(Το κατωτέρω θέμα, μας άρεσε πολύ και το «δανειζόμαστε» απο την αξιόλογη ιστοσελίδα “defence-point”, με την σημείωση, πώς ο περιγραφόμενος, ευρέως γνωστής καταγωγής ‘πετυχημένος’ συγγραφέας είναι «αντιληπτός» ήδη, για τις «επιλογές» του και για το πού, το «πάει» συνήθως... Όταν μάλιστα μπαίνει δυναμικά και το Χόλλυγουντ στο «παιχνίδι», άς είμαστε λίαν κουμπωμένοι! "Ι. Καποδίστριας")
Στην Κωνσταντινούπολη και στην Αγία Σοφία εκτυλίσσεται η υπόθεση του νέου μυθιστορήματος του συγγραφέα του «Κώδικα Ντα Βίντσι» και «Ιλλουμινάτι», Νταν Μπράουν!
Το νέο του βιβλίο με τίτλο «Inferno» («Κόλαση») φέρνει τον δαιμόνιο καθηγητή του Χάρβαρντ Ρόμπερτ Λάνγκτον (τον οποίο στη μεγάλη οθόνη τον υποδύεται με μεγάλη επιτυχία ο δικός «μας» – Ελληνορθόδοξος και παντρεμένος με Ελληνίδα – Τομ Χάνκς) να κινείται μεταξύ Φλωρεντίας, Σιέννας και Κωνσταντινουπόλεως.
Ο επιτυχημένος συγγραφέας, γνώστης πολλών «απαγορευμένων γνώσεων» παραδόσεων αλλά και αστικών μύθων (ή μήπως όχι και τόσο;) έχει την μοναδική ικανότητα να τους παρουσιάζει σε μία λογική συνέχεια, δημιουργώντας αναγνώσματα, που έχουν συνεπάρει εκατομμύρια φίλους του συγκεκριμένου λογοτεχνικού είδους. Αυτή την φορά ο Ν. Μπράουν ασχολείται με τι άλλο, αλλά με τα δαιδαλώδη υπόγεια δίκτυα της Αγίας Σοφίας και τα μυστικά που αυτά κρύβουν...
«Πιστεύω πως ότι βρίσκεται κάτω από την Αγία Σοφία, είναι πολύ πιο συναρπαστικό από αυτό που υπάρχει στην επιφάνεια» δηλώνει ο συγγραφέας και υπογραμμίζει ότι θέλει να ακολουθήσει τα ίχνη των «δύο δωματίων», τα οποία βρίσκονται στα υπόγεια της Μεγάλης Εκκλησίας. Σύμφωνα με τον ίδιο, τα δωμάτια αυτά κρύβουν τον τάφο του «πρώτου ιερέα του ναού μαζί με πολύτιμα προσωπικά του αντικείμενα», ενώ οι χώροι αυτοί δεν έχουν προσεγγιστεί από κανέναν για αιώνες. Η ιστορία ξεκινάει στη Φλωρεντία και συνεχίζει στη Σιέννα της Ιταλίας, και καταλήγει στην Αγία Σοφία και στα μυστικά της πρωτευούσης του Βυζαντίου. Ο ήρωάς μας, ειδικός στην αποκρυπτογράφηση Συμβόλων, χρησιμοποιεί ως «χάρτη» του για την νέα αναζήτηση το διάσημο και μυστήριο κείμενο του Δάντη, την «Κόλαση», όπου η σημασία του για την πλοκή είναι τέτοια, ώστε να δίνει και τον τίτλο στο νέο του βιβλίο, το οποίο φυσικά προορίζεται και να μεταφερθεί και στις αίθουσες του ‘σινεμά’!
Για την ώρα οι πρώτες κριτικές του νέου έργου του Ν. Μπράουν, μιλάνε για μία πλοκή η οποία ως συνήθως σε καθηλώνει, ενώ οι κακές γλώσσες δεν παραλείπουν να αναφέρουν, ότι αυτή τη φορά, κάποιες σκηνές στις σελίδες του βιβλίου είναι έτσι δοσμένες, ώστε να «βοηθήσουν» στην απόδοσή τους, σε μία χολιγουντιανή υπερπαραγωγή.
Βυθιζόμενοι και εμείς στις σελίδες του «απαγορευμένου», του «μύθου» ο οποίος παίζει με την «πραγματικότητα» στα ερμητικά κείμενα και στις προφητείες, επιτρέψτε μας να αναρωτηθούμε εάν ο Ν. Μπράουν γνωρίζοντας «πρόσωπα και πράγματα» και λέγοντας κάποιες «αλήθειες» (τουλάχιστον για κάποιους) σε συγκεκριμένα ζητήματα, ψάχνει για έναν «Ιερέα» ή έναν… Μαρμαρωμένο «Ιερέα/Βασιλέα». Λέτε ο δαιμόνιος καθηγητής τον οποίο επαναλαμβάνουμε ότι η τύχη έχει φέρει να τον υποδύεται ο δικός μας Τ. Χάνκς να βρει «κάτι», που θα κάνει τον Αχμέτ Νταβούτογλου να χάσει τον ύπνο του;
Πέραν των παραπάνω… ρομαντικών και αντισυμβατικών σκέψεων, είναι γεγονός και δεν μπορούμε παρά να το επισημάνουμε, πως από τον «Αλέξανδρο» και μετά το Χόλυγουντ έχει κάνει «μόδα» την ελληνική (μυθ)ιστορία, με μία σειρά επικών ταινιών η οποία υμνεί στην ουσία, κάθε τι το ελληνικό, δείχνει τους κινδύνους που διατρέχει ο Ελληνισμός, ενώ ταυτοχρόνως υπάρχει και μία «παράξενη» επιμονή για το γύρισμα ταινιών δράσεως στην Κωνσταντινούπολη.
Αυτό τώρα είναι καλό ή κακό για τους νεο-οθωμανούς; Το μέλλον θα δείξει. Εμείς απλά προχωρούμε σε κάποιες επισημάνσεις οι οποίες μπορούν να ελεγχθούν από τον καθένα. Η είδηση έρχεται στην επιφάνεια σε μια συγκυρία, όπου Αμερικανοί και Τούρκοι δεν θα μπορούσαν να απέχουν περισσότερο στις απόψεις του για σειρά θεμάτων, το ένα πιο «καυτό» από το άλλο. Τι σημαίνει αυτό; Ίσως τίποτα, ίσως κάτι περισσότερο.
Ο επιτυχημένος συγγραφέας, γνώστης πολλών «απαγορευμένων γνώσεων» παραδόσεων αλλά και αστικών μύθων (ή μήπως όχι και τόσο;) έχει την μοναδική ικανότητα να τους παρουσιάζει σε μία λογική συνέχεια, δημιουργώντας αναγνώσματα, που έχουν συνεπάρει εκατομμύρια φίλους του συγκεκριμένου λογοτεχνικού είδους. Αυτή την φορά ο Ν. Μπράουν ασχολείται με τι άλλο, αλλά με τα δαιδαλώδη υπόγεια δίκτυα της Αγίας Σοφίας και τα μυστικά που αυτά κρύβουν...
«Πιστεύω πως ότι βρίσκεται κάτω από την Αγία Σοφία, είναι πολύ πιο συναρπαστικό από αυτό που υπάρχει στην επιφάνεια» δηλώνει ο συγγραφέας και υπογραμμίζει ότι θέλει να ακολουθήσει τα ίχνη των «δύο δωματίων», τα οποία βρίσκονται στα υπόγεια της Μεγάλης Εκκλησίας. Σύμφωνα με τον ίδιο, τα δωμάτια αυτά κρύβουν τον τάφο του «πρώτου ιερέα του ναού μαζί με πολύτιμα προσωπικά του αντικείμενα», ενώ οι χώροι αυτοί δεν έχουν προσεγγιστεί από κανέναν για αιώνες. Η ιστορία ξεκινάει στη Φλωρεντία και συνεχίζει στη Σιέννα της Ιταλίας, και καταλήγει στην Αγία Σοφία και στα μυστικά της πρωτευούσης του Βυζαντίου. Ο ήρωάς μας, ειδικός στην αποκρυπτογράφηση Συμβόλων, χρησιμοποιεί ως «χάρτη» του για την νέα αναζήτηση το διάσημο και μυστήριο κείμενο του Δάντη, την «Κόλαση», όπου η σημασία του για την πλοκή είναι τέτοια, ώστε να δίνει και τον τίτλο στο νέο του βιβλίο, το οποίο φυσικά προορίζεται και να μεταφερθεί και στις αίθουσες του ‘σινεμά’!
Για την ώρα οι πρώτες κριτικές του νέου έργου του Ν. Μπράουν, μιλάνε για μία πλοκή η οποία ως συνήθως σε καθηλώνει, ενώ οι κακές γλώσσες δεν παραλείπουν να αναφέρουν, ότι αυτή τη φορά, κάποιες σκηνές στις σελίδες του βιβλίου είναι έτσι δοσμένες, ώστε να «βοηθήσουν» στην απόδοσή τους, σε μία χολιγουντιανή υπερπαραγωγή.
Βυθιζόμενοι και εμείς στις σελίδες του «απαγορευμένου», του «μύθου» ο οποίος παίζει με την «πραγματικότητα» στα ερμητικά κείμενα και στις προφητείες, επιτρέψτε μας να αναρωτηθούμε εάν ο Ν. Μπράουν γνωρίζοντας «πρόσωπα και πράγματα» και λέγοντας κάποιες «αλήθειες» (τουλάχιστον για κάποιους) σε συγκεκριμένα ζητήματα, ψάχνει για έναν «Ιερέα» ή έναν… Μαρμαρωμένο «Ιερέα/Βασιλέα». Λέτε ο δαιμόνιος καθηγητής τον οποίο επαναλαμβάνουμε ότι η τύχη έχει φέρει να τον υποδύεται ο δικός μας Τ. Χάνκς να βρει «κάτι», που θα κάνει τον Αχμέτ Νταβούτογλου να χάσει τον ύπνο του;
Πέραν των παραπάνω… ρομαντικών και αντισυμβατικών σκέψεων, είναι γεγονός και δεν μπορούμε παρά να το επισημάνουμε, πως από τον «Αλέξανδρο» και μετά το Χόλυγουντ έχει κάνει «μόδα» την ελληνική (μυθ)ιστορία, με μία σειρά επικών ταινιών η οποία υμνεί στην ουσία, κάθε τι το ελληνικό, δείχνει τους κινδύνους που διατρέχει ο Ελληνισμός, ενώ ταυτοχρόνως υπάρχει και μία «παράξενη» επιμονή για το γύρισμα ταινιών δράσεως στην Κωνσταντινούπολη.
Αυτό τώρα είναι καλό ή κακό για τους νεο-οθωμανούς; Το μέλλον θα δείξει. Εμείς απλά προχωρούμε σε κάποιες επισημάνσεις οι οποίες μπορούν να ελεγχθούν από τον καθένα. Η είδηση έρχεται στην επιφάνεια σε μια συγκυρία, όπου Αμερικανοί και Τούρκοι δεν θα μπορούσαν να απέχουν περισσότερο στις απόψεις του για σειρά θεμάτων, το ένα πιο «καυτό» από το άλλο. Τι σημαίνει αυτό; Ίσως τίποτα, ίσως κάτι περισσότερο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου