28.5.15

ΤΕΤΟΙΟΥΣ Υ Π Ο Δ Ε Ι Γ Μ Α Τ Ι Κ Ο Υ Σ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, ΠΩΣ ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ; ΠΟΛΥ 'ΤΥΧΕΡΟΙ' ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ...

ΜΗΝ ΤΥΧΟΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ, ΕΩΣ ΤΕΛΟΥΣ!


ΡΕ, ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΗΛΘΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ...ΠΛΑΝΗΤΗ ΑΡΗ;
ΡΕ, ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ...ΕΞΩΓΗΪΝΟΣ;

ΤΗΛΕΣΚΟΠΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ; ΚΑΙ ...ΣΕΙΣΜΟΓΡΑΦΟΙ; Ε; ΝΑ ΤΟΝ
ΧΑΙΡΕΤΑΙ Η ΜΑΝΟΥΛΑ ΤΟΥ!

(ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ; ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ ΤΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΑ; ΔΕΝ "ΕΙΔΑΝ", ΔΕΝ "ΞΕΡΟΥΝ", "ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΙΠΑΝ"... ΑΝ ΠΕΙ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΤΟΥ Μ@@@@@Α, Ο ΚΑΘΕ ΤΗΛΕΜΑΪΝΤΑΝΟΣ ...'ΠΑΡΛΑΠΙΠΙΔΗΣ' , ΘΑ ΜΙΛΑΝΕ ΩΡΕΣ & ΗΜΕΡΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ!!!)

Διευθυντής αθηναϊκού δημοτικού και να έχει στο σχολείο του τέτοιες "συνήθειες"! Μπαααα....
Νικόλαος Σιούτας το όνομά του. (Είναι το τελευταίο που ενδιαφέρει). 
Το πρώτο, είναι οι συνήθειές του, που έχει το “θράσος” να τις "επιβάλλει" σε μια ολόκληρη γειτονιά. 
Τι λέτε ότι κάνει, αυτός ο "απερίγραπτος" εκπαιδευτικός; 




Μαζί με τους δασκάλους και τους μαθητές του σχολείου, κάπου στη... Ν. Σμύρνη, έχουν φτιάξει ένα σχολείο όπου, άκουσον άκουσον, λειτουργούν τα εξής: ταρατσόκηπος με βιολογικούς λαχανόκηπους μαθητών, μετεωρολογικός σταθμός(!) ενταγμένος στο Εθνικό Αστεροσκοπείο(!), αισθητήρες καταγραφής σεισμών(!!!) συνεργαζόμενο με το αμερικανικό (παγκοσμίως διάσημο) πανεπιστήμιο του 'Στάνφορντ', λιοστάσι, σημεία ανακυκλώσεως, διαδραστικούς πίνακες, κατοπτρικό τηλεσκόπιο (!!!!!!!) και 'web radio'!


(Λέτε να έχει ..."πυρετό" ο "φουκαράς"; Ή μήπως δεν το έμαθαν άρα γε, οι μόνιμοι συνδικαλιστο-πατέρες, ώστε να τους διακομίσουν επειγόντως στο νοσοκομείο; Με ...συμφόρηση, ή ανεύρυσμα;)
 
Επίσης έχει την απίστευτη "συνήθεια", να διοργανώνει “αστροβραδιές” (ορίστε;) όπου τα παιδιά, με την βοήθεια ερασιτεχνών αστρονόμων και τηλεσκοπίων(!!!), παρατηρούν τα άστρα και μαθαίνουν αστρονομία και όχι ...ζώδια, από τα αμέτρητα και ΓΕΛΟΙΟΔΕΣΤΑΤΑ  "σχετικά" ΧΑΖΟΠΕΡΙΟΔΙΚΑ....


Σαν να μην φτάνουν όλα αυτά, διοργανώνει κάθε Σάββατο απόγευμα, κινηματογραφικές προβολές, στο 'home cinema' του σχολείου, για παιδιά και γονείς, με είσοδο ελεύθερη. 

Το σχολείο γίνεται ένας χώρος ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ χαράς, κεφιού, δημιουργίας και αγάπης για το χώρο! Και τολμά αυτός ο δάσκαλος, να ...αμφισβητεί με τις πράξεις του, εκείνη την τεράστια φιγούρα του σχολείου, που γκρινιάζει ολημερίς, γιατί δεν έχει ...μελάνι (“κι εγώ άμα είναι, δεν κάνω τίποτα έτσι”), γιατί παίρνει λίγα λεφτά (λες και θα τιμωρήσεις το "άσπλαχνο" κράτος, αν δε δουλεύεις). 
"Ντροπή σου" δάσκαλε! "Χαλάς την πιάτσα"! ΚΑΙ ΤΗΝ "ΧΑΛΑΣ" Α Π Ε Ρ Α Ν Τ Α! 


(Την είδηση μάθαμε από 'ΤΑ ΝΕΑ', ενώ το ιστολόγιο που βρήκαμε το θέμα, είναι η 'σιβύλλα'.

Το 'blog' του σχολείου του ...πιατσοχαλαστή αυτού δασκάλου είναι εδώ. Όπου μπαίνεις και ακούγεται μουσική Χατζιδάκις! Μήπως να "διωχθεί" σαν την άλλη τη δασκάλα με τον Κεμάλ;

Νικόλαος Σιούτας Δάσκαλος και εκτός της σχολικής αιθούσης. Στόχος του πριν από δύο χρόνια, όταν έγινε διευθυντής, ήταν να δημιουργήσει ένα σχολείο με όραμα και ανοιχτό στην κοινωνία. Οι προσπάθειές του δείχνουν να έχουν αποτέλεσμα. Το σχολείο είναι περιζήτητο και πολλοί γονείς επιδιώκουν να στείλουν σε αυτό τα παιδιά τους, ενώ παράλληλα λειτουργεί ως κύτταρο ζωής, για ολόκληρη την γειτονιά.

...ΚΑΙ ΕΝΔΟΣΚΑΚΙΣΤΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΥΤΟ!!!

Ολα αυτά, διότι το σχολείο του, "ξεφεύγει" από τα συνηθισμένα. Η εκδήλωση την οποία διοργάνωσε στις 26/05 στο Αλσος Νέας Σμύρνης, αποδεικνύει πόσο ανοιχτό στην κοινωνία είναι το σχολείο, που διευθύνει. 
Στο Αλσος ήταν προγραμματισμένη η «Αστροβραδιά του 4ου»: οι μαθητές θα παρατηρούσαν τον έναστρο ουρανό, με τηλεσκόπια με την βοήθεια ερασιτεχνών αστρονόμων!



(ΑΚΟΥΣ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ (Α-) "ΠΑΙΔΕΙΑΣ", ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΕΙΣ ΕΧΘΡΟΣ ΤΩΝ ΑΡΙΣΤΩΝ; 
ΑΚΟΥΣ ΚΥΡΙΕ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕ "ΠΑΙΔΕΙΑΣ", [με το λαστιχάκι στην κοτσίδα], ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΕΚΟΨΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΙΑΚΑ ΒΙΒΛΙΑ, ΤΟΝ ΕΠΙΤΑΦΙΟ ΤΟΥ ΠΕΡΙΚΛΕΟΥΣ; ΑΚΟΥΤΕ ΡΕ ΑΡΧΙ-ΥΠΟΚΡΙΤΡΙΕΣ, ΛΟΓΗΣ-ΛΟΓΗΣ, αριστερό-ΣΥΝΔΙΚΑΛΟ-ΜΑΖΩΞΕΙΣ;)

Ο Νικόλαος Σιούτας, δρ Ψυχολογίας, ειδικός παιδαγωγός και πρώην σχολικός σύμβουλος, γεννήθηκε στις Κομποτάδες Φθιώτιδος από γονείς αγρότες... Η αγάπη του για το παιδί, όπως λέει, τον οδήγησε στην Παιδαγωγική Ακαδημία.
Δίδαξε σε ορεινά μονοθέσια – διθέσια σχολεία του Νομού Βοιωτίας και έπειτα σε σχολεία των Αθηνών. Επηρεασμένος από τον Αλέξανδρο Δελμούζο, άρχισε σύντομα να εφαρμόζει τις παιδαγωγικές αρχές του.


«Οι ιδέες του με επηρέασαν από την αρχή της εκπαιδευτικής μου πορείας. Θεωρώ ότι ο Αλέξανδρος Δελμούζος, είναι μία από τις σημαντικότερες προσωπικότητες στον χώρο της νεοελληνικής εκπαιδεύσεως. Η αποδέσμευση από την αυθεντία του παραδοσιακού δασκάλου, η ανάδειξη ενός συνεργατικού μοντέλλου και η βιωματική μάθηση, είναι αυτά που με εκφράζουν», αναφέρει. ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ. 


Ο εκπαιδευτικός, ο οποίος τα τελευταία 30 χρόνια μένει στη Ν. Σμύρνη και είναι πατέρας δύο παιδιών, δεν είναι ένας δάσκαλος κολλημένος στο σχολικό πρόγραμμα, ούτε ένας διευθυντής ...κλεισμένος στο γραφείο του. 
Αεικίνητος, από τη στιγμή που βρέθηκε στη θέση του διευθυντού στο 4ο Δημοτικό Ν. Σμύρνης, στη συμβολή των οδών Κράτητος και Αποστολάκη, ψάχνει συνεχώς να βρει καινούργια πράγματα, που θα εμπνεύσουν τους μαθητές. 

H λίστα των πρωτοποριακών δράσεων και προγραμμάτων, που υλοποιούνται με πρωτοβουλίες του στο 4ο Δημοτικό είναι μεγάλη. Το σχολείο διαθέτει έναν καταπράσινο ταρατσόκηπο, όπου εφέτος οι μαθητές φύτεψαν τους δικούς τους βιολογικούς λαχανόκηπους! Εχει μετεωρολογικό σταθμό ενταγμένο στο δίκτυο του 'Meteo' (του Εθνικού Αστεροσκοπείου)!
 
Εχει δικό του αισθητήρα καταγραφής σεισμών και συνεργάζεται με το Πανεπιστήμιο 'Στάνφορντ'... 
Ο επισκέπτης εντυπωσιάζεται από το λιοστάσι, που υπάρχει στο σχολείο, τους διαδραστικούς πίνακες, τα σημεία για ανακύκλωση, το κατοπτρικό τηλεσκόπιο...
 
«Ο,τι γίνεται, γίνεται με κ έ φ ι ! Αφησα μία θέση μεγαλύτερη, του σχολικού συμβούλου. Ηρθα εδώ και έβαλα ένα στοίχημα: Να κάνουμε ένα δημόσιο σχολείο, που δεν θα έχει τίποτα να ζηλέψει, από ένα ιδιωτικό. Πιστεύω στο νέο σχολείο, στο βιωματικό σχολείο. 
Από όποιο σχολείο και αν πέρασα, είχα την ίδια φιλοσοφία», τονίζει  ο κ. Σιούτας, προσθέτοντας, ότι το δημόσιο σχολείο, δεν ταυτίζεται με το μίζερο....

...ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 'ΕΡΑΣΜΟΣ' !!!!

 Αισθάνεται όμως την ανάγκη να τονίσει, ότι το εκπαιδευτικό αποτέλεσμα στο 4ο Δημοτικό, είναι προϊόν συλλογικής εργασίας, «όπου ο κάθε εκπαιδευτικός του σχολείου μας, δίνει τον καλύτερο εαυτό του. Είναι η καλύτερη ομάδα με την οποία έχω συνεργαστεί στα 35 χρόνια της εκπαιδευτικής μου πορείας»...
 
Φροντίζει να ενημερώνει για το ποιος είναι ο στόχος του και στην ιστοσελίδα του σχολείου. 
Γράφει πάνω πάνω: «Στοχεύουμε σε ένα σχολείο, που θα το αγαπούν τα παιδιά, αλλά και θα το εμπιστεύονται οι γονείς. Ενα σχολείο, που θα είναι ανοικτό στις προκλήσεις της σύγχρονης εποχής, βάζοντας στο κέντρο τον μαθητή. Ενα σχολείο ανοικτό, σε ιδέες και καινοτόμες δράσεις. Ενα σχολείο, που θα δίνει την δυνατότητα στον μαθητή, να ανακαλύπτει την γνώση, μέσα από ένα βιωματικό πλαίσιο. Ενα σχολείο, που θα καλλιεργεί την περιβαλλοντική συνείδηση, αλλά και θα προετοιμάζει τον μαθητή για την ζωή». 

Μία από τις καινοτόμες δράσεις του διευθυντού, που εξέπληξαν εφέτος γονείς και μαθητές, ήταν το… 'Σινέ Σχολείο'. Εκμεταλλεύθηκε την αίθουσα 'home cinema' του σχολείου και διοργάνωσε τέσσερις κινηματογραφικές προβολές με δωρεάν είσοδο, απογεύματα Σαββάτου!!!

Στις προτεραιότητές του, είναι να κάνει το σχολείο ελκυστικό και ευχάριστο στα παιδιά. Ετσι, το 4ο Δημοτικό υποδέχεται τους μαθητές με μουσική, ενώ μουσική ακούγεται και στα διαλείμματα! 

(Ακούει κανείς, εκεί στις "αρμόδιες" διευθύνσεις του Υπουργείου...ξεχαρβαλώματος και αμορφωσιάς; Ακούει κανείς, εκεί στα κολλημένα αγρίως κομματικά γραφεία, κάθε αποχρώσεως και 'τμήματα Παιδείας'; Εξέδωσε κάποιος απο αυτούς τους "κυρίους", ΜΙΑ ανακοίνωση συγχαρητηρίων; Ενθαρρύνσεως για αυτόν τον "ρομαντικό" αλλά έξοχο διευθυντή; Εκείνη η Ακαδημία Αθηνών, με εκείνους τους..."Αθανάτους",  ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΑΚΟΥΕΙ; Εκείνο π.χ. το αρχαιοελληνικό λεξικό, που "υπεσχέθη" ότι θα εκδόσει, όταν ιδρύθηκε το 1926, σε ποιό ακριβώς...γράμμα, απο τα 24 του ελληνικού αλφαβήτου, 89 χρόνια μετά, το έχουν "φθάσει";)

Επιδίωξη του κ. Σιούτα, ακόμη, είναι το σχολείο να μην είναι εσωστρεφές, αλλά να συνεργάζεται αρμονικά με την ευρύτερη τοπική κοινωνία. Με πρότασή του ξεκίνησε να λειτουργεί εφέτος, το Σύγχρονο Λαϊκό Πανεπιστήμιο του Δήμου Νέας Σμύρνης, όπου είναι και υπεύθυνος!

Το 2007 ο κ. Σιούτας επελέγη ως σχολικός σύμβουλος στην 7η Περιφέρεια Αθηνών. Επειτα από τέσσερα χρόνια όμως, αποφάσισε να αφήσει την θέση του σχολικού συμβούλου. Επέστρεψε στις διδακτικές αίθουσες και ανέλαβε διευθυντής στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Σμύρνης! 
(Υ π ο κ λ ι ν ό μ ε θ α  με απέραντο σεβασμό...)

ΙΔΟΥ ΚΑΙ Ο ΕΙΔΙΚΟΣ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ !!!

Η απόφασή του εξέπληξε τους συναδέλφους του. «Διαφώνησα στην απόφασή του να επιστρέψει ως διευθυντής, εγκαταλείποντας μια θέση θεσμικά ανώτερη. Ο Νίκος όμως είχε αποφασίσει να επιστρέψει σε χώρους, που τον γεμίζουν πραγματικά και με τις καινοτόμες υπερβάσεις του, να δημιουργήσει ένα δημόσιο σχολείο, που το αγαπούν τα παιδιά και το εμπιστεύονται οι γονείς», θα πει ο αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Ενώσεως Σχολικών Συμβούλων, Ιωάννης Κάππος. 

Αλλά και ως σχολικός σύμβουλος ο κ. Σιούτας, θυμάται ο κ. Κάππος, «συνεχώς αναζητούσε την καινοτομία και την ενίσχυση της πρωτοβουλίας των εκπαιδευτικών, ώστε το σχολείο να ξεφύγει από το συμπεριφοριστικό μοντέλο και να γίνει ένα πραγματικό σχολείο εργασίας». 

ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ. Ο διευθυντής προσπαθεί να εκμεταλλεύεται την 35χρονη εμπειρία του στην εκπαίδευση, αλλά και τις γνώσεις του στην ψυχολογία. Στο 'μπλογκ' του σχολείου, «ποστάρει» συχνά συμβουλές και προτρέπει τους γονείς να επικοινωνούν μαζί του. «Μην διστάσετε να μου γράψετε στο 'e-mail', θέματα που θέλετε να συμπεριλάβουμε και να αναπτύξουμε», τους γράφει. Συμβουλές προς τους γονείς δίνει και μέσω του ιντερνετικού ραδιοφωνικού σταθμού του σχολείου, που εγκαινίασε εφέτος.

Οι δράσεις του και η συμβουλευτική προς τους γονείς, είχαν ξεκινήσει αρκετά νωρίτερα. Οταν δίδασκε το 1983 στο διθέσιο Δημοτικό Σχολείο Υψηλάντη Βοιωτίας, είχε συνεργαστεί με την Νομαρχιακή Επιτροπή Λαϊκής Επιμορφώσεως, σε προγράμματα στηρίξεως των γονέων. Στην πορεία του στον χώρο της παιδαγωγικής, προσπάθησε να είναι πάντα δίπλα στα παιδιά και στους γονείς, εντός και εκτός σχολείου. 

Διαθέτει γνώσεις και για τα παιδιά με αναπηρία, αφού έχει μετεκπαιδευτεί σε αυτόν τον τομέα, στο Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαιδεύσεως. 
Στο παρελθόν έχει ασχοληθεί και με την τηλεόραση, όπου και εκεί επίκεντρο των δύο εκπομπών που παρουσίαζε («Παιδικά χαμόγελα» και «Γονεϊκές ιχνηλασίες») ήταν το παιδί και οι γονείς. Επίσης, στο Πάντειο, μετά το διδακτορικό του στην Ψυχολογία, δίδαξε το μάθημα Τηλεόραση και Παιδική Ηλικία...

ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ; ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ "ΧΑΜΕΝΑ"...

ΧΙΛΙΑΔΕΣ ' Ε Υ Γ Ε'!

ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, ΝΑ ΕΧΕΙ!

ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΣ, ΟΧΙ ΑΠΛΩΣ ΤΥΠΙΚΩΝ, Ή ΧΑΖΟΥΠΗΡΕΣΙΑΚΩΝ "ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΩΝ", Ή ΠΟΛΛΩΝ ΕΠΑΙΝΩΝ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΠΡΑΤΤΑΝ ΑΡΙΣΤΑ, ΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΚΩΣ ..."ΒΑΡΥΚΟΟΙ" ΨΕΥΔΟΑΡΜΟΔΙΟΙ, ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΛΕΣΟΥΝ ΣΕ ΤΑΧΥΡΥΘΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ, ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ, ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΒΑΘΜΙΔΩΝ!
ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ ΤΟ  ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ   Α Π Ι Σ Τ Ε Υ Τ Ο   ΕΡΓΟ ΤΟΥ, ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΧΩΡΙΣ ΓΚΡΙΝΙΕΣ, "ΩΧΑΔΕΛΦΕ", "ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΙΣΤΩΣΕΙΣ", "ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΚΑΤΣΩ ΝΑ ΣΚΑΣΩ" ΚΑΙ ΔΕΝ ..."ΣΥΜΜΑΖΕΥΕΤΑΙ"!

(ΑΛΛΑ, ΕΝΤΕΛΩΣ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ, ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΕ, ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ! ΕΙΘΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑΣΙΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΕΠΙΤΕΛΕΙ, ΕΙΣ ΟΦΕΛΟΣ ΕΣΤΩ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Ν.ΣΜΥΡΝΗΣ, ΑΦΟΥ Η ΘΛΙΒΕΡΗ ΠΕΙΡΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΤΙΚΩΝ ΕΤΩΝ, ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ, ΟΤΙ Η ΟΠΟΙΑ ΕΡΓΑΣΙΟΜΑΝΙΑ, ΤΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ, ΟΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΚΑΙ Η ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΣΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΟΣ, "ΒΛΑΠΤΕΙ" ΣΟΒΑΡΩΣ, ΤΗΝ (ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ-ΚΑΠΕΛΩΜΕΝΗ) "ΥΓΕΙΑ" & "ΧΑΛΑΕΙ ΤΗΝ ΠΙΑΤΣΑ"...)
"ΙΩ.ΚΑΠ."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...