19.3.14

ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕΝ, ΚΑΝΕΙ "ΘΑΥΜΑΤΑ" ΔΕ... (ΕΔΩ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΝΑ "ΚΟΥΦΑΛΟΓΟ";)


Δεν είναι μέσα στις ασχολίες μιάς ειδικής ιστοσελίδος, όπως η δική μας, ο μηχανικός αθλητισμός. Δηλαδή τα 'ράλλυ' και οι αγώνες στις διάσημες πίστες. Αλλά σήμερα, θα κάνουμε μία εξαίρεση στον κανόνα. Aσυνήθιστη μάλιστα. Θα ασχοληθούμε με...φορτηγά!

ΑΝ ΚΑΙ ...ΑΣΥΛΛΗΠΤΑ ΒΑΡΥ, ΝΑΙ! Ο ΡΩΣΟΣ "ΠΕΤΑΕΙ"!

Γιατί; Τις τελευταίες εβδομάδες, κατακλυζόμεθα απο διάφορα 'βίντεο' στα ειδησιογραφικά δελτία, που μας παρουσιάζουν στα δελτία τους για την κρίση στην Ουκρανία και στην Κριμαία, σειρές με ατελείωτα στρατιωτικά φορτηγά του ρωσικού πεζικού, που τρέχουν "ζωηρά" στους ουκρανικούς αυτοκινητοδρόμους.


Είπαμε να κάνουμε μία μικρή έρευνα για αυτά. Ονομάζονται - τα περισσότερα - 'Καμάζ' και πιθανώς αποτελούν την 'ραχοκοκκαλιά' των μεταφορικών οχημάτων των ρωσικών Ενόπλων Δυνάμεων. Μέχρι εδώ καλά. Όμως αναζητώντας την λεπτομέρεια, ανακαλύψαμε ότι δεν είναι "απλώς άλλο ένα είδος φορτηγού"!


Εδώ και περίπου 15 χρόνια, η (ημικρατική!) εταιρεία τους συμμετέχει σε σκληρότατους αγώνες βαρέων οχημάτων, όπως το διάσημο παγκοσμίως ράλλυ-Ντακάρ, μέσα στις άγονες και αφιλόξενες ερήμους της Βορείου Αφρικής! Φαντασθείτε ότι ήδη, έχει στο ενεργητικό της 11 νίκες! Η κυριαρχία τους στους αγώνες αυτούς, είναι εκπληκτική.


Τα πολύ σκληροτράχηλα αυτά ρωσικά φορτηγά, διαθέτουν όχι και τόσους σύγχρονους, αλλά πανίσχυρους κινητήρες V8, με κυβισμό 18.500 lit(!!!), ενώ η ιπποδύναμή τους φθάνει τα 850 άλογα! Ήτοι κυριολεκτικώς "σαρώνουν" αντιπάλους αλλά και την έρημο και όπως συζητούν οι ζηλιάρηδες εκπρόσωποι των άλλων - δυτικών κατασκευαστών - ομάδων, στο τέλος θα φθάσει να μετατραπεί η κατηγορία αγώνων των φορτηγών, σε κατηγορία 'Καμάζ'! Εφέτος πάλι τερμάτισε πρώτο, άν και όχι εύκολα, αλλά τίμια και με συμπεριφορά 'καλού Σαμαρείτου'!


Ένας απο τους αγωνιζομένους με 'Mini Cooper', κινέζος στην εθνικότητα, ανετράπη και οι Ρώσοι οδηγοί σταμάτησαν να τον βοηθήσουν, χάνοντας πολύτιμο χρόνο και "εισπράττοντας" έτσι, την δεύτερη θέση. Αλλά οι διοργανωτές, εκτιμώντας κάτω απο τις αντίξοες ειδικές συνθήκες της ερήμου, την πολύ φιλότιμη στάση τους, για την βοήθεια στο τουμπαρισμένο όχημα του Κινέζου, τους απένειμαν την πρώτη θέση!


ΕΔΩ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΠΙΟ... "ΑΓΡΙΟ" ΤΥΠΟ  ΣΤΡ.ΟΧΗΜΑΤΟΣ, ΤΗΣ ΡΩΣΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.

Σημειώστε ότι η 'Καμάζ' απασχολεί... 60.000 εργαζομένους, σε δεκάδες(!) βιομηχανικές μονάδες, σε όλη την απέραντη-αχανή ρωσική επικράτεια, αλλά παρά ταύτα, βλέπει σοβαρότατα το κεφάλαιο 'αγώνες'. Η έδρα της είναι μόλις... 1.000 χλμ. απο την Μόσχα, στην πόλη Ναμπερέτζνιγιε Τσέλνι. Μάλιστα όποιος "μή σχετικός" επιχειρήσει να οδηγήσει αυτά τα μοντέλλα, τον πιάνει "ίλιγγος", αφού αισθάνεται στο τιμόνι, να "στέκεται" πάρα πολύ ψηλά, σαν να είναι σε όροφο πολυκατοικίας!..
(Αυτά όλα τα σημειώνουμε, επειδή αποδεικνύεται περιτράνως, πώς ακόμα και ένας ημικρατικός φορέας, άν το πάρει "πραγματικά ζεστά", μπορεί να κάνει θαύματα. Δίνοντας ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ "ψωμάκι" σε εγχώριες εργατικές χείρες, ΑΛΛΑ και εισπράττοντας "τρελλά" λεφτά απο εξαγωγές! 
Και πάντως, όχι "μιά ζωή εισαγωγές"...
ΤΟ ΠΙΑΣΑΤΕ ΤΟ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΟ...)

                  "ΙΩ.ΚΑΠ."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...