Ὁ βραβευμένος μέ Νόμπελ εἰρήνης καί τέως πρόεδρος τῆς Πολωνίας, Λέχ Βαλέσα ὡμίλησεν μέ σοφίαν καί εἶπεν ὅτι οἱ ὁμοφυλόφιλοι θά πρέπη νά κάθωνται εἰς τά τελευταῖα ἕδρανα τοῦ κοινοβουλίου ἤ καί ἐκτός κοινοβουλίου, διότι εἶναι μειοψηφία.
Ὁ Αἰσχίνης εἰς τόν κατά Τιμάρχου γράφει:
..ἃ συνιδὼν ὁ νομοθέτης διαρρήδην ἀπέδειξεν οὓς χρὴ δημηγορεῖν καὶ οὓς οὐ δεῖ λέγειν ἐν τῷ δήμῳ. καὶ οὐκ ἀπελαύνει ἀπὸ τοῦ βήματος, εἴ τις μὴ προγόνων ἐστὶν ἐστρατηγηκότων, οὐδέ γε εἰ τέχνην τινὰ ἐργάζεται ἐπικουρῶν τῇ ἀναγκαίᾳ τροφῇ, ἀλλὰ τούτους καὶ μάλιστα ἀσπάζεται,
καὶ διὰ τοῦτο πολλάκις ἐπερωτᾷ, τίς ἀγορεύειν βούλεται.
τίνας δ᾽ οὐκ ᾤετο δεῖν λέγειν;
τοὺς αἰσχρῶς βεβιωκότας: τούτους οὐκ ἐᾷ δημηγορεῖν. καὶ ποῦ τοῦτο δηλοῖ; "δοκιμασία," φησί, "ῥητόρων:
Δηλ. ὁ νομοθέτης μέ σαφήνειαν ἀποδεικνύει ποίοι δύνανται να δημηγωροῦν εἰς τόν δῆμον, καί ποίοι δέν ἔχουν τό δικαίωμα τοῦ λόγου. Καί δέν ἀπομακρύνει ἀπό τό βῆμα αὐτούς οἱ ὁποίοι δέν ἔχουν προγόνους στρατιωτικούς, οὖτε καί αὐτούς οἱ ὁποίοι ἐργάζονται διά νά ἀπόκτήσουν τά ἀναγκαία πρός τό ζεῖν, ἀλλά ἀντιθέτως τούς προσκαλεῖ εἰς τό βῆμα. Διά τοῦτο πολλές φορές ἐρωτᾶ «τίς ἀγορεύειν βούλεται;», δηλαδὴ ποῖος ἐπιθυμεῖ νά ὁμιλήση;
Ὑποσημείωσις: Εἰς τήν τότε Ἑλλάδα τοῦ πνεύματος αἱ χειρωνακτικαί ἐργασίαι δέν ἦσαν ὅ,τι τό καλλίτερον.
Σέ μερικούς ὅμως, ὁ νόμος ἀπαγορεύει νά λαμβάνουν τόν λόγον. Καί ποιοί εἶναι αὐτοί;
Εἶναι αὐτοί πού κάμουν αἰσχρήν ζωήν! Καί ποῦ αὐτό ἀποδεικνύεται; Ἀπό τήν «δοκιμασίαν τῶν ρητόρων».
Αὐτοί πού δέν δύνανται νά λάβουν τόν λόγον εἶναι:
ἐάν τις λέγῃ ἐν τῷ δήμῳ τὸν πατέρα τύπτων ἢ τὴν μητέρα, ἢ μὴ τρέφων, ἢ μὴ παρέχων οἴκησιν:" τοῦτον οὐκ ἐᾷ λέγειν. Νὴ Δία καλῶς γε, ὡς ἔγωγέ φημι. διὰ τί; ὅτι εἴ τις, οὓς ἐξ ἴσου δεῖ τιμᾶν τοῖς θεοῖς, εἰς τούτους ἐστὶ φαῦλος, τί ποτε, φησίν, ὑπ᾽ αὐτοῦ πείσονται οἱ ἀλλότριοι καὶ ἡ πόλις ὅλη;
Ἐάν κάποιος κτυπᾶ τόν πατέρα του καί τήν μητέρα του, ἤ δέν τούς παρέχει τροφήν καί στέγην δέν ἔχει τό δικαίωμα νά ὁμιλῆ. Ἔξ ἴσου ὁφείλει νά τιμᾷ τούς θεούς, καί ἐάν εἰς αὐτούς συμπεριφέρεται ὡς φαῦλος. Σκεφθεῖτε τί ἔχουν νά ὑποστοῦν οἱ ἄλλοι καί ἡ πόλις ὅλη, ἀπό αὐτόν.
Μέ τήν ἀπλήν λογικήν, ἐφ ὅσον δέν σέβεσαι καί δέν τιμᾶς αὐτούς πού ὁφίλεις καί νά τιμᾶς καί νά σέβεσαι, τούς γονεῖς σου καί τούς θεούς πῶς εἶναι δυνατόν νά σεβαστῆς τούς ἄλλους καί τήν πόλιν.
Καὶ τίσι δεύτερον ἀπεῖπε μὴ λέγειν;
"Ἤ τὰς στρατείας," φησί, "μὴ ἐστρατευμένος, ὅσαι ἂν αὐτῷ προσταχθῶσιν, ἢ τὴν ἀσπίδα ἀποβεβληκώς," δίκαια λέγων. τί δή ποτε; ἄνθρωπε, τῇ πόλει, ὑπὲρ ἧς τὰ ὅπλα μὴ τίθεσαι ἢ διὰ δειλίαν μὴ δυνατὸς εἶ ἐπαμῦναι, μηδὲ συμβουλεύειν βουλεύειν ἀξίου.
Δήλ ἐάν κάποιος ἔχει κληθεῖ διά τήν ἐξτρατείαν καί δέν στρατεύθηκε ἤ ἀπό δειλίαν πέταξε τήν ἀσπίδα δέν ἔχει τό δικαίωμα νά ὁμιλῆ. Πῶς εἶναι δυνατόν νά δίδης συμβουλάς είς ἄλλους, ὁταν δέν ὑπηρέτησες τήν πατρίδα σου;
τρίτον τίσι διαλέγεται;
"ἢ πεπορνευμένος,"φησίν, "ἢ ἡταιρηκώς:" τὸν γὰρ τὸ σῶμα τὸ ἑαυτοῦ ἐφ᾽ ὕβρει πεπρακότα, καὶ τὰ κοινὰ τῆς πόλεως ῥᾳδίως ἡγήσατο ἀποδώσεσθαι.
Δήλ ἐάν κάποιος ζεῖ πεπορνευμένη ζωή ἤ εἶναι ὁμοφυλόφιλος, ὅπως εὐκόλως διαθέτει τό σῶμα του, οὗτως καί τήν πόλιν του εὐκόλως θά ξεπουλήση.
τέταρτον τίσι διαλέγεται;
"ἢ τὰ πατρῷα," φησί, "κατεδηδοκώς, ἢ ὧν ἂν κληρονόμος γένηται:" τὸν γὰρ τὴν ἰδίαν οἰκίαν κακῶς οἰκήσαντα, καὶ τὰ κοινὰ τῆς πόλεως παραπλησίως ἡγήσατο διαθήσειν, καὶ οὐκ ἐδόκει οἷόν τ᾽ εἶναι τῷ νομοθέτῃ τὸν αὐτὸν ἄνθρωπον ἰδίᾳ μὲν εἶναι πονηρόν, δημοσίᾳ δὲ χρηστόν, οὐδ᾽ ᾤετο δεῖν τὸν ῥήτορα ἥκειν ἐπὶ τὸ βῆμα τῶν λόγων ἐπιμεληθέντα πρότερον, ἀλλ᾽ οὐ τοῦ βίου.
Δηλ ἐάν κάποιος ἀπέκτησεν τήν περιουσίαν τῶν γονέων του ἤ ἔγινεν κληρονόμος, αὐτήν δέ τήν περιουσίαν τήν κακοδιαχειρίστηκε καί τήν κατασπατάλυσεν, παρομοίως καί τόν πλοῦτον τῆς πόλεως θά κακοδιαχειρισθῆ. Διότι πῶς εἶναι δυνατόν νά κακοδιαχειρίζεσαι τάς ἰδιωτικάς σου ὑποθέσεις καί νά εἶσαι χρηστός καί ἐνάρετος εἰς τά δημόσια.
Ὁ μεγάλος νομοθέτης Σόλων νομοθετεῖ: ΣΟΛΩΝΟΣ ΝΟΜΟΙ Βιβλίο 5 κεφάλαιο 5 άρθρο 332)
Ἐάν τίς Ἀθηναῖος ἑταιρήση
μή ἐξέστω αὐτῷ τῶν ἐννέα ἀρχόντων γενέσθαι,
μήδ΄ ἱερωσύνην ἱεράσασθαι,
μηδέ συνδικῆσαι τῷ δήμω,
μηδέ ἀρχήν ἀρχέτω μηδεμίαν, μήτε ἔνδημον μήτε ὑπερόριον
μήτε κληρωτήν μήτε χειροτονητήν,
μήδ ἐπί κηρυκείαν ἀποστελέσθω,
μηδέ γνώμην λεγέτω,
μήδ' εἰς τά δημοτελῆ ἱερά εἰσίτω,
μήδ' ἐν ταῖς κυναῖς στεφανηφορίαις στεφανούσθω,
μήδ' ἐντός τῶν τῆς ἀγορᾶς περιραντηρίων πορευέσθω.
Ἐάν δέ τις ταῦτα ποιῇ, καταγνωσθέντως αὐτοῦ ἑταιρεῖν θανάτω ζημιούθω.
Δηλαδή:
Ἐάν κάποιος Αθηναῖος συνάψη ὁμοφυλοφιλικήν σχέσιν μέ ἄλλον θά ἔχη τάς ἑξῆς κυρώσεις:
1. Δέν ἐπιτρέπεται νά γίνη ἕνας ἐκ τῶν ἐννέα ἀρχόντων.
2. Δέν ἐπιτέπεται νά ἀσκῆ τό ἀξίωμα τοῦ ἱερέως καί λειτουργοῦ τῆς ἱερωσύνης.
3. Δέν επιτρέπεται νά εἶναι συνήγορος τοῦ δήμου.
4. Δέν επιτρέπεται νά ἀναλαμβάνη καμμίαν ἐξουσίαν, οὔτε ἐντός τοῦ δήμου οὔτε ἐκτός ὁρίων.
5. Δέν ἐπιτρέπεται νά ἀναλαμβάνη καμμίαν ἐξουσίαν οὔτε διά κληρώσεως ἤ ἀνατάσεως χειρός.
6. Δέν ἐπιτρέπεται νά σταλῆ κήρυξ (ἀγγελιαφόρος).
7. Δέν ἐπιτρέπεται νά ἐκθέτη τήν γνώμην του.
8. Δέν ἐπιτρέπεται νά εἰσέρχεται εἰς δημοσίους ἱερούς χώρους.
9. Δέν ἐπιτρέπεται νά στεφανωθῆ εἰς τάς στεφανοφορίας.
10.Δέν ἐπιτρέπεται να πορεύεται ἐντός τοῦ ἐξαγνισμένου χώρου τῆς ἀγορᾶς.
Ἐάν δέ τις ταῦτα ποιῇ, καί ἀποκαλυφθῆ ὅτι ἑταιρεῖ, τοῦ ἐπιβάλλεται ἡ ποινή τοῦ θανάτου.
Ὁ δέ Πλάτων μᾶς ὁριοθετεῖ ποία σχέσις εἶναι ἡ φυσιολογική καί ποία ἡ παρὰ φύσιν (Πλάτωνος Νόμοι 636):
Ἐννοητέον ὁτι τῇ θηλείᾳ καί τῇ τῶν ἀρρένων φύσει εἰς κοινωνίαν ἰούσῃ τῆς γεννήσεως ἡ περί ταῦτα ἡδονή κατά φύσιν ἀποδεδόσθαι δοκεῖ, ἀρρένων δέ πρός ἄρρενας ἤ θηλέων πρός θηλείας παρά φύσιν.
ΕΛΛΗΝΙΔΑ, ΕΛΛΗΝΑ,
ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ!
ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΣΟΥ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ, ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΤΟΝ ΟΛΕΘΡΟ!
ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑΝ ΕΙΣ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ!
ΤΟ ΚΑΚΟΝ ΔΙΑΔΙΔΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗΝ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ!
ΕΛΛΗΝΙΔΑ, ΕΛΛΗΝΑ,
ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ!
ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΣΟΥ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ, ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΤΟΝ ΟΛΕΘΡΟ!
ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑΝ ΕΙΣ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ!
ΤΟ ΚΑΚΟΝ ΔΙΑΔΙΔΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗΝ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ!
Ἀνωνύμου τοῦ Ἕλληνος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου