ΑΠΕΙΡΑ 'ΕΥΓΕ' ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ, ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΦΟΒΕΡΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ! ΘΑ ΤΟΥΣ..."ΑΦΗΣΟΥΝ" ΟΜΩΣ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ, ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΉ; |
ΔΕΝ "ΦΘΑΝΕΙ" ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΩΣ "ΠΥΡΑΥΛΟΣ", ΑΛΛΑ ΚΑΤΟΡΘΩΝΕΙ ΝΑ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΚΑΛΕΣ !!!!!!!!! ΔΕΝ ΥΠΕΡΒΑΛΛΟΥΜΕ! Δεν είναι φάρσα! Διαβάστε τί μπορεί να κατορθώσει, ένα γόνιμο ΕΛΛΗΝΙΚΟ μυαλό!
Το πρωτότυπο αυτοκίνητο ιδιοκτησίας του μηχανικού κ. Κορρέ, το οποίο μεταφέρθηκε στην Πάτρα για τις ανάγκες γυρισμάτων ενός βίντεο, ανέβηκε τελικά τα ...193 σκαλοπάτια του ιερού Ναού Αγίου Νικολάου και μάλιστα, δεκάδες άτομα παρακολούθησαν και χειροκρότησαν την προσπάθεια του οδηγού. (Το εντοπίσαμε στην ιστοσελίδα 'ανεξήγητα φαινόμενα').
Το διθέσιο πρωτότυπο έχει μήκος 3.920 χλστ., πλάτος 1.960 χλστ., ύψος 1.250 χλστ. και μεταξόνιο 2.560 χλστ., χωρίς όμως να αποκλείεται στο μέλλον, να χρησιμοποιηθεί ένα μεγαλύτερο 'σασσί', ώστε να προστεθούν και δύο πίσω θέσεις.
Ζυγίζει 1.600 κιλά και φορά τον 'LS7' 7.0-λίτρων ατμοσφαιρικό (!) κινητήρα της 'Corvette Z06', αποδόσεως ...505 ίππων(!!!), κάτι που του δίνει την δυνατότητα να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα μέσα σε 3,8 δευτερόλεπτα, ενώ έχει τελική ταχύτητα 300 χλμ./ώρα!!! (7.000 κυβικά; Και ο φόρος πολυτελείας; Ασφάλιστρα για 7.000 κυβικά! Τέλη κυκλοφορίας; Κατανάλωση για τον αμερικανικό οκτακύλινδρο "φαγάνα";)
Η κίνηση μπορεί να μεταδοθεί σε όλους τους τροχούς, ενώ υπάρχει η επιλογή, η δύναμη του κινητήρος να στέλνεται μόνον στον πίσω άξονα. Διαθέτει τρία διαφορικά με κεντρικό κλείδωμα, με τη ροπή να στέλνεται σε αναλογία 33 % / 67 % για τον εμπρός και πίσω άξονα αντίστοιχα, με τη συγκεκριμένη αναλογία να επιλέγεται, καθώς θεωρήθηκε η βέλτιστη, ώστε να περιορίζεται στο ελάχιστο η υποστροφή.
Το κιβώτιό του είναι ειδικά κατασκευασμένο, για το αυτοκίνητο και διαθέτει έξι ταχύτητες με τρεις τελικές κλιμακώσεις, με την τελευταία να μπορεί να δώσει στο αυτοκίνητο θεωρητική τελική ταχύτητα 600 + χλμ./ώρα!!!
Το ύψος του αυτοκινήτου αυξομειώνεται με ειδικό μηχανισμό, με το «track mode» να είναι 5 εκ., ενώ μπορεί να φθάσει έως και 50 εκατοστά! Η χαμηλότερη θέση, τού δίνει τη δυνατότητα να ακουμπάει στο έδαφος (χρησιμεύει και ως αντικλεπτική προστασία). Η ανάρτηση απορροφά κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος, εμποδίζοντας να μεταφερθεί αυτή μέσα στην καμπίνα.
Το 'Korres 4' αποτελεί την σοβαρότερη και πιο ολοκληρωμένη προσπάθεια, για ένα κατεξοχήν Ελληνικό αυτοκίνητο με βλέψεις κυρίως την αγορά της Αμερικής και της Μέσης Ανατολής. (ΕΙΘΕ! ΑΜΗΝ!)
ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙΤΕ! ΟΙ ΑΣΠΡΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΣΤΟ 'ΚΟΝΤΕΡ', ΕΙΝΑΙ ΜΙΛΙΑ!!! ΟΙ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ, ΕΙΝΑΙ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ !!! |
Η αρχική εκτίμηση για μαζική παραγωγή, κάνει λόγο για 50 αυτοκίνητα, αλλά ευχόμαστε να υπάρξουν περισσότερα, με τη μέχρι σήμερα ανάπτυξή του, στα 12 χρόνια του 'project' και των υπόλοιπων πρωτοτύπων, να έχει κοστίσει αρκετά εκατ. ευρώ...
(Ολόθερμες ευχές, απο ΟΛΟΥΣ τους Έλληνες! Μακάρι να καταφέρουν να ξεπεράσουν, την ανοησία των υπουργείων, την γραφειοκρατία, τους κρατικούς 'μανδαρίνους' - με τις ορθάνοιχτες παλάμες... - την απόλυτη, εν έτει 2015, απουσία νομικού πλαισίου, προδιαγραφών, αλλά και διαθέσεως για κάτι το ΝΕΟ και κυρίως ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ! Επειδή ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, με συμβατική όψη, έστω 'σπόρ' σχεδιάσεως, παγκοσμίως, απο κανένα εργοστάσιο, ΔΕΝ ...ΣΚΑΡΦΑΛΩΝΕΙ ΣΕ ΣΚΑΛΕΣ!!!)
"Ι.Κ."
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου