ΟΙ ΛΑΟΙ, ΝΑΙ, ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ ΤΟΥΣ, ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΗΝ 'ΓΥΜΝΗ' ΑΛΗΘΕΙΑ... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΩΣ ΤΕ, "ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΟΙ"...
ΑΠΛΩΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ...ΑΝΤΕΧΑΝ!
Συζητώντας σε πολύ στενό κύκλο, την επιθυμία μας να γράψουμε, δίδοντας μάλιστα "στεγνά" στους αναγνώστες, τί λέγεται πώς έγινε στην πραγματικότητα, με το πολυθρύλητο άτυχο(;) Μαλαισιανό αεροπλάνο, στον Ειρηνικό Ωκεανό, που αφελώς και ανοήτως, ορισμένοι θέλουν να επιμένουν, ότι "ακόμα το ψάχνουν" μήνες μετά, μας ειπώθηκε πώς, "καλοκαιριάτικα, ποιοί θα το προσέξουν"; Και μάλιστα, "εν μέσω συνταρακτικών γεγονότων, είτε στο οικονομικό και τραπεζικό πεδίο, είτε με τους δεκάδες εμπρησμούς"; Ώστε έτσι;
ΑΓΓΛΙΚΑ, ΟΛΟΙ ΣΧΕΔΟΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ! ΑΣ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ Η ΤΑΜΠΕΛΛΑ 'ΥΠΟΔΟΧΗΣ' ΑΡΙΣΤΕΡΑ. ("ΔΙΑΘΕΤΕΙ" ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΥΝΘΗΜΑ: "ΕΝΑ ΝΗΣΙ, ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ, ΜΙΑ...ΑΠΟΣΤΟΛΗ! ) ΔΕΞΙΑ, ΑΣ ΔΟΥΝ ΟΛΟΙ, ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ "ΣΥΝΗΘΙΖΟΥΝ" ΝΑ "ΠΙΑΝΟΥΝ" ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΤΟΣΟ ΜΑΚΡΥΝΗ ΚΑΙ "ΜΙΚΡΗ" ΒΑΣΗ... |
Έχουμε την γνώμη, ή καλύτερα την πεποίθηση, πώς όταν εμφανίζονται στοιχεία και πληροφορίες στο προσκύνιο, για γεγονότα και συμβάντα ξεχωριστής βαρύτητος, αλλά και παγκοσμίου ενδιαφέροντος, δεν μπορεί να παίζει ρόλο και να είναι ανασταλτικός παράγων, τα...'μπάνια του λαού', ή η αδιαφορία και χαλάρωση των πολλών.
Άλλως τε, η επιλογή ενός εκάστου, είναι ελεύθερη. Υιοθετεί, ή ειδ΄άλλως, απορρίπτει! 'Τσεκάρει', διασταυρώνει, οπότε είναι σε θέση να σταθμίσει. Άν όμως, παρ΄ελπίδα, θέλει μονίμως ...ποδόσφαιρο, ή μαγειρική, άς πάει στην κουζίνα του, ή στο τρομερό (όντως δολιότατο!) "ξελόγιασμα" που λέγεται ...κλωτσοπατινάδα σε 'γκαζόν'!
Λίγα 24ωρα πρίν, οι αγγλικές εφημερίδες, είχαν μία είδηση, που συνοδευόταν απο την φωτογραφία του Άγγλου ΥΠΕΞ, του κ.Φίλιπ Χάμμοντ. Τί έλεγε η είδηση αυτή; "Ζητούν την συγκρότηση διεθνούς Δικαστηρίου". (Ναί; Πώς έτσι;)
Ποιοί το ζητούν; Η Μαλαισία, η Ολλανδία και η Αγγλία, μόνιμο μέλος του Συμβουλίου Ασφαλείας, ζητούν την συγκρότηση διεθνούς Δικαστηρίου, για την προσαγωγή στην δικαιοσύνη, των υπευθύνων της συντριβής της πτήσεως 'ΜΗ-117', πάνω απο το ουκρανικό έδαφος. Μάλιστα...
Παρακάτω."Πρέπει" να αποδοθεί δικαιοσύνη, για τους 298 αθώους που έχασαν την ζωή τους. (Ορθόν-ορθότατον.) "Αυτό απαιτεί ένα διεθνές Δικαστήριο, που θα υποστηρίζεται απο μία απόφαση αναγκαστικού χαρακτήρος, για τα κράτη μέλη του ΟΗΕ, ώστε να διωχθούν οι υπεύθυνοι", τονίζεται στην ανακοίνωση, που εξέδωσε ο ανωτέρω Άγγλος υπουργός Εξωτερικών...
ΚΑΤΑΔΙΩΚΤΙΚΟ, ΤΥΠΟΥ 'ΣΟΥΧΟΪ-25' ΜΕ ΤΑ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ ΤΗΣ ΟΥΚΡΑΝΙΚΗΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ, ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΕΞΕΤΟΞΕΥΣΕ ΠΥΡΑΥΛΟ, ΠΡΟΣ ΤΟ ΑΤΥΧΟ ΜΑΛΑΙΣΙΑΝΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ, "ΜΠΕΡΔΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟ" ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΠΟΥ "ΙΔΙΟ", ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ! ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΗΜΕΙΟ, ΣΧΕΔΟΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ! ΓΙΑ ΝΑ "ΦΑΝΕ" ΤΟΝ ΠΟΥΤΙΝ !!! |
ΙΔΟΥ, ΟΙ ΣΧΕΤΙΚΕΣ "ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ"... |
Εγείρονται όμως ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ! Απο την στιγμή, που, λίγο ή πολύ, έχει γνωστοποιηθεί δημοσίως, σε πληθώρα ΜΜΕ διεθνώς, η ουκρανική δολοφονική απόπειρα, με τον πύραυλο του καταδιωκτικού τους, κατά του μαλαισιανού αεροσκάφους, τότε ΤΙ ΤΑΧΑ "ΨΑΧΝΕΙ", ο Άγγλος ΥΠΕΞ, με όσα ζητά; Γιατί δεν κάνει έρευνα και δεν αναζητά επιμόνως τις δορυφορικές φωτογραφίες, για το επίμαχο συμβάν;
Μήν ξεχνιόμαστε! Δορυφορικές φωτογραφίες, είναι πασίδηλο, ότι έχουν ΟΛΕΣ οι πλευρές, ήτοι οι ρωσικές, αλλά και οι αμερικανικές.
Τί τάχα "δεν ξέρει", ο κ.Χάμμοντ;
Για ποιούς λόγους, "στήνεται" ένα τέτοιο "σκηνικό", περί συγκροτήσεως διεθνούς Δικαστηρίου; Μήπως για τα...'μάτια' των αφελών; Για τους αδαείς και απληροφόρητους συγγενείς των θυμάτων ίσως;
Έστω, αλλά τότε, ΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ, με το "άλλο" Μαλαισιανό αεροπλάνο; Για εκείνο, ΓΙΑΤΙ ΑΡΑ ΓΕ, ΚΑΝΕΙΣ, ΜΑ ΚΑΝΕΙΣ, ΥΠΟΥΡΓΟΣ, Ή ΗΓΕΤΗΣ ΤΩΝ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΩΝ ΧΩΡΩΝ, ΔΕΝ Τ Ο Λ Μ Η Σ Ε ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ, ΚΑΤΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ;
ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΝΗΣΑΚΙ, Ή 'ΑΤΟΛΗ' ΟΠΩΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑΖΟΥΝ, ΝΤΙΕΓΚΟ ΓΚΑΡΣΙΑ. ΝΑΙ ΜΕΝ, ΑΓΓΛΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ, ΑΛΛΑ "ΠΑΡΑΧΩΡΗΜΕΝΟ", ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ, ΣΤΙΣ ΗΠΑ. Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΣΥΝΝΕΦΑ... |
Διερωτάται κανείς, με το ίδιο ακριβώς σκεπτικό, γιατί εκείνο που "πρέπει" να γίνει, για το Μαλαισιανό αεροσκάφος πάνω απο το ουκρανικό έδαφος, ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ για το Μαλαισιανό αεροσκάφος, πάνω απο τον Ειρηνικό Ωκεανό;
Ο Tζώρτζ Νόoυρι είναι δημοσιογράφος-ερευνητής (αρκετά γνωστός εκεί) και παρουσιάζει σε αμερικανικό τηλ.κανάλι, την εκπομπή 'coast2coast', που ελληνιστί αποδίδεται ως 'απο ακτή σε ακτή'. Κατά την διάρκεια μίας εκπομπής του, προ μηνών, δέχεται 1 κλήση (εκτός των ΗΠΑ), από ανώνυμο άτομο, που δεν ήθελε να πεί, από πού παίρνει...
Του διαβάζει ένα 'μέϊλ' που έλαβε, από έναν φίλο, που υπηρετούσε στο πολεμικό ναυτικό, την εποχή που χάθηκε το (μαλαισιανό) αεροπλάνο.
Το σύστημα ελέγχου των (πολύ εξελιγμένων πλέον) τηλεκατευθυνόμενων αεροσκαφών ('drones') των Αμερικανών, εκλάπη από τους Ταλιμπάν, όταν ένα αμερικανικό μεταφορικό κονβόϋ, το μετέφερε! Οι Ταλιμπάν έστησαν ενέδρα στο κονβόϋ, αρπάζοντας τον εξοπλισμό, το προσωπικό και τα συστήματα ελέγχου, που ζύγιζαν 20 τόννους περίπου και είχαν 'αμπαλαριστεί' σε 6 μεγάλα κασόνια...
Αυτό έγινε τον Φεβρουάριο του 2014. Οι Ταλιμπάν ήθελαν χρήμα και θα πουλούσαν το σύστημα στους Ρώσους και τους Κινέζους! Οι Ρώσοι ήταν απασχολημένοι στην Ουκρανία, οι Κινέζοι ήθελαν πάρα πολύ, την συγκεκριμένη τεχνολογία. Έχοντας αυτό το σύστημα ελέγχου, τα αμερικανικά 'drones' θα αχρηστεύονταν "μιά για πάντα"!
Έστειλαν 8 κορυφαίους επιστήμονες ειδικούς σε ζητήματα αμύνης, για να ελέγξουν το σύστημα και συμφώνησαν να πληρώσουν εκατομμύρια $, γι'αυτό.
ΠΡΟΣΕΞΤΕ! Στις αρχές του Μαρτίου 2014, οι 8 επιστήμονες και τα 6 κασόνια, μεταφέρθηκαν στην Μαλαισία, πιστεύοντας ότι ήταν ο καλύτερος τρόπος, να αποφευχθεί ο εντοπισμός τους... Το εμπόρευμα κρατήθηκε στην πρεσβεία, κάτω από διπλωματική προστασία.
Παράλληλα, οι Αμερικανοί ζήτησαν και πήραν βοήθεια από τους ...Ισραηλινούς, για να πάρουν πίσω το συγκεκριμένο φορτίο. Οι Κινέζοι θεώρησαν, ότι θα ήταν πιο ασφαλής, η μεταφορά του φορτίου, με αεροσκάφος της πολιτικής αεροπορίας, για να αποφύγουν τις υποψίες...
Μια απ'ευθείας πτήση από το Κοάλα Λομπούρ, στο Πεκίνο διαρκεί μόνο 4,5 ώρες και υπέθεταν, ότι οι Αμερικανοί, δεν θα επιτίθονταν σε σκάφος πολιτικής αεροπορίας! (Ώ, τί τραγικό λάθος, πόσο κακός υπολογισμός!) Οπότε, θεώρησαν την πτήση 'ΜΗ370', ως μία ..."τέλεια περίπτωση"!
Επιβιβάστηκαν 5 Αμερικανοί και Ισραηλινοί πράκτορες, που είχαν πλήρη γνώση της λειτουργίας των αεροσκαφών 'Βoeings'. Οι δύο "Ιρανοί" με τα κλεμμένα διαβατήρια, ήταν μέσα σ'αυτούς.
Όταν η πτήση έβγαινε από τον μαλαισιανό εναέριο χώρο και ετοιμαζόταν να επικοινωνήσει με τον εναέριο ελεγκτή του Βιετνάμ, ένα αμερικάνικο 'AWAX', (άνω φωτογραφία) έκανε παρεμβολές στο σήμα τους, α π ε ν ε ρ γ ο π ο ί η σ ε το σύστημα ελέγχου των πιλότων και "γύρισαν" το αεροπλάνο σε τηλεκατευθυνόμενο έλεγχο (remote control mode*- έλεγχο εξ αποστάσεως)!!! Τότε έχασε το αεροπλάνο για πρώτη φορά ύψος, προσωρινά.
Πώς το κατάφεραν αυτό; Μην ξεχνάμε, ότι μετά την "πτώση" των Διδύμων Πύργων στις ΗΠΑ, τοποθετήθηκαν σε όλα τα αεροσκάφη 'Βoeing' και όλα τα 'Αirbus', συστήματα τηλεκατευθυνόμενου ελέγχου, για να αντιμετωπίζονται οι αεροπειρατείες τρομοκρατών. (αυτό το ξέρατε; εμείς όχι!)
Κι έτσι οι Αμερικάνοι και Ισραηλινοί πράκτορες, πήραν τον έλεγχο του αεροπλάνου, έκλεισαν το 'transponder' και άλλα συστήματα επικοινωνίας, άλλαξαν πορεία, και πέταξαν προς δυσμάς. Δεν πήγαν προς Φιλιππίνες και Γκουάμ, γιατί όλη αυτή η περιοχή καλύπτεται από παρακολούθηση με 'ραντάρς' και δορυφόρους, απ'τους Κινέζους. Το ραντάρ της Μαλαισίας και της Ινδίας, εντόπισαν το άγνωστο σκάφος ('Αwax') αλλά δεν ενήργησαν επαγγελματικά...
Το αεροπλάνο πέταξε πάνω από τη Βόρεια Σουμάτρα, την Νότια Ινδία και προσγειώθηκε στις Μαλδίβες! Κάποιοι χωρικοί, το είδαν να προσγειώνεται! Έκανε ανεφοδιασμό και συνέχισε, για να φτάσει στο Ντιέγκο Γκαρσία - την "μικρή" Αμερικάνικη Αεροπορική Βάση, στην μέση περίπου, του Ινδικού Ωκεανού!
Το φορτίο και το μαύρο κουτί αφαιρέθηκαν, οι επιβάτες "σιώπησαν" με ...φυσικά μέσα, (έλλειψη οξυγόνου) και το αεροπλάνο, με τους νεκρούς επιβάτες(!!!) απογειώθηκε ξανά, "πάντα" με χειρισμό 'remote control' και ..."συνετρίβη" στο Νότιο Ινδικό Ωκεανό, για να φανεί, ότι τελικώς, "τελείωσαν τα καύσιμα" και το αεροπλάνο "έπεσε"...
Επίσης, σε δημοσίευμά της η αγγλική 'Νταίηλυ Μέηλ' στα τέλη Ιουλίου του 2014, κάνει λόγο, για έναν και μοναδικό "δαιμόνιο" επιβάτη της επιμάχου πτήσεως, τεχνικό της 'ΙΒΜ', ονόματι Φίλιπ Γούντ, που με τελευταίου τύπου τηλέφωνο, κατάφερε και έστειλε στοιχεία, ότι το αεροσκάφος και οι επιβάτες, αφού το "κατέβασαν", "ξεδιαλλέχθηκαν" και κρατούνται σε υπόγειες εγκαταστάσεις, στην Βάση 'Ντιέγκο Γκαρσία'! Απο τότε σιωπή...
Οι Αμερικάνοι οργάνωσαν ένα πολύ καλό 'σόου', πρώτα με άριστο όντως αντιπερισπασμό, πολλά αεροπλάνα "ερεύνης", από την θάλασσα της Νότιας Κίνας μέχρι τον Ινδικό! Ομού με άλλες χώρες της περιοχής. Βγήκαν με αντικρουόμενες δηλώσεις, για να μπερδέψουν τους πάντες!
[Τα παραπάνω, πάρθηκαν από το απόσπασμα εδώ:http://www.tubechop.com/watch/3002787. Μόλις "τρέψαμε" όμως στην ανωτέρω διεύθυνση, ΝΑ Η ΕΚΠΛΗΞΗ! ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ, ΕΙΝΑΙ ..."ΚΑΤΕΒΑΣΜΕΝΟ"! ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΟ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΤΙΚΟ... Πάντως η ημερομηνία της τηλεοπτικής εκπομπής, είναι 6η Ιουνίου 2014.]
Και σε ό,τι μας αφορά, είναι το πιό πιστευτό και λογικό σενάριο,
που ακούσαμε έως σήμερα, παρά τη σύγχυση που επιχείρησαν να προκαλέσουν τα διεθνή 'λαμόγια' (και τα κατάφεραν προφανώς!)
Απομένει στην κρίση ενός εκάστου, να "ζυγίσει" τα δεδομένα, να προβεί σε τυχόν περαιτέρω έρευνες και να οδηγηθεί σε τελικά συμπεράσματα. Επειδή καλό είναι, να ξέρουμε τί γίνεται, "πίσω απο το παραπέτασμα"...
-------------------------------------------------------------
[*Τηλεχειριζόμενα αεροπλάνα; ΝΑΙ! Θυμηθείτε τους Διδύμους Πύργους! Ή, μία εντελώς ξεχωριστή μας ανάρτηση, για το ΤΙ πραγματικά έγινε, σε εκείνο το Ισπανικό στρατιωτικό αεροδρόμιο, προ μηνών, σε Νατοϊκές ασκήσεις, όπου συνετρίβησαν ΑΝΑΙΤΙΩΣ, ΑΙΦΝΙΔΙΩΣ και ΠΡΩΤΟΦΑΝΩΣ, 2 ελληνικά μαχητικά, με άκρως "π α ρ ά ξ ε ν ο" τρόπο, ελάχιστα μέτρα απο το έδαφος, όπως και 9 (!) γαλλικά, με ισάριθμους νεκρούς πιλότους!...
Τηλεχειριζόμενα βεβαίως-βεβαίως, γίνονται (άν στοχοποιηθούν...) επίσης ΟΛΑ τα σύγχρονα αυτοκίνητα, κατασκευής μετά το 2008!...]
"Ιωάννης Καποδίστριας"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου