννες», ποὺ λάμπουν ὡς «στάρ», καὶ τὶς «ἄλφα» εἰδήσεις; Πότε θὰ σταματήσουμε νὰ ἀναμασᾶμε τὸ ἑπόμενο πρωΐ, τί εἴδαμε τὸ προηγούμενο βράδυ, ποὺ μᾶς «πληροφόρησε» ἡ κάθε καλὴ κυρία πού... τρέμη;)
Ἡ Μόσχα λοιπόν, προχώρησε καὶ σὲ δεύτερη κίνησι στηρίξεως τῆς ἑλληνικῆς πλευρᾶς καὶ ἐμμέσου «ἀπορρίψεως» τῶν τουρκικῶν ΝΟΤΑΜ καὶ NAVTEX:
Τὸ μεγάλο ρωσσικὸ ἀποβατικὸ πλοῖο τοῦ στόλου τῆς Μαύρης Θαλάσσης "NOVOCHERKASSK", ἔμφορτο(!) μὲ πεζοναῦτες καὶ τροχοφόρα ΤΟΜΠ, ΤΟΜΑ, βγῆκε πρὸ ὀλίγων ἡμερῶν ἀπὸ τὰ Στενὰ τῶν Δαρδανελλίων καὶ ὑπὸ τὰ ὄμματα τῶν (ἐξόχως ἐνοχλημένων, σᾶς διαβεβαιοῦμε) τουρκικῶν ναυτικῶν παρατηρητηρίων, «ἔδεσε» στὸν λιμένα τῆς... Λήμνου. Οἱ ἀξιωματικοὶ τοῦ πλοίου κατέθεσαν στεφάνι στὸ Μνημεῖο τῶν ναυτῶν Ἀ. Ὀρλὼφ καὶ Ντ. Σενιάβιν καὶ ἐν συνεχείᾳ δεξιώθηκαν τοὺς Ἕλληνες ἀξιωματικούς! Τὸ Μνημεῖο κατασκευάστηκε στὴν μνήμη τῶν 72 Ρώσσων ναυτῶν τοῦ ρωσσικοῦ στόλου, ποὺ ἀπελευθέρωσε τὸ νησὶ τὸ 1770, ἀπὸ τὴν τουρκικὴ κατοχή! (Αὐτὰ δὲν διδάσκονται στὰ ἑλληνικὰ σχολικὰ βιβλία· τὰ ψαλιδίζει ἡ λογοκρισία!)
Ὡς ἀποκορύφωμα, οἱ Ρῶσσοι πεζοναῦτες παρήλασαν στὸ νησὶ καὶ ἔστειλαν μήνυμα πρὸς πολλὲς κατευθύνσεις, ὅτι ἡ Ἑλλάδα νομιμοποιεῖται πλήρως νὰ διατηρῆ δυνάμεις αὐτοαμύνης, κάτι, ποὺ ἡ Ἄγκυρα ἔχει θέσει μὲ ἐπανειλημμένες ΝΑVTEX καὶ ΝΟΤΑΜ ὡς «παραβίασι» τῶν συνθηκῶν τοῦ 1914 καὶ τοῦ 1923.
Τὸ ἀποβατικὸ ἀνεχώρησε κατόπιν γιὰ τὸ νότιο Αἰγαῖο καὶ συμφώνως πρὸς πληροφορίες θὰ καταπλεύση στὴν Πύλο ἀπὸ 10 ἕως 21 Ὀκτωβρίου 2012 καὶ ἐν συνεχείᾳ στὴν Κεφαλληνία καὶ στὴν Κέρκυρα.
Τὸ ρωσσικὸ ἀποβατικὸ πλοῖο (LST) "Novocherkassk" (BDK-46), κλάσεως Project 775/Ropucha-I, ἀποτελεῖ ἕνα ἀπὸ τὰ τελευταῖα ἑπτὰ πλοῖα, ποὺ βρίσκονται σὲ ὑπηρεσία στὸ ρωσσικὸ Ναυτικό, ἀπὸ τὰ συνολικὰ 28, ποὺ ναυπηγήθηκαν στὰ πολωνικὰ ναυπηγεῖα τοῦ "Gdansk" (ναί, εἶναι αὐτά, ὅπου ἐργαζόταν ὡς ἁπλὸς ἠλεκτρολόγος ὁ μετέπειτα Πρόεδρος τῆς Πολωνίας, Λὲχ Βαλέσσα, ἔστω μὲ κάποιο μακρυνὸ «σπρώξιμο»...) τὴν περίοδο 1975-1991.
Τὸ πλοῖο ἔχει μῆκος 112,5 μέτρα, πλάτος 15 μέτρα καὶ βύθισμα 3,7 μέτρα. Τὸ ἐκτόπισμά του πλῆρες φορτίου εἶναι 4.080 τόννοι καὶ μπορεῖ νὰ μεταφέρη 150 πεζοναῦτες. Τὸ πλοῖο διαθέτει πλήρωμα 87 ἀτόμων, ἐνῷ μπορεῖ νὰ φιλοξενήση ἀκόμη 11 ἄτομα. Ἡ ταχύτητα, ποὺ μποροῦν νὰ ἐπιτύχουν οἱ δύο πετρελαιοκινητῆρες του εἶναι 18 κόμβοι. Μπορεῖ νὰ μεταφέρη ὠφέλιμο φορτίο 482 τόννων, ἐνῷ διαθέτει χῶρο μήκους 95 μέτρων καὶ 4.5 μέτρων πλάτους γιὰ τὴν μεταφορὰ 25 τεθωρακισμένων ὀχημάτων καὶ ἁρμάτων μάχης.
Ὁ ὁπλισμός του ἀποτελεῖται ἀπὸ 2 δίδυμα πυροβόλα AK-725 DP τῶν 57 χλστ., 32 βλήματα ἐπιφανείας-ἀέρος Strela καὶ δύο πολλαπλοὺς ἐκτοξευτὲς ρουκετῶν τῶν 122 χλστ. UMS-73 Grad-M (Σημειῶστε ἀκόμη, πὼς τὸ μεγάλο ρωσσικὸ πολεμικὸ σκάφος ἔχει προγραμματίσει ἐπίσημες ἐπισκέψεις καὶ στὰ Ἰόνια νησιά, ποὺ ξανὰ καὶ «συμπτωματικῶς» δὲν θὰ μᾶς δείξουν τὰ πουλημένα τηλεοπτικά μας δίκτυα!).
Θυμίζουμε, ὅτι ἡ Μόσχα ἔστειλε ὁμάδα ἀξιωματικῶν τῶν ρωσσικῶν Ἐνόπλων Δυνάμεων γιὰ νὰ ἐπιθεωρήσουν, σὲ ἐφαρμογὴ τοῦ Κειμένου Βιέννης 2011, ἀπὸ 24 ἕως 27 Σεπτεμβρίου 2012, τὰ περισσότερα νησιά, στὰ ὁποῖα ἡ Τουρκία ἀρνεῖται τὸ δικαίωμα ὑπάρξεως δυνάμεων αὐτοαμύνης, ἀποδεχομένη ἔτσι στὴν πρᾶξι τὸ νόμιμο τῆς ὑπάρξεως ἑλληνικῶν στρατιωτικῶν δυνάμεων στὰ νησιά...
Μὲ τὴν ἐπιλογὴ ὅμως αὐτῶν τῶν περιοχῶν, ἡ Μόσχα ἀναγνωρίζει τὸ νόμιμο τῆς ὑπάρξεως ἑλληνικῶν στρατιωτικῶν δυνάμεων, ποὺ δὲν ἀμφισβητεῖ μόνον ἡ Τουρκία. Εἶναι γνωστὴ ἡ ἄρνησις τοῦ ΝΑΤΟ νὰ χρησιμοποιήση στὶς ἀσκήσεις του νησιὰ ὅπως ἡ Λῆμνος, γιὰ τὰ ὁποῖα δὲν ἀναγνωρίζει τὸ δικαίωμα ὑπάρξεως δυνάμεων αὐτοαμύνης. Οἱ ἀξιολογήσεις τῆς ρωσικῆς ἀντιπροσωπείας ἔγιναν ὡς ἀκολούθως:
98 Α.Δ.Τ.Ε. (Λέσβος), 88 Σ.Δ.Ι. (Λῆμνος), Τ.Δ./41 Σ.Π. (Σαμοθράκη) τοῦ Σ.Ξ. καὶ 130 Σ.Μ. (Λῆμνος) τῆς Π.Α.
Ἡ Τουρκία, ἀκριβῶς πρὶν ἀπὸ ἕνα μῆνα, μὲ σχετικὴ ΝΟΤΑΜ ὑπεστήριζε ὅτι ἡ Ἑλλάδα παραβιάζει (δῆθεν) διεθνεῖς συνθῆκες, ἐμπλέκοντας σὲ στρατιωτικὲς ἀσκήσεις τὰ νησιὰ Ἰκαρία, Χίο, Λῆμνο, Λέσβο, Ψαρά, Σάμο καὶ Σαμοθράκη, τὰ ὁποῖα εἶναι ἀποστρατιωτικοποιημένες ζῶνες βάσει τῆς συνθήκης παραχωρήσεως τῶν νησιῶν τοῦ Ἀν. Αἰγαίου, τοῦ 1914 ("THE 1914 SIX POWERS DECISION") καὶ τῆς Συνθήκης τῆς Λωζάννης, ποὺ ἀκολούθησε τὴν Μικρασιατικὴ Καταστροφή.
Στὸ πλοῖο ἐπιβαίνει καὶ ἡ ὀρχήστρα τοῦ ρωσσικοῦ στόλου στὴν Μαύρη Θάλασσα, ἡ ὁποία θὰ ἔχη πρωταγωνιστικὸ ρόλο στὶς ἐθιμοτυπικὲς ἐπισκέψεις, ποὺ ὅπως εἴπαμε θὰ πραγματοποιήση τὸ «Νοβοτσερκάσκ».
Τὸ πλοῖο μεταφέρει καὶ τὴν εἰκόνα τοῦ Ναυάρχου Οὐσακώφ, ὁ ὁποῖος ἀναγνωρίστηκε ἅγιος ἀπὸ τὴν Ρωσσικὴ Ἐκκλησία τὸ 2001. Ὁ διάσημος Ναύαρχος συνέβαλε τὰ μέγιστα στὴν ἀπελευθέρωσι τῶν Ἑπτανήσων ἀπὸ τοὺς Φράγκους, τὸ 1800, καὶ στὴν δημιουργία τῆς «Ἑπτανησιακῆς Πολιτείας». Ἡ προσφορά του ἀναγνωρίζεται ἀπὸ τοὺς Ἕλληνες, οἱ ὁποῖοι ἐξέφρασαν τὴν εὐγνωμοσύνη τους πρὸς τὸν Οὐσακώφ, ἀνεγείροντας πολλὰ μνημεῖα του σὲ ὅλη τὴν χώρα.
Κατὰ τὴν διάρκεια τῆς ἐπισκέψεως τοῦ «Νοβοτσερκάσκ» στὰ ἑλληνικὰ λιμάνια, εἶναι προγραμματισμένες κοινὲς λειτουργίες τῶν ἐκπροσώπων τοῦ ἑλληνικοῦ κλήρου μὲ τὸν Ρῶσσο ἱερέα Μιχαὴλ Μαμάεφ, ὁ ὁποῖος συνοδεύει τὴν εἰκόνα τοῦ Ἁγίου Ναυάρχου.
Τὸ μεγάλο ρωσσικὸ ἀποβατικὸ πλοῖο τοῦ στόλου τῆς Μαύρης Θαλάσσης "NOVOCHERKASSK", ἔμφορτο(!) μὲ πεζοναῦτες καὶ τροχοφόρα ΤΟΜΠ, ΤΟΜΑ, βγῆκε πρὸ ὀλίγων ἡμερῶν ἀπὸ τὰ Στενὰ τῶν Δαρδανελλίων καὶ ὑπὸ τὰ ὄμματα τῶν (ἐξόχως ἐνοχλημένων, σᾶς διαβεβαιοῦμε) τουρκικῶν ναυτικῶν παρατηρητηρίων, «ἔδεσε» στὸν λιμένα τῆς... Λήμνου. Οἱ ἀξιωματικοὶ τοῦ πλοίου κατέθεσαν στεφάνι στὸ Μνημεῖο τῶν ναυτῶν Ἀ. Ὀρλὼφ καὶ Ντ. Σενιάβιν καὶ ἐν συνεχείᾳ δεξιώθηκαν τοὺς Ἕλληνες ἀξιωματικούς! Τὸ Μνημεῖο κατασκευάστηκε στὴν μνήμη τῶν 72 Ρώσσων ναυτῶν τοῦ ρωσσικοῦ στόλου, ποὺ ἀπελευθέρωσε τὸ νησὶ τὸ 1770, ἀπὸ τὴν τουρκικὴ κατοχή! (Αὐτὰ δὲν διδάσκονται στὰ ἑλληνικὰ σχολικὰ βιβλία· τὰ ψαλιδίζει ἡ λογοκρισία!)
Ὡς ἀποκορύφωμα, οἱ Ρῶσσοι πεζοναῦτες παρήλασαν στὸ νησὶ καὶ ἔστειλαν μήνυμα πρὸς πολλὲς κατευθύνσεις, ὅτι ἡ Ἑλλάδα νομιμοποιεῖται πλήρως νὰ διατηρῆ δυνάμεις αὐτοαμύνης, κάτι, ποὺ ἡ Ἄγκυρα ἔχει θέσει μὲ ἐπανειλημμένες ΝΑVTEX καὶ ΝΟΤΑΜ ὡς «παραβίασι» τῶν συνθηκῶν τοῦ 1914 καὶ τοῦ 1923.
Τὸ ἀποβατικὸ ἀνεχώρησε κατόπιν γιὰ τὸ νότιο Αἰγαῖο καὶ συμφώνως πρὸς πληροφορίες θὰ καταπλεύση στὴν Πύλο ἀπὸ 10 ἕως 21 Ὀκτωβρίου 2012 καὶ ἐν συνεχείᾳ στὴν Κεφαλληνία καὶ στὴν Κέρκυρα.
Τὸ ρωσσικὸ ἀποβατικὸ πλοῖο (LST) "Novocherkassk" (BDK-46), κλάσεως Project 775/Ropucha-I, ἀποτελεῖ ἕνα ἀπὸ τὰ τελευταῖα ἑπτὰ πλοῖα, ποὺ βρίσκονται σὲ ὑπηρεσία στὸ ρωσσικὸ Ναυτικό, ἀπὸ τὰ συνολικὰ 28, ποὺ ναυπηγήθηκαν στὰ πολωνικὰ ναυπηγεῖα τοῦ "Gdansk" (ναί, εἶναι αὐτά, ὅπου ἐργαζόταν ὡς ἁπλὸς ἠλεκτρολόγος ὁ μετέπειτα Πρόεδρος τῆς Πολωνίας, Λὲχ Βαλέσσα, ἔστω μὲ κάποιο μακρυνὸ «σπρώξιμο»...) τὴν περίοδο 1975-1991.
Τὸ πλοῖο ἔχει μῆκος 112,5 μέτρα, πλάτος 15 μέτρα καὶ βύθισμα 3,7 μέτρα. Τὸ ἐκτόπισμά του πλῆρες φορτίου εἶναι 4.080 τόννοι καὶ μπορεῖ νὰ μεταφέρη 150 πεζοναῦτες. Τὸ πλοῖο διαθέτει πλήρωμα 87 ἀτόμων, ἐνῷ μπορεῖ νὰ φιλοξενήση ἀκόμη 11 ἄτομα. Ἡ ταχύτητα, ποὺ μποροῦν νὰ ἐπιτύχουν οἱ δύο πετρελαιοκινητῆρες του εἶναι 18 κόμβοι. Μπορεῖ νὰ μεταφέρη ὠφέλιμο φορτίο 482 τόννων, ἐνῷ διαθέτει χῶρο μήκους 95 μέτρων καὶ 4.5 μέτρων πλάτους γιὰ τὴν μεταφορὰ 25 τεθωρακισμένων ὀχημάτων καὶ ἁρμάτων μάχης.
Ὁ ὁπλισμός του ἀποτελεῖται ἀπὸ 2 δίδυμα πυροβόλα AK-725 DP τῶν 57 χλστ., 32 βλήματα ἐπιφανείας-ἀέρος Strela καὶ δύο πολλαπλοὺς ἐκτοξευτὲς ρουκετῶν τῶν 122 χλστ. UMS-73 Grad-M (Σημειῶστε ἀκόμη, πὼς τὸ μεγάλο ρωσσικὸ πολεμικὸ σκάφος ἔχει προγραμματίσει ἐπίσημες ἐπισκέψεις καὶ στὰ Ἰόνια νησιά, ποὺ ξανὰ καὶ «συμπτωματικῶς» δὲν θὰ μᾶς δείξουν τὰ πουλημένα τηλεοπτικά μας δίκτυα!).
Θυμίζουμε, ὅτι ἡ Μόσχα ἔστειλε ὁμάδα ἀξιωματικῶν τῶν ρωσσικῶν Ἐνόπλων Δυνάμεων γιὰ νὰ ἐπιθεωρήσουν, σὲ ἐφαρμογὴ τοῦ Κειμένου Βιέννης 2011, ἀπὸ 24 ἕως 27 Σεπτεμβρίου 2012, τὰ περισσότερα νησιά, στὰ ὁποῖα ἡ Τουρκία ἀρνεῖται τὸ δικαίωμα ὑπάρξεως δυνάμεων αὐτοαμύνης, ἀποδεχομένη ἔτσι στὴν πρᾶξι τὸ νόμιμο τῆς ὑπάρξεως ἑλληνικῶν στρατιωτικῶν δυνάμεων στὰ νησιά...
Μὲ τὴν ἐπιλογὴ ὅμως αὐτῶν τῶν περιοχῶν, ἡ Μόσχα ἀναγνωρίζει τὸ νόμιμο τῆς ὑπάρξεως ἑλληνικῶν στρατιωτικῶν δυνάμεων, ποὺ δὲν ἀμφισβητεῖ μόνον ἡ Τουρκία. Εἶναι γνωστὴ ἡ ἄρνησις τοῦ ΝΑΤΟ νὰ χρησιμοποιήση στὶς ἀσκήσεις του νησιὰ ὅπως ἡ Λῆμνος, γιὰ τὰ ὁποῖα δὲν ἀναγνωρίζει τὸ δικαίωμα ὑπάρξεως δυνάμεων αὐτοαμύνης. Οἱ ἀξιολογήσεις τῆς ρωσικῆς ἀντιπροσωπείας ἔγιναν ὡς ἀκολούθως:
98 Α.Δ.Τ.Ε. (Λέσβος), 88 Σ.Δ.Ι. (Λῆμνος), Τ.Δ./41 Σ.Π. (Σαμοθράκη) τοῦ Σ.Ξ. καὶ 130 Σ.Μ. (Λῆμνος) τῆς Π.Α.
Ἡ Τουρκία, ἀκριβῶς πρὶν ἀπὸ ἕνα μῆνα, μὲ σχετικὴ ΝΟΤΑΜ ὑπεστήριζε ὅτι ἡ Ἑλλάδα παραβιάζει (δῆθεν) διεθνεῖς συνθῆκες, ἐμπλέκοντας σὲ στρατιωτικὲς ἀσκήσεις τὰ νησιὰ Ἰκαρία, Χίο, Λῆμνο, Λέσβο, Ψαρά, Σάμο καὶ Σαμοθράκη, τὰ ὁποῖα εἶναι ἀποστρατιωτικοποιημένες ζῶνες βάσει τῆς συνθήκης παραχωρήσεως τῶν νησιῶν τοῦ Ἀν. Αἰγαίου, τοῦ 1914 ("THE 1914 SIX POWERS DECISION") καὶ τῆς Συνθήκης τῆς Λωζάννης, ποὺ ἀκολούθησε τὴν Μικρασιατικὴ Καταστροφή.
Στὸ πλοῖο ἐπιβαίνει καὶ ἡ ὀρχήστρα τοῦ ρωσσικοῦ στόλου στὴν Μαύρη Θάλασσα, ἡ ὁποία θὰ ἔχη πρωταγωνιστικὸ ρόλο στὶς ἐθιμοτυπικὲς ἐπισκέψεις, ποὺ ὅπως εἴπαμε θὰ πραγματοποιήση τὸ «Νοβοτσερκάσκ».
Τὸ πλοῖο μεταφέρει καὶ τὴν εἰκόνα τοῦ Ναυάρχου Οὐσακώφ, ὁ ὁποῖος ἀναγνωρίστηκε ἅγιος ἀπὸ τὴν Ρωσσικὴ Ἐκκλησία τὸ 2001. Ὁ διάσημος Ναύαρχος συνέβαλε τὰ μέγιστα στὴν ἀπελευθέρωσι τῶν Ἑπτανήσων ἀπὸ τοὺς Φράγκους, τὸ 1800, καὶ στὴν δημιουργία τῆς «Ἑπτανησιακῆς Πολιτείας». Ἡ προσφορά του ἀναγνωρίζεται ἀπὸ τοὺς Ἕλληνες, οἱ ὁποῖοι ἐξέφρασαν τὴν εὐγνωμοσύνη τους πρὸς τὸν Οὐσακώφ, ἀνεγείροντας πολλὰ μνημεῖα του σὲ ὅλη τὴν χώρα.
Κατὰ τὴν διάρκεια τῆς ἐπισκέψεως τοῦ «Νοβοτσερκάσκ» στὰ ἑλληνικὰ λιμάνια, εἶναι προγραμματισμένες κοινὲς λειτουργίες τῶν ἐκπροσώπων τοῦ ἑλληνικοῦ κλήρου μὲ τὸν Ρῶσσο ἱερέα Μιχαὴλ Μαμάεφ, ὁ ὁποῖος συνοδεύει τὴν εἰκόνα τοῦ Ἁγίου Ναυάρχου.
«Ἰωάννης Καποδίστριας»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου