13.3.14

Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΥΤΟΣ, ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΑΡΑ "ΠΟΛΛΑ"...





"Ξεφεύγοντας" προς στιγμήν, απο τα "δικά μας", ή απο τα "ουκρανικά", σκεφθήκαμε να σας δώσουμε μία "άλλη γεύση" απο ένα θέμα, αληθινά (ΚΑΤΑΣΚΟΤΕΙΝΟ!) 'στίγμα' στην νεωτέρα ιστορία του κόσμου, την "πτώση" των Διδύμων Πύργων, εκείνον τον 'φοβερό' Σεπτέμβριο του 2001.


Και το κάνουμε επειδή, ο άνθρωπος που τοποθετείται, δεν είναι κάποιος απλώς "γνώστης", αλλά ένας πρώην γνωστός πιλότος της 'CIA', που έχει μάλιστα ορκιστεί με ένορκη βεβαίωση, δηλώνοντας ότι κανένα... αεροπλάνο δεν πέταξε στους Δίδυμους Πύργους, δεδομένου, ότι θα ήταν φυσικά αδύνατο! (Εναπόκειται στήν κρίση ενός εκάστου, για εξαγωγή χρησίμων συμπερασμάτων...Το ζήτημα είναι αχανές, η βιβλιογραφία ιδίως στις ΗΠΑ τεράστια, ενώ στο διαδίκτυο θέλεις...χρόνια ολόκληρα, για να δείς όλα τα στοιχεία, τις ταινίες και τις έρευνες!) 

Ο κ. John Lear*, γιος του εφευρέτου του διασήμου παγκοσμίως 'τύπου' 'Learjet Bill Lear', (που επιβάλλεται να σημειώσουμε με έμφαση, πώς ο 65χρονος συνταξιούχος αυτός πιλότος αερογραμμών και πρώην πιλότος της 'CIA', έχει στο ενεργητικό του, πάνω από 19.000 ώρες χρόνο πτήσεως, έχει πετάξει με 160 διαφορετικούς τύπους αεροσκαφών, σε πάνω απο 50 χώρες!) έχει δώσει αποδείξεις, ότι είναι φυσικά αδύνατο(!) για τα 'Boeing 767', όπως οι Πτήσεις 'AA11' και 'UA175', να έχουν χτυπήσει τους δίδυμους πύργους στις 11/9, ιδιαιτέρως, όταν έχουν πετάξει από άπειρους πιλότους: «Τα αεροσκάφη 'Boeing 767', δεν χτύπησαν τους δίδυμους πύργους, όπως δολίως προβάλλεται από την κυβέρνηση και τα ΜΜΕ, δήλωσε στην ένορκη κατάθεση.

«Τέτοιου είδους ατυχήματα, δεν συμβαίνουν επειδή είναι φυσικώς αδύνατο, όπως απεικονίζεται, για τους εξής λόγους: στην περίπτωση της πτήσης 'UAL 175', αν πήγαινε στο νότιο πύργο, ένα πραγματικό 'Boeing 767', θα είχε αρχίσει τη «σύμπτυξη», όταν η μύτη του χτυπούσε τις 14 ιντσών στήλες χάλυβος, που είναι 39 ίντσες στο κέντρο.

«Η κατακόρυφη και οριζόντια ουρά, θα είχε ακαριαίως διαχωριστεί από το αεροσκάφος, θα κτυπούσε τις στήλες χάλυβος και θα έπεφτε στο έδαφος.

«Οι μηχανές όταν προσκρούουν με τις στήλες χάλυβος, η γενική μορφή τους, είτε θα πέσουν στο έδαφος, είτε θα έχουν ανακτηθεί στα συντρίμμια του κτιρίου που κατέρρευσε.

«Κανένα 'Boeing 767' δεν θα μπορούσε να επιτύχει μια ταχύτητα 540 mph στα 1.000 πόδια, πάνω από την επιφάνεια της θαλάσσης», η παρασιτική οπισθέλκουσα διπλασιάζεται με την ταχύτητα » και «η επαγωγική» μειώνεται με την ταχύτητα.

Το τμήμα του ανεμιστήρος του κινητήρος, δεν έχει σχεδιαστεί να δέχεται τον όγκο του πυκνού αέρος, σε αυτό το υψόμετρο και την ταχύτητα. Το κομμάτι της υποτιθέμενης εξωτερικής ατράκτου, που περιέχει 3 ή 4 εγκοπές παραθύρου, είναι σε αντίθεση, με ένα αεροπλάνο που χτύπησε στήλες 14 ιντσών από χάλυβα που 'τοποθετούνται' σε (ταχύτητα) πάνω από 500 mph. Θα είχε τσαλακωθεί! Κανένα σημαντικό μέρος του 'Boeing 767' δεν θα μπορούσε να διεισδύσει στις 14 ιντσών ατσάλινες κολώνες και 37 πόδια πέρα από τον τεράστιο πυρήνα του πύργου, χωρίς μέρος να πέφτει στο έδαφος!

«Τα συντρίμμια της καταρρεύσεως, έπρεπε να περιλαμβάνουν μεγάλα τμήματα του 'Boeing 767', συμπεριλαμβανομένων 3 πυρήνων μηχανών, που ζυγίζουν περίπου 9.000 λίβρες(!) που ανά τεμάχιο, δεν θα μπορούσαν να έχουν κρυφτεί! Ακόμα δεν υπάρχουν οποιαδήποτε στοιχεία από αυτά τα ογκώδη δομικά συστατικά, ούτε από το '767' στο Παγκόσμιου Κέντρου Εμπορίου. Τέτοια πλήρη εξαφάνιση(!!!) των '767' είναι αδύνατη...

Η ένορκη βεβαίωση, με ημερομηνία 28 Ιανουαρίου του 2014, είναι μέρος μιας μηνύσεως που ακολουθείται από τον Morgan Reynolds στις Ηνωμένες Πολιτείες, στο Επαρχιακό Δικαστήριο, Southern District στη Νέα Υόρκη.

Τον Μάρτιο του 2007, ο Reynolds, πρώην επικεφαλής οικονομολόγος υπό την διοίκηση (κυβέρνηση) Τζορτζ Μπους, κατέθεσε αίτηση διορθώσεως με το αμερικανικό Εθνικό Ινστιτούτο Επιστήμης και Τεχνολογίας, αναφέροντας την πεποίθησή του, ότι τα πραγματικά εμπορικά αεριωθούμενα αεροπλάνα (Boeing) δεν χτύπησαν τους πύργους του Παγκόσμιου Κέντρου Εμπορίου...
Αντίθετα από οποιαδήποτε άλλη μορφή δηλώσεως, μια ένορκη κατάθεση γίνεται αλήθεια στον νόμο, εάν δεν αντικρούεται. Θα εξαρτηθεί τώρα από τους επικριτές της θεωρίας, να παρουσιαστούν με τα στοιχεία και την ανάλυσή τους, για να αντικρούσουν την δήλωση. Αν δεν το κάνουν - στη συνέχεια, η κυβέρνηση των ΗΠΑ θα είναι υποχρεωμένοι να αναγνωρίσουν, ότι ο "απολογισμός" που εδόθη από την Επιτροπή '11/9 ', ήταν λάθος!

*"Κρατηθείτε"! Πρωτοπέταξε ο κ. Lear στα ...14 του χρόνια! Δίπλωμα πήρε στα... 16, πετώντας ήδη δύο διαφορετικούς τύπους! Ο πιλότος αυτός, εκτός όλων των άλλων, είναι κάτοχος 17... παγκοσμίων βραβείων ταχύτητος με αεροσκάφη τύπου 'Lear jet', ενώ κατέχει επίσης ως μοναδικό 'ρεκόρ', διαθέτοντας κάθε είδους 'πιστοποίηση' απο εταιρείες, απο την Ομοσπονδιακή Αεροπορική Διοίκηση των ΗΠΑ. Θα μπορούσε να γράψει ανέτως όχι απλώς ένα ογκωδέστατο βιβλίο απομνημονευμάτων, αλλά ολόκληρους τόμους, ΜΟΝΟΝ με τις επιχειρήσεις της 'CIA', που έχει λάβει μέρος... (έχει άλλα 6 αδέλφια, αφού ο εφευρέτης πολυμήχανος πατέρας του, έκανε...4 γάμους!)

"Ιω.Καπ."








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...