(Ἐδημοσιεύθη εἰς τὸ φύλλον τῆς 23ης Μαΐου 2013, τῆς ἐφημερίδος «ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ».)
Τὸν ὕποπτο ρόλο
τοῦ Ἑλληνικοῦ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ καὶ τοῦ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ, πολλοὶ ἔγκριτοι
ἐπιστήμονες εἶχαν καταγγείλει πρὸ ἐτῶν σὲ ἐπιστημονικές τους μελέτες, κατ’ ἐπανάληψιν
μάλιστα. Πιθανόν, στὸ εὑρὺ κοινὸ νὰ μὴν εἶχε γίνει ἀντιληπτὴ ἡ βαρύτης τῶν
καταγγελιῶν καὶ τῶν ἀποκαλύψεων, ἀφοῦ ἄλλως τε οἱ δυσμενεῖς ἐπιπτώσεις δὲν εἶχαν
τόσο ἐντόνως φανῆ μέχρι πρό τινος στὰ παιδιά μας, στοὺς νέους μας ἐπιστήμονες, στὴν
κοινωνία καὶ τὴν πατρίδα μας γενικῶς.
Τὰ δύο ὅμως ἀπίστευτα
γεγονότα, ποὺ συνέβησαν προσφάτως, ἐπανέφεραν στὴν ἐπικαιρότητα τὸν καταλυτικὸ ρόλο,
ποὺ διαδραματίζουν ἀρκετὰ χρόνια τώρα οἱ προαναφερόμενοι νευραλγικοὶ θεσμοὶ γιὰ
τὴν Παιδεία τοῦ Ἔθνους μας, ἡ ὁποία γιὰ πρώτη φορὰ ἀπὸ συστάσεως τοῦ Ἑλληνικοῦ
Κράτους διέρχεται αὐτὴν τὴν πρωτοφανῆ ἀλλοίωσι, ὑποβάθμισι καὶ εὐτέλεια.
1ον γεγονός: Τὸν Νοέμβριο
τοῦ 2011 διενεμήθη στὰ Δημοτικὰ Σχολεῖα τῆς χώρας μας, πρὸς διδασκαλία, μὲ τὴν
εὐθύνη τοῦ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ, μία νέα γραμματική, γιὰ τὶς τάξεις Ε΄ καὶ
ΣΤ΄ Δημοτικοῦ.
Τὸ ἐπαίσχυντο αὐτὸ
βιβλίο «γραμματικῆς», ποὺ μὲ καταχθόνιο καὶ πολὺ ὕπουλο τρόπο διδάσκει φονιτικι γραφι, συντάχθηκε ἀπὸ
τοὺς γνωστοὺς καὶ «ἐξ ἀναξιοκρατικῶν
κριτηρίων τοποθετηθέντες σὲ νευραλγικὲς θέσεις», ὅπως συμβαίνει συνήθως.
Γιὰ πολλοὺς μῆνες ἐσείσθη τὸ Πανελλήνιον δίδοντας ἀφορμὴ σὲ πλῆθος ἐπιστημόνων
καὶ διακεκριμένων Καθηγητῶν
Πανεπιστημίων νὰ ἀπασχολήσουν τὸν Τύπο ἐπὶ σειρὰ μηνῶν, καταδεικνύοντας μὲ τὰ
δημοσιεύματά τους πόσο πολὺ ἔντεχνα καὶ μὲ μηχανορραφίες, ὁλοκληρωνόταν ἡ ἐφαρμογὴ
Ἀφελληνιστικοῦ Σχεδίου. Τοιουτοτρόπως, δικαιώθηκαν μὲ τὴν ἀντιεπιστημονικὴ καὶ
τελειωτικὴ αὐτὴ ἐπέμβασι στὴν γλῶσσα μας, ὅσοι κατὰ τὴν ἐπιβολὴ τοῦ «μονοτονικοῦ»
στὴν ἐκπαίδευσι τὸν Φεβρουάριο τοῦ 1982, μιλοῦσαν γιὰ ἠθελημένη ἐπίθεσι ἐναντίον
της. Νὰ σημειώσουμε, ὅτι συμφώνως μὲ πληροφορίες μὲσα ἀπὸ τὸ Παιδαγωγικὸ Ἰνστιτοῦτο,
τὸ βιβλίο εἶχε ἐγκριθῆ ἀπὸ τὸ 2007, ἀλλὰ λόγῳ ἀντιρρήσεων δὲν ἐξεδίδετο!!!
Προφανῶς ἀνεμένετο
ἡ τοποθέτησις στὸν Ὑπουργικὸ θῶκο τῆς κ. Ἂννας Διαμαντοπούλου γιὰ νὰ τὸ ἐκδώσουν,
ἀφοῦ ἐκείνη θεωροῦσε ὅτι ἡ ἀγγλικὴ γλῶσσα πρέπει νὰ γίνη ἐπίσημη γλῶσσα τῆς Ἑλλάδος!
Ὑπ΄ ὄψιν δέ, ὅτι οἱ ἀπεσπασμένοι
δάσκαλοι στὸ Ἰνστιτοῦτο, ὅταν ρωτήθηκαν σχετικῶς, ἔκριναν τὸ βιβλίο ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!!!
Εἶναι γνωστὸ
πλέον, σὲ ὅλη τὴν ἑλληνικὴ ἐπικράτεια, πὼς ἀναζητοῦνται κάθε φορὰ οἱ κατάλληλοι
ἄνθρωποι γιὰ νὰ ἐκτελέσουν κάποια
διατεταγμένη ὑπηρεσία. Ὡστόσο, ἔτσι τέθηκε στὴν προκρούστεια κλίνη τῆς ἐπιθυμίας
τῶν ἐθνομηδενιστῶν ἡ παγκοσμίως ἀνεγνωρισμένη ἄποψις, πὼς «Οἱ Ἕλληνες ἐθεμελίωσαν
τὸν πολιτισμὸ τοῦ λόγου». Καὶ ἔτσι θὰ κατορθώσουν νὰ πάψη νὰ ἰσχύη ὅτι «Ἡ ἑλληνικὴ
γλῶσσα ἀποτελεῖ βασικὸ παράγοντα διαδόσεως τοῦ πολιτισμοῦ σὲ ὁλόκληρο τὸν κόσμο
ἀπὸ τὴν ἀρχαιότητα ἕως σήμερα», ἀφοῦ …ὁ πολιτισμὸς δὲν τοὺς χρειάζεται.
Παγκοίνως
γνωστό, πὼς ἔτσι συνέβη καὶ …τὴν νύχτα ἐκείνη -καθὼς τὴν νύχτα πάντα συντελοῦνται
τὰ ἔργα τοῦ σκότους- ποὺ κατήργησαν τὸν Ἰστορικὸ τονισμὸ τῆς Ἑλληνικῆς, ἀποκτείνοντας
τὸ πνεῦμα καὶ ἐπιβάλλοντας τὴν ἀκρωτηριασμένη, λωβοτομημένη μονοτονικὴ
λαλιά! ΔΗΜΟΤΙΚΗ ὀνομάζουν ἀναισχύντως
τὴν γλωσσικὴ αὐτὴ μορφή. Ὅ,τι ἔπαιξε γιὰ αἰῶνες τώρα καθοριστικὸ ρόλο στὴν ἱστορικὴ
καὶ πνευματικὴ πορεία τοῦ Ἑλληνισμοῦ γιὰ
τὴν διατήρησι τῆς ταυτότητός του, τὸ καταργοῦν.
Ἡ βδελυρά, μιαρὰ
ἐνέργεια εἰσαγωγῆς τοῦ βιβλίου αὐτοῦ στὸ Δημοτικὸ Σχολεῖο, ἀπεκάλυψε τὶς ἀχαλίνωτες
δυνάμεις, ποὺ ἀπειλοῦν ἐμπράκτως πλέον νὰ συντρίψουν τὶς πολιτιστικὲς ἀξίες τῶν
ἐθνικῶν κρατῶν καὶ νὰ καταλύσουν τὴν ταυτότητα τῶν πολιτῶν τους.
Ὁ Καθηγητὴς τοῦ Πανεπιστημίου Κύπρου, κ.
Δ. Τριανταφυλλόπουλος, ἐδήλωσε λακωνικότατα: «ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΟΙ
ΠΕΡΣΕΣ ΤΟ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ
ΠΑΙΔΕΙΑΣ» (ΤΕΩΣ …ΕΘΝΙΚΟ).
Ἐμεῖς, ἔντρομοι
καὶ μὲ βδελυγμία, συμμεριζόμαστε ἀπολύτως καὶ ἄλλο δημοσίευμα (ἰδὲς «ΠΑΡΟΝ» 28-8-2012)
τοῦ κ. Ἰωάννου Κουλούρη, Δρος
Μηχανολόγου Ἠλεκτρολόγου τοῦ ΕΘΝΙΚΟΥ
ΜΕΤΣΟΒΕΙΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ, ποὺ σημειώνει: «Ἰδιαίτερη ἀνησυχία μοῦ προξένησε τὸ
γεγονός, ὅτι ὅπως πληροφορήθηκα, ὁ κατὰ τεκμήριο καθηγητὴς κ. Γ. Μπαμπινιώτης ἔσπευσε
νὰ συνταχθῆ μὲ τὸ μέρος τῶν συγγραφέων τοῦ βιβλίου! Καὶ μόνο τὸ γεγονὸς αὐτό, ἀποδεικνύει,
ὅτι τὸ θέμα εἶναι ἐξαιρετικῶς σοβαρὸ καὶ πρέπει νὰ προκαλέση Πανελλήνιο
συναγερμὸ γιὰ τὴν διάσωσι τῆς γλώσσης μας, διότι αὐτοί, οἱ ὁποῖοι προσπαθοῦν νὰ
τὴν ἀλλοιώσουν ἔχουν πολὺ βαθειὲς καὶ ἰσχυρὲς ρίζες». Ἄλλως τε, ἡ σατανικῷ τῷ
τρόπῳ σύνδεσις τοῦ ΜΟΤΟΝΙΚΟΥ μὲ τὴν
ΔΗΜΟΤΙΚΗ γλῶσσα (ἀφοῦ μονοτονικὸ καὶ Δημοτικὴ γλῶσσα οὐδεμίαν σχέσιν ἔχουν), ἡ
παραμονὴ τοῦ ΜΟΝΟΤΟΝΙΚΟΥ στὴν Ἐκπαίδευσι καὶ ἡ συνεχιζομένη ἀνοχὴ τοῦ Ὑπουργείου
Παιδείας, τοῦ Παιδαγωγικοῦ Ἰνστιτούτου καὶ τοῦ ΚΕΝΤΡΟΥ ΓΛΩΣΣΑΣ σ΄ αὐτὸ τὸ ἀνοσιούργημα,
πιστοποιοῦν ὅλα τὰ προαναφερθέντα. Καὶ δὲν λησμονοῦμε, ὅτι ὁ νῦν Ὑπουργὸς
Παιδείας, κ. Κ. Ἀρβανιτόπουλος, ὄχι μόνον παρέκαμψε ὅλες τὶς προηγούμενες
δραστηριότητες ὑποβιβασμοῦ τῆς Ἑλληνικῆς Γλώσσης, ἀλλὰ καὶ ἀπαξιώνοντας τὶς
καταγγελίες καὶ τὴν ὀργὴ Συλλόγων, Ὀργανώσεων, Ἐπιτροπῶν καὶ φορέων, μὲ σοφιστεῖες
ποικίλες στάθηκε ὑποστηρικτὴς τῶν συγγραφέων τῆς ΝΕΑΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ.
2ον γεγονός: Τὰ φαινόμενα, ποὺ
γιὰ πρώτη φορὰ παρουσιάσθηκαν στὴν Ἑλληνικὴ Παιδεία (ἀφοῦ οἱ γλωσσικὲς
μεταρρυθμίσεις διέλυσαν κυριολεκτικῶς τὴν δομὴ τῆς «γλώσσας τῶν θεῶν», ὅπως τὴν
ἀποκαλεῖ ὁ Ρωμαῖος ρήτωρ Κικέρων) ἔπρεπε νὰ ὁλοκληρώσουν τὸν προορισμό τους…
Γιὰ τοῦτο, τὸ Σχέδιο ἐξολοθρεύσεως τῆς Ἑλληνικῆς,
ἐπιτυγχάνεται μὲ τὴν εἰσαγωγή, στὰ Γυμνάσια αὐτὴν τὴν φορά, ΝΕΑΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ γιὰ
τὶς τάξεις Α, Β, Γ κατὰ τὸ Σχολικὸ ἔτος 2012-2013. Τυπώθηκε σὲ 124.0000 ἀντίτυπα
καὶ διανεμήθηκε. Tὸ …«εὐεργέτημα» τῆς νέας αὐτῆς ἀνίερης πράξεως, εἶναι ὅτι ὁ καθείς,
ἀπρόσκοπτα διαπιστώνει, ὅτι εἰσάγεται ἡ
φονιτικι γραφι, δίχως τὴν ἀνάγκη διερευνήσεως, ὅπως συνέβη μὲ τὸ
προηγούμενο βιβλίο Γραμματικῆς τοῦ Δημοτικοῦ. Ἔτσι ἐπαληθεύθηκαν ὅσοι μᾶς εἶχαν
πληροφορήσει, ὅτι «στὰ συρτάρια τῶν ἁρμοδίων εἶναι ἕτοιμο τὸ latiniko alfavito, ποὺ περιμένει τὴν κατάλληλη στιγμὴ γιὰ
νὰ ψηφισθῆ».
Γι’ αὐτὸ προφανῶς,
ὁ ΓΛΩΣΣΣΟΛΟΓΟΣ Καθηγητὴς κ. Χριστόφορος Χαραλαμπάκης, μέχρι πρό τινος Ἀντιπρόεδρος
τοῦ Παιδαγωγικοὺ Ἰνστιτούτου, εἰς τὴν ἐκδήλωσι τῆς 21.02.1996 στὸ ξενοδοχεῖο
PRESIDENT, διετύπωσε τὶς κάτωθι θέσεις: «Ἡ ἑλληνικὴ δὲν
εἶναι ἡ ἀρχαιότερη καὶ πλουσιότερη γλῶσσα τοῦ κόσμου. Ἡ Γραμματικὴ καὶ ἡ Ὀρθογραφία
δὲν πρέπει νὰ μᾶς ἀπασχολοῦν τόσο πολύ»!!!
Φίλοι, ὅπου γῆς Ἕλληνες
καὶ φιλέλληνες, σημάνατε συναγερμό! Ἡ οἰκονομικὴ κατοχή, τὴν ὁποία ἐπέβαλαν οἱ
πάσης φύσεως διεφθαρμένοι καὶ τὰ διαπλεκόμενα συμφέροντα εἷναι τὸ ἀποτέλεσμα.
Διότι εἶναι ἀπολύτως ἐπιβεβαιωμένο ὅτι
στὴν ἐξαθλίωσι αὐτὴ μᾶς ὡδήγησαν:
ἡ
Πολιτικὴ κατοχή,
ἡ Ἐθνικὴ
κατοχή,
ἡ
Πνευματικὴ κατοχή,
ἡ ὁποία εἶναι ἡ χειρότερη μορφὴ κατοχῆς, διότι ἀπειλεῖ τὴν ὑπαρξιακή μας
συνείδησι, ὡς Ἔθνους, καὶ
ἡ
Πολιτιστικὴ κατοχή,
ποὺ ἐπεβλήθη μὲ τὴν κατάργησι τοῦ γλωσσικοῦ μας πλούτου, τὴν νοθεία τῆς
πνευματικῆς μας παρακαταθήκης καὶ τοῦ ἀρίφνητου θησαυροῦ τῆς Ὀρθόδοξης
Χριστιανικῆς Παραδόσεώς μας, ἡ ὁποία δὲν ἔχει προηγούμενο στὴν Ἱστορία. Εὐτυχῶς,
ὅμως, ποὺ ὁ ἐπιστημονικῶς σχεδιασμένος ἐθνομηδενισμός, ὁ ὁποῖος συγκαλύπτεται ἀπ’
τοὺς «εἰδικούς», ποὺ προσπάθησαν νὰ …δικαιολογήσουν, ἐπὶ πλέον, τὴν εἰσαγωγὴ αὐτῶν
τῶν βιβλίων «γραμματικῆς», ἔδωσε τὴν ἀφορμὴ γιὰ ὅλες αὐτὲς τὶς ἀποκαλύψεις.
Ἡ ἕως τώρα ἔνοχη
ΑΝΟΧΗ μας στὰ ὅσα συνέβησαν, δὲν μᾶς ἐπιτρέπει ἄλλη ἀδράνεια. «Ἡ ἀδράνεια εἶναι
τὸ εἰδεχθέστερο πολιτικὸ ἔγκλημα», σημειώνει σύγχρονος διανοητής.
Τὰ ὀνόματα τῶν
«πεμπτοφαλαγγιτῶν γραικύλων», καθὼς τοὺς χαρακτηρίζει ὁ Ἰ. Γαβριηλίδης (ἰδὲς «ΕΛΕΥΘΕΡΗ
ΩΡΑ» 5-7-1998), ἐδόθησαν στὴν δημοσιότητα κατ’ ἐπανάληψιν. Μᾶς ἀπομένει ἡ ἔμπρακτη
ἀπάντησις στὴν ἀλαζονεία τοῦ προκλητικοῦ φασισμοῦ, στὴν ἀλαζονεία τοῦ Γλωσσικοῦ
φασισμοῦ.
Ὁ Ζεύς, ποὺ ἔστειλε
τὸν Ἑρμῆ νὰ φέρη στοὺς ἀνθρώπους τὴν αἰδὼ καὶ τὴν δικαιοσύνη εἶπε: «Ὅποιος δὲν
μπορεῖ νὰ μετέχη τῆς αἰδοῦς καὶ τῆς δικαιοσύνης πρέπει νὰ φονεύεται ὡς νόσος τῆς
πόλεως» (Πλάτωνος Πρωταγόρας 35).
ΕΘΝΙΚΗ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Διεύθυνσις
Ἐθνικῆς Παιδείας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου